תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 20:04
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
בעיות עם חיבור מיקרופון עם התנגדות גבוהה
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » DIY, אלקטרוניקה וחיווט
  Smilan  
Act Compatible
הצטרף: 18 אפר' 03
הודעות: 382
מיקום: פלורנטין
בעיות עם חיבור מיקרופון עם התנגדות גבוהה
הודעה פורסם: שישי 18 אוג',17 10:18   
הי,
יש לי מיק' ריבון עם התנגדות של 30K אוהם.
במידה ואני מחבר אותו לכניסת מיק' סטנדרטית ( LO Z) אני מקבל סיגנאל חלש מאוד ועם הרבה רעש.
יש לי פרה אמפ של סיגנאל מדגם MP2 עם כניסת HI Z בערך 10M אוהם.
כשאני מחבר את המיק' לכניסה הזו העוצמה מתגברת והרעש נעלם אבל מתקבלת הנחתה משמעותית בתדרים הגבוהים ביחס למה שמתקבל בחיבור לכניסה של ה LO Z.
לפי מה שהבנתי היחס בין היציאה של המיק' לכניסה של הפרה אמפ צריך להיות בערך פי 10, כך שמיק' עם יציאה של 30K צריך כניסה של 0.3 MOHM?
האם נראה לכם שזו הבעיה או שיש משהו אחר?
ככה נראה ההבדל בין החיבור של ה LO Z ל HI Z:
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
pig black
תומך
הצטרף: 21 פבר' 14
הודעות: 87
הודעה פורסם: שישי 18 אוג',17 14:44   
עכבת כניסה גבוהה לא אמורה לגרום להנחתה בתדרים גבוהים, עכבת כניסה נמוכה מדי עושה זאת בדרך כלל. בכל אופן, לחבר מיקרופון לעכבת כניסה כל כך גבוהה זה רחוק מלהיות אידיאלי.

ריבונים בדרך כלל מגיעים עם שנאי ביציאה בגלל עכבות היציאה הגדולות שהם מציגים.
אתה יכול לנסות כמה דברים:

1. לחבר אותו לשנאי שישמש כממיר עכבה. במקרה הזה תרצה שנאי מ30K ל150 או 600 (אום כמובן).
2. לחבר שני נגדים בטור למיקרופון. אתה יכול לחבר אותם בתוך הקונקטור של כבל, כך שהגידים 2 (+) ו 3 (-) יחוברו לרגליים בקונקטור דרך נגד. ההתנגדות שיראה המיקרופון היא התנגדות שני הנגדים ועוד התנגדות הכניסה של קדם המגבר. התנגדות כניסה אופיינית היא בערך 1500 אום אז הנגדים יהיו הערך הכי קרוב ל14.2 קילו אום.
אתה יכול לנסות גם נגדים של 150 קילו אום בכדי לקבל התנגדות כניסה של 300 קילו אום אך זה נשמע לי גבוה מידי. (אין לך מניעה כמובן להתנסות עם התנגדויות שונות).

בהצלחה, עדכן.
הופמן
Act Compatible
הצטרף: 28 אוג' 08
הודעות: 610
הודעה פורסם: שישי 18 אוג',17 15:22   
לא בטוח שרלוונטי בשבילך וסביר להניח שההמלצות שלפני יותר מתאימות אבל הנה אופציה: ישנה קופסת תיאום אימפדנס שנגני הרמוניקה נוטים להשתמש למיקרופונים קריסטלים עתיקים,האימפנדנב יציאה וכניסת ה HI-Z שלך זה פחות או יותר מה שהם מתמודדים איתו כשהם מנסים להתחבר למגברי גיטרה מסויימים ,בכל מקרה המעגל הוא פשוט רק תראה שיש לו סיכוי להביא אותך לתוצאה נכונה:
https://sites.google.com/site/tomsharpblog/journal-blog/impedance-matching-stuff

https://tinyurl.com/ycqp5qd4
_________________
http://hofman.co.il
mixtrim
תומך
הצטרף: 23 אפר' 11
הודעות: 594
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: שישי 18 אוג',17 15:57   
2
ציטוט:
. לחבר שני נגדים בטור למיקרופון. אתה יכול לחבר אותם בתוך הקונקטור של כבל, כך שהגידים 2 (+) ו 3 (-) יחוברו לרגליים בקונקטור דרך נגד. ההתנגדות שיראה המיקרופון היא התנגדות שני הנגדים ועוד התנגדות הכניסה של קדם המגבר. התנגדות כניסה אופיינית היא בערך 1500 אום אז הנגדים יהיו הערך הכי קרוב ל14.2 קילו אום.
אתה יכול לנסות גם נגדים של 150 קילו אום בכדי לקבל התנגדות כניסה של 300 קילו אום אך זה נשמע לי גבוה מידי. (אין לך מניעה כמובן להתנסות עם התנגדויות שונות).


האם נגדים לפני מעגל ההגבר נחשבים לחלק מ- "התנגדות כניסה" של הפראמפ
או שהם הופכים לחלק מהתנגדות "המוצא" של המיק המחובר בעצם

זה מעניין.
  Smilan  
Act Compatible
הצטרף: 18 אפר' 03
הודעות: 382
מיקום: פלורנטין
הודעה פורסם: שישי 18 אוג',17 16:53   
ציטוט:

2. לחבר שני נגדים בטור למיקרופון. אתה יכול לחבר אותם בתוך הקונקטור של כבל, כך שהגידים 2 (+) ו 3 (-) יחוברו לרגליים בקונקטור דרך נגד. ההתנגדות שיראה המיקרופון היא התנגדות שני הנגדים ועוד התנגדות הכניסה של קדם המגבר.


כפי שאפשר לראות כאן המיקרופון הוא UNBALANCED כך שהוא מחובר באמצעות פינים 1 ו2 (figure 3)

אז אני צריך לחבר שני נגדים של 14.2 קילו אום בין פין 1 ל2?
pig black
תומך
הצטרף: 21 פבר' 14
הודעות: 87
הודעה פורסם: שישי 18 אוג',17 17:17   
ציטוט:
האם נגדים לפני מעגל ההגבר נחשבים לחלק מ- "התנגדות כניסה" של הפראמפ
או שהם הופכים לחלק מהתנגדות "המוצא" של המיק המחובר בעצם

זה מעניין.


הם גם וגם. בשביל הפרה אמפ הם חלק מהתנגדות המוצא של המיק'. בשביל המיק' הם חלק מהתנגדות הכניסה של הפרה אמפ.
העניין הוא שתיאום עכבות נעשה בשביל להעמיס את המקור בצורה אופטימלית. במקרה שלנו, לדרוש מהריבון זרם מספיק קטן כדי שלא יגרום למפל מתח גדול במיקרופון עצמו.

ציטוט:
כפי שאפשר לראות כאן המיקרופון הוא UNBALANCED כך שהוא מחובר באמצעות פינים 1 ו2 (figure 3)

אז אני צריך לחבר שני נגדים של 14.2 קילו אום בין פין 1 ל2?


לא, אתה מחבר נגד אחד של 30K בפין 2.
אני רואה ש RCA כותבים שהתנגדות הפרה אמפ צריכה להיות לפחות 100K.
סך הכל, אם זה נשמע בסדר, אין לך מניעה לעבוד עם כניסת הHI-Z. ההיענות נראית די כצפוי, RCA מפרטים היענות שימושית עד 8KHZ.
יכול להיות שההיענות הגבוה יותר בתדרים הגבוהים שראינו בLO Z היא בעצם רעש? HISS של הפרה אמפ שאני מניח שהיה עם הרבה מאוד גיין?
  Smilan  
Act Compatible
הצטרף: 18 אפר' 03
הודעות: 382
מיקום: פלורנטין
הודעה פורסם: שישי 18 אוג',17 23:22   
ציטוט:
יכול להיות שההיענות הגבוה יותר בתדרים הגבוהים שראינו בLO Z היא בעצם רעש? HISS של הפרה אמפ שאני מניח שהיה עם הרבה מאוד גיין?


קשה לי להאמין, אבדוק זאת מחר עם הקלטה של מוזיקה ולא של צפצוף שאוכל להבין בדיוק מה ההבדל בתדרים הגבוהים.

ציטוט:

לא בטוח שרלוונטי בשבילך וסביר להניח שההמלצות שלפני יותר מתאימות אבל הנה אופציה: ישנה קופסת תיאום אימפדנס שנגני הרמוניקה נוטים להשתמש למיקרופונים קריסטלים עתיקים,האימפנדנב יציאה וכניסת ה HI-Z שלך זה פחות או יותר מה שהם מתמודדים איתו כשהם מנסים להתחבר למגברי גיטרה מסויימים ,בכל מקרה המעגל הוא פשוט רק תראה שיש לו סיכוי להביא אותך לתוצאה נכונה:


לפי מה שקראתי כאן המתאמי עכבה עושים את הפעולה ההפוכה, הופכים מיק' עם התנגדות נמוכה להתנגדות גבוהה שמתאימה למגברי גיטרה.
האם אני יכול להשתמש במתאם כזה רק לחבר אותו הפוך וכך להוריד את העכבה של המיק'?
  Smilan  
Act Compatible
הצטרף: 18 אפר' 03
הודעות: 382
מיקום: פלורנטין
הודעה פורסם: שבת 19 אוג',17 09:56   
אז ערכתי עוד כמה השוואות בין חיבור בכניסה עם עכבה גבוהה לכניסה עם עכבה נמוכה.


בקובץ הראשון חיברתי את המיק' לכניסת ה- HI Z של הסיגנאל MP2.

בשני חיברתי לכניסת הLOW Z של ה- MP2 (והוספתי לו עוד 10db מהמחשב שיגיע לעוצמה סבירה).

ובשלישי חיברתי את המיק' לכניסת LOW Z של טלפונקן V672.



אז כמו שכבר ראיתי בבדיקה הקודמת בכניסת ה HI Z יש הנחתה משמעותית של תדרים גבוהים.
בחיבור HI Z יש הרבה יותר האם בעוד בחיבור ב LOW Z יש הרבה היסס, אבל מלבד הרעש תחום היענות התדרים משתנה באופן משמעותי.
ראיתי שבגרף של RCA נראה שהמיק' הזה מגיע עד אזור ה- 8 קילו אבל בפועל המיק' מגיע הרבה יותר גבוהה בחיבור לכניסת LOW Z, השאלה היא האם אפשר לשמר את תחום התדרים הזה בלי לקבל כלכך הרבה היסס?
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא

אני חושב להזמין שנאי כזה בשביל להתאים את היציאה של המיק' לכניסה של הפרה אמפ. מקווה שזה יעזור.
pig black
תומך
הצטרף: 21 פבר' 14
הודעות: 87
הודעה פורסם: שבת 19 אוג',17 12:07   
ניסית עם DI?
עם כניסת HI Z של פרה אמפ אחר?
  Smilan  
Act Compatible
הצטרף: 18 אפר' 03
הודעות: 382
מיקום: פלורנטין
הודעה פורסם: שבת 19 אוג',17 13:14   
יש לי DI פאסיבי שעושה המון רעש כאשר אני מחבר אליו את המיק'.
לגבי DI אקטיבי, זה בטוח לחבר אליו את הריבון? אין סיכוי שהמתח של הפאנטום יגיע לריבון ויקרע אותו?
אין לי כאן פרה אמפ נוסף עם כניסת HI Z כך שאין לי כרגע איך לנסות את זה.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » DIY, אלקטרוניקה וחיווט

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון