במקרה הזה לטעמי הSM7b לוקח ובצדק רב.
למיק' הזה יש בדיוק את היכולות שמתאימות לזמר ולסגנון, לעומת הקונדנסר המתחרה.
שניהם, אגב, יכולים להשמע מצויין עם טיפול מסור ונכון, אבל משהו אומר לי שעם הדינמי האהוב הזה יהיה קל יותר.
שירת נשים מעודנת ברגיסטר גבוה, למשל, יתכן ותבוא לידי ביטוי טוב יותר בקונדנסר הזה, מכיוון שב7b אין כ"כ הרבה גבוהים צלולים, או אולי אפשר לומר שאין בכלל כלום משמעותי מעל ה6K. _________________ http://www.TheMusicBox.co.il
אני מעדיף את ה-SM7, או יותר נכון, את ה-SM7 לאחר טיפול קל שיגביר מעט את הגבוהים. ממה שאני שומע, הקונדנסר נשמע יותר נכון מבחינת תכולת התדרים שלו בעיקר בתחום הפרזנס אבל אם תרצה לחדד עוד אתה מתקרב כבר לאיזו צרימה קלה שלדעתי לא תקרה לך עם הדינמי.
לדינמי יש משהו מאד יפה במיד קצת שונה מהסטנדרט ששומעים היום.
הרבה זמן הייתי שבוי (כמו הרבה אנשים?) תחת המיסקונספציה שלא אשיג את התוצאה הכי טובה בלי להציב קונדנסר, ושדינמי על שירה זאת פשרה להופעות או להקלטות לייב עם מלא זליגות.
2 יתרונות ענק שיש ל-SM7B במקרה כזה שבו הוא מתאים לצבע הקול:
1) אפשר להקליט איתו גם בחדר בו הטיפול האקוסטי פחות ממושלם
2) אפשר להשאיר את המזגן דולק. באולפן ביתי בקיץ שלנו, זה חשוב _________________ Oren Gilad | Blog: orengilad.com | YouTube | Facebook