תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 15:36
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
MIDI2CV - עזרה בהבנת שאלה.
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מקלדות, סינטים ושלטים - Synth
  Isak.MOE  
תומך
הצטרף: 06 פבר' 05
הודעות: 2881
מיקום: מצפה רמון
MIDI2CV - עזרה בהבנת שאלה.
הודעה פורסם: רביעי 02 יול',14 18:36   
שלום חברים.

קצת רקע...
בניתי MIDI2CV בעל יכולות גבוהות אבל לא נכנס לזה כרגע.
יש לו 3 מצבים.
מצב ראשון Monophonic - לא צריך להסביר מה זה, נכון?
מצב שני 1Poly - זהו מצב שבו כל יציאת CV נשלטת ע"י ערוץ MIDI שונה, זאת אומרת שאם עכשיו יש לי 4 יציאות CV מהMidi2CV כל יציאה תשלט מערוץ MIDI אחר, CV1 מערוץ MIDI1, וכן הלאה...
מצב שלישי 4Poly - זהו מצב בו אני יכול לנגן 4 VCO'S בו זמנית, יעני אקורד, 4Poly עובד בצורה הבאה...
יש 4 ערוצי CV AND GATE OUT, כל לחיצה על קליד יוצאת מיציאה אחרת לפי סדר עולה וחוזר ליציאה הראשונה בלופ.
זאת אומרת, לחצתי תו ראשון, זה יצא ביציאה מספר 1, משאיר לחוץ את תו מספר 1 ולוחץ עוד תו, יציאה מספר 2, וכן הלאה.
מקוה שעד לפה הצלחתי להסביר איך המודול הזה עובד.

עכשיו לתסבוכת הרצינית, מכיוון שיש לי רק 2 VCO אני רוצה שרק יציאות 1 ו2 יעבדו במצב 4Poly (יעני להפוך אותו ל2Poly).
יצרתי קשר עם יוצר הקוד וביקשתי ממנו ליצור לי קוד חדש רק ל2 VCO ועם אותם פרמטרים בדיוק כמו בגירסת ה4Poly.
שאל אותי איזה שאלה לפני שאנחנו יוצאים לדרך ומתחילים לעבוד, בקיצור הוא עירבב אותי רצח, לא הבנתי מה הוא רוצה #confused
בבקשה רק מי שממש מבין שיענה, אם אתם לא מבינים או לא בטוחים אל תערבבו אותי יותר ממה שאני מעורבב כבר.
קראתי את המייל שלו מספר פעמים, אני מבין את השאלה שהוא שואל, פשוט לא הבנתי את המצבים שהוא מתאר.


ציטוט:
Finally we are both forget about important thing.
Does your synth should work like soviet Polyvox? What I mean: when you press just one key or releasing second key on omniphonic instrument like Polyvox, oscillator from voice assigned to released note resets to the same pitch as oscillator of voice being held already has. And this makes unisono when one key is pressed, or intervals, when two keys are pressed. Let's call it auto-unisono mode. Current logic of my code is different: when second key is released, oscillator of corresponding voice just continues to sound on its current pitch until another key is released. Moreover, because of voice rotation, any monophonic play in polyphonic mode wil cause some kind of crawling intervals, when each pressed note assign ot one voice, and next note assigns to the opposite voice. Call it crawling mode, that is predictable only when you play only intervals and they are without portamento. One of my customers who used my firmware in MIDICV module for Polyvoxes, was very specific about voice assign behaviour and insisted to keep logic just like that, but I had to get rid of voice rotation and assign first taken note to predefined same voice (call it first voice) and second note - to second voice. In combination with intervals being kept, this behaviour gives an ability to play varying intervals with one finger. As he told me, European Polyvox users very like this feature. Lets call it Eurodance mode. You may need one of these, or completely different voice behaviour, please describe it to me ASAP in detail.
Personally, I suggest to use auto-unison, because it is most predictable mode.
All other features are already done, this particular one will consume even more time.


ואז הוא נותן דוגמא שעוד יותר עירבבה אותי... #faint

ציטוט:
It is convinient on monophonic or fully polyphonic systems, but with omniphonic, e.g. shared VCA, you have both oscillators sounding altogether all the time, when gate is open, So control board/firmware should do the right thing when only ONE note is played. The right thing can be different for each player.
Simplified:
Imagine, that you turned your synth On, entered polyphonic mode and then pressed and held F, then pressed A, then released both keys, and then played E-D-C. All within the same octave. What do you expect to HEAR?
Option 1 - F, then F-A, then EE, DD, CC in unison.
Option 2 - F and undefined note, then third F-A, then E-A, D-E, C-D (crawling intervals) - this is what you will get if I keep the code unchanged. I bet you will not like it.
Option 3 - F, and also, undefined note, then third F-A, then E-A, D-A, C-A (what I called eurodance) - this is what Polyvox guy wanted from me.


מישהו פה יכול להסביר למה התכוון המשורר?
תודה מראש.
_________________
MOE - MADEONEARTH
Custom Made Synths And Effects

IsakE.MOE@gmail.com - drop me a line
My YouTube Channel
facebook
nirvana20
הצטרף: 16 יונ' 03
הודעות: 191
מיקום: רמת גן
הודעה פורסם: רביעי 02 יול',14 22:14   
אלי פשוט תתקשר אליו
_________________
תן חיוך הכול לטובה
dreamag
הצטרף: 22 אוג' 01
הודעות: 158
הודעה פורסם: חמישי 03 יול',14 03:19   
בקיצור הוא רוצה לדעת איך הסינטי שלך בנוי.
בד"כ אין מעטפת נפרדת לכל אוסילטור וכאשר אתה לוחץ שני קלידים זה מפעיל שני אוסילרטורים כל אחד בפיטש שונה. ואז שיחררת אחד.
הוא שואל מה אתה רוצה לעשות עם התו שכעת שוחרר. הקוד שלו כעת משאיר אותו בפיטש המקורי. אומר יש כאלו מבקשים שהאוסילטור יחזור לפיטש של התו השני הלחוץ. (כמו בפוליווקס)
המצבים שהוא מתאר זה התנהגות האוסילטורים תחת קודים שונים... ז"א מה אתה לוחץ ומה מתקבל כתוצאה משינוי התוים באוסילטורים.
מקווה שעזרתי.
השאלה שלו לא מסובכת הוא פשוט לא מבין באיזה אופן אתה רוצה לשנות את הקוד
  Isak.MOE  
תומך
הצטרף: 06 פבר' 05
הודעות: 2881
מיקום: מצפה רמון
הודעה פורסם: חמישי 03 יול',14 05:51   
היי תודה על המענה.

כפי שכבר אמרתי, אני מבין את תוכן השאלה, מה שאני לא מבין זה את ההסבר שלו לשלושת המצבים.
כנראה שאני יצטרך לראות ולשמוע למה הוא מתכוון, אני אבקש שישלח לי קליפים עם הסבר, נראה לי הכי טוב.
_________________
MOE - MADEONEARTH
Custom Made Synths And Effects

IsakE.MOE@gmail.com - drop me a line
My YouTube Channel
facebook
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: חמישי 03 יול',14 07:17   
לא שהאנגלית שלו ברורה כל כך (או אפילו מתורגמת).
אלגוריתם של עדיפות הקלדה זה כל העניין, ומה שהוא שואל הוא הסנריו (תמונת מצב) שאתה מחפש בזמן שהאצבעות לוחצות כך או אחרת... רק שהואמתאר מצבים מיוחדים במקום לחשוב שמה שביקשת פשוט ביותר, ומכאן אני מבין את ה'ערבוביה' שלך.

אם העדיפות עובדת כך שכל לחיצה על תו חדש שמעבר למה שלחוץ מבטלת את הכי ותיק שלחוץ ומביאה תו/מתח חדש שנלחץ, אז אני לא מבין למה ההסתבכות הגדולה. אם מצב 4-פולי עובד נכון ובהתאם לציפיות (לאמור- note priority שמתאים לך או מקובל בכל מקלדת כיום), שיוריד מהספירה שלו בתוכנה 2. בסך הכל מדובר במונה שיש לשנות מ-4 ל-2, האלגוריתם להפנית תו-ליציאה נשאר כמות שהוא.

וזה מה שאתה ביקשת ממנו או שביקשת ממנו בטעות לשנות סדרי עולם #biggrin ?
same note-priority but for 2 voices only (instead of 4)

_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
  Isak.MOE  
תומך
הצטרף: 06 פבר' 05
הודעות: 2881
מיקום: מצפה רמון
הודעה פורסם: חמישי 03 יול',14 11:26   
ראובן,

זה בדיוק מה שאמרתי לו!
כולה תהפוך לי מ4 ל2, סיבך את רבי.

האמת שביקשתי מימנו שלא משנה באיזה אני נמצא שמCV3 יצא Velocity ומCV4 יצא pitch band.
בקיצור הוא בסוף שם אותו במצב unison, אופציה 1 מהמייל שהוא שלח.
הוא אומר שזה נכון לרוב המצבים לשימושים שלי.
אם לא ימצא חן בעניי הוא ישנה לעד שאני יהיה מבסוט.

בלי שום קשר לנושא...
האמת שבקוד המקורי הוא עשה דברים מטורפים!
בחלק התחתון של הקלידים יעני מC0 עד B0 עשה מה שנקרא function keys.
כל קליד עושה פעולה מסויימת, מדליק או מכבה משהו בפונקציונליות, ויש שם דברים ממש חריפים.
למי שיש מודולר או איזה סינט אנלוגי ורוצה midi2cv אז אני ממש ממליץ על המודול המטורף הזה!
_________________
MOE - MADEONEARTH
Custom Made Synths And Effects

IsakE.MOE@gmail.com - drop me a line
My YouTube Channel
facebook
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מקלדות, סינטים ושלטים - Synth

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :