תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 20:04
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
תיכנות מולטי ( pod hd500) - מול מה?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (140) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » גיטרות - Guitars
  גיטריסטט  
הצטרף: 19 אוק' 08
הודעות: 231
תיכנות מולטי ( pod hd500) - מול מה?
הודעה פורסם: ראשון 18 אוג',13 04:13   
אהלן , קניתי לאחרונה pod hd500, אחרי תקופה שעבדתי עם פדאלים בודדים ופרה אמפ מסויים, לא הייתי מבסוט כ"כ על הקומבינציה הזאת,
אז החלטתי להשתדרג לפוד,
אני מנגן בחתונות ומתחבר דיירקט ורציתי סאונד קצת עם יותר בשר,
בכל אופן את הפוד שמעתי על רמקול מסויים ובנוסף על מוניטורים איכותיים של אולפן, והפריסטים שיש שם איך שמקבלים את המכשיר נשמעו לי בכלל לא רע,

בכל אופן, בבית אין לי איזה אולפן מקצועי, יש לי כרטיס קול דיי פשוט, ורמקולים של מערכת סטריאו ביתית ממוצעת, חיברתי את הפוד לכרטיס קול ואני שומע מהרמקולים, מן הסתם
זה נשמע פחות טוב בחצי לפחות ממה ששמעתי על רמקול איכותי ומוניטורים.

השאלה שלי בעצם, היא מה הדרך הכי טובה ונכונה לכוון ולערוך את הפריסטים של הפוד..
דרך מה?

אני רוצה לכוון ולהיות בטוח שכשאני מגיע להופעה ואני מתחבר הסאונד לא ישתנה לי בהרבה, ( אני בטוח שיהיו שינויים קלים ממקום למקום ) אבל לא בצורה דרסטית.

מה הדרך הכי טובה ?
אולי להשיג איזה רמקול מוגבר של פרוטק ככזה 15 אינץ'? ועליו לעשות את הכיוונים?
אולי להשיג מוניטורים אולפניים אחרים? אם כן איזה? אבל זה כבר נהיה יקר כבר כל העסק..

מה אתם עושים ? אני אשמח לעזרה..
ArielY
Supporter
הצטרף: 23 אפר' 03
הודעות: 5114
מיקום: פה ושם, בעיקר שם...וגם פה.
הודעה פורסם: ראשון 18 אוג',13 11:08   
ציטוט:
אהלן , קניתי לאחרונה pod hd500


תתחדש, קניה מצוינת.

ציטוט:
אני מנגן בחתונות ומתחבר דיירקט

צורת חיבור בהחלט מקובלת עם ה HD.


ציטוט:
בכל אופן את הפוד שמעתי על רמקול מסויים ובנוסף על מוניטורים איכותיים של אולפן, והפריסטים שיש שם איך שמקבלים את המכשיר נשמעו לי בכלל לא רע,

בכל אופן, בבית אין לי איזה אולפן מקצועי, יש לי כרטיס קול דיי פשוט, ורמקולים של מערכת סטריאו ביתית ממוצעת, חיברתי את הפוד לכרטיס קול ואני שומע מהרמקולים, מן הסתם
זה נשמע פחות טוב בחצי לפחות ממה ששמעתי על רמקול איכותי ומוניטורים.


ברור לא ? #pardon

ציטוט:
השאלה שלי בעצם, היא מה הדרך הכי טובה ונכונה לכוון ולערוך את הפריסטים של הפוד..
דרך מה?


אין הכי נכון, יש הכי פרקטי #smile אני אסביר את הגישה שלי לנושא:
כשהיה לי את ה HD500 הכנתי לי "תשובה" לכל מצב...
עבדתי בזמנו עם משהוא כמו 23 (לא זוכר בדיוק) פריסטים ומכיון שלפעמים התחברתי דיירקט למיקס, לפעמים דרך ראש ובוקסה ולפעמים עם פרהאמפ חיצוני (טריאקסיס) ומגבר כוח ובוקסה והפוד בעצם היה יחידת אפקטים נטו (ללא הדמיות) מה שעשיתי זה תכנתתי לי 3 סטים (השתמשתי ב set list שבפוד, יש 5 נדמה לי ?) של אותם הפריסטים בדיוק כאשר:
פעם אחת הם מכוונים לחיבור דיירקט ואת זה עשיתי תוך כדי חזרות במקומות השונים שניגנו בהם וקח בחשבון שעדין היו מקומות שהגעתי אליהם וניסתי את הדיירקט והוא נשמע זוועה! (מה לעשות וכל מקום מחזיק ציוד שונה).
סט שני היה מותאם לעבודה עם מגבר גיטרה רגיל כאשר אני עוקף את הפרהאמפ שלו ומתחבר לו ב returen ואת זה עשיתי בבית וזה נתן מענה בסדר גמור כמעט בכל מקום שהגעתי אליו.
וסט שלישי כאשר הפוד מתוכנת ללא דימוי מגברים ובתור פרה השתמשתי בטריאקסיס ומשם גם כן חזרה ל reuren של מגבר גיטרה רגיל.
בצורה הזו היה לי מענה לכל מצב.

אתה לא צריך את המצב השלישי אבל אתה בהחלט יכול לתכנת 2 סטים כאשר אחד מכוון לדיירקט והשני למגבר גיטרה.

אבל, אם אין לך לא מוניטורים, לא מגבר גיטרה, ולא מערכת FRFR, מה בדיוק אתה רוצה לעשות ?
על מה תכוון, על מערכת סטריאו ? #smile
מה הקשר ?

ציטוט:
אני רוצה לכוון ולהיות בטוח שכשאני מגיע להופעה ואני מתחבר הסאונד לא ישתנה לי בהרבה,


הוא ישתנה, ועוד איך, בדיוק מהסיבות שלמעלה, אתה לא מנגן רק במקום אחד על אותה מערכת נכון ?
ותלוי גם איך תתחבר, דיירקט או מגבר ממש או רמקול FRFR וכו.

אם אתה רוצה את אותו הסאונד בדיוק בכל פעם, קח אתך את אותו מגבר גיטרה בכל פעם ותתחבר אליו ל returen ושהסאונדמן יגביר באמצעות מיק אבל אז אתה מאבד את כל היתרון סחיבה של הפוד

ציטוט:
מה הדרך הכי טובה ?
אולי להשיג איזה רמקול מוגבר של פרוטק ככזה 15 אינץ'? ועליו לעשות את הכיוונים?

למה "15, למה לא "12 ?
מוניטור קטן מוגבר זו בהחלט אופציה טובה, זה גם יהיה קרוב לחיבור דיירקט.



תכלס - אתה רוצה לכוון סאונד טוב אבל אין לך על מה לכוון ואתה לא רוצה להוציא כסף.....?
אם תמצא את השיטה אשמח לשמוע #wink
_________________
==============
למכירה בבזאר
==============
  גיטריסטט  
הצטרף: 19 אוק' 08
הודעות: 231
הודעה פורסם: ראשון 18 אוג',13 11:42   
קודם כל תודה.

דווקא יש לי מגבר, משהו דיי מעפן ישן של איבנז,גדול , לא משו רציני,
בכל אופן יש בו כניסת return ולידה יש כניסת send , זה אומר שאיכשהו אני אוכל לעקוף את הפרה אמפ? אם כן אשמח אם תסביר לי איך בדיוק,
בכל אופן גם אם אעשה את זה, הכיוון עליו יהיה אינדיקציה טובה לחיבור דיירקט לpa בהופעה?

חוץ מזה יש לי אפשרות לבוא חופשי לחדר חזרות, עם רמקולים מוגברים כאלה של פרוטק, מיקסר גדול ..
זה התיכנון בתכלס לעשות תכיוונים שם, להשתקע שם כמה ימים..
לגבי ההתחברות המדויקת , יש כמה אפשרויות,
או ממש לקחת 2 רמקולים, לשלוח 2 xlרים ישירות לאותם רמקולים, בלי מיקסר מעורב.
אופציה שניה, לחבר את הרמקולים למיקסר , ולהתחבר למיקסר ישירות עם Plים , או עם
xlרים , בלי di בשירשור,
אפשרות שלישית, ממש כמו השניה רק להוסיף di לשירשור, ( חייב לציין שהdi שיש שם ממש ישנים ולא הכי איכותיים)

מה אומר ידידי?
ArielY
Supporter
הצטרף: 23 אפר' 03
הודעות: 5114
מיקום: פה ושם, בעיקר שם...וגם פה.
הודעה פורסם: ראשון 18 אוג',13 11:48   
ציטוט:
דווקא יש לי מגבר, משהו דיי מעפן ישן של איבנז,גדול , לא משו רציני,
בכל אופן יש בו כניסת return ולידה יש כניסת send , זה אומר שאיכשהו אני אוכל לעקוף את הפרה אמפ? אם כן אשמח אם תסביר לי איך בדיוק,


הסברתי למעלה וגם ענית פה בעצמך #smile התחברות ל returen שלו.
יוצא מהפוד ונכנס ל returen רק דיר בלאק עם הווליום בפוד כי במצב הזה אתה בעצם שולט על הווליום של המגבר רק מהפוד.
כל הנובים בחזית המגבר מנוטרלים.
אתה משתמש רק ביחידת הכוח שלו.



ציטוט:
בכל אופן גם אם אעשה את זה, הכיוון עליו יהיה אינדיקציה טובה לחיבור דיירקט לpa בהופעה?

לא.
הכיווןן עליו הוא לעבודה עם מגבר גיטרה במצב עקיפת הפרה שלו.


ציטוט:
חוץ מזה יש לי אפשרות לבוא חופשי לחדר חזרות, עם רמקולים מוגברים כאלה של פרוטק, מיקסר גדול ..
זה התיכנון בתכלס לעשות תכיוונים שם, להשתקע שם כמה ימים..
לגבי ההתחברות המדויקת , יש כמה אפשרויות,
או ממש לקחת 2 רמקולים, לשלוח 2 xlרים ישירות לאותם רמקולים, בלי מיקסר מעורב.
אופציה שניה, לחבר את הרמקולים למיקסר , ולהתחבר למיקסר ישירות עם Plים , או עם
xlרים , בלי di בשירשור,
אפשרות שלישית, ממש כמו השניה רק להוסיף di לשירשור, ( חייב לציין שהdi שיש שם ממש ישנים ולא הכי איכותיים)


לא דרך DI.
ישר למיקסר עצמו והחוצה לרמקולים, בלי e.q של המקום, במיקסר הכל flat.
_________________
==============
למכירה בבזאר
==============
  גיטריסטט  
הצטרף: 19 אוק' 08
הודעות: 231
הודעה פורסם: ראשון 18 אוג',13 11:51   
אוקיי , הבנתי תודה רבה גבר.

רק שבהופעות אני כן עובר דרך di , (אמור לשנות משהו)

ואני אנסה ואעדכן בימים הקרובים איך הולך
ArielY
Supporter
הצטרף: 23 אפר' 03
הודעות: 5114
מיקום: פה ושם, בעיקר שם...וגם פה.
הודעה פורסם: ראשון 18 אוג',13 11:53   
בשביל מה DI ?

פשוט בקש 2 XLR וצא בסטריאו ישר למיקס.
זה הכל.

אגב, מוכרח לציין שהסאונד הטוב ביותר שיצא לי מהפוד היה בחדר חזרות מסוים כשאני מחובר ישר למיקס דווקא ולא לשום מגבר וכו.

זה היה פשוט מושלם!
_________________
==============
למכירה בבזאר
==============
  גיטריסטט  
הצטרף: 19 אוק' 08
הודעות: 231
הודעה פורסם: ראשון 18 אוג',13 12:07   
ואללה טוב לדעת,!

ואם כבר נפתחנו #think , יש לי עוד תהייה שסיקרנה אותי.

כל ההופעות שאני מנגן דיירקט, ובכלל,
תמיד יש הרגשה כללית שהסאונד גיטרה שאני מקבל למוניטור שלי, תמיד יהיה טרבלי ואנמי לעומת מה שיוצא בחוץ,
אני תמיד בבאלנס יוצא עם הגיטרה לבחוץ ממול להגברה והסאונד פשוט הרבה יותר טוב, יש תחושה שהוא "מתפזר" יותר טוב , ונהייה קצת יותר אוורירי ופחות עוקץ,
בעוד שכשאני חוזר למוניטור אני מקבל תמונה שונה , לא לגמרי אבל שונה מספיק כדי שהדינאמיות בנגינה שלי תשתנה .

מכיר את התופעה? איך אפשר להתמודד עם זה?

אני יכול להבין שבחוץ באמת הסאונד יותר נפתח, אבל מצד שני כשאני מקבל את האופי של הסאונד המסויים הזה במוניטור ( ואגב זה תמיד אותו אופי של סאונד) תמיד יהיה יותר טרבלי , עוקץ , אנמי ולא נושם כזה, גם עם אנשי סאונד שונים וציוד הגברה שונה, ולמען האמת תמיד הציוד יחסית טוב.
וככה תמיד הנגינה שלי אני מאמין משתנה לרעה, יש לי פחות דינאמיקה ביני לבין עצמי, ומשם והלאה זה מוריד ממני אני בטוח.
ArielY
Supporter
הצטרף: 23 אפר' 03
הודעות: 5114
מיקום: פה ושם, בעיקר שם...וגם פה.
הודעה פורסם: ראשון 18 אוג',13 12:09   
ציטוט:
איך אפשר להתמודד עם זה?


זו בעיה של e.q, פשוט בקש ממי שעושה סאונד מוניטור שישלח לך את הגיטרה flat לגמרי למוניטור ומשם תבקש לבצע תיקונים קטנים כאלה ואחרים.
אפשר לקבל סאונד טוב גם במוניטור בדיירקט.
_________________
==============
למכירה בבזאר
==============
  גיטריסטט  
הצטרף: 19 אוק' 08
הודעות: 231
הודעה פורסם: שלישי 20 אוג',13 18:14   
שלום שוב,
שאלה בקשר לתכנות עצמו בפוד.

אני מנסה לתכנת כל מיני פריסטים,
יש לי בעיה עם ההגדרה של הוואה וואה, אני לא מצליח (יותר נכון לא יודע) איך להגדיר שבלחיצה על הוואה האפקט יעבוד,
חיפשתי כל מיני יוטיובים ולא מצאתי תשובה.
benny schwartz
תומך
הצטרף: 26 נוב' 03
הודעות: 1009
הודעה פורסם: רביעי 21 אוג',13 00:57   
הי,
א. לגבי התכנות של המכשיר - אני אישית הייתי משקיע בחדר חזרות.
קח לעצמך שעתיים - שלש בחדר חזרות.
תבוא עם לפטופ ורפרנס של סאונדים שאתה רוצה להשיג.
תגיע יחד עם חבר שבעניין ומבין עניין שידע לתת עוד אוזן.
תדאג שבלפטופ תהיה מותקנת התוכנת עריכה של הPOD.
זה אמור לסגור לך את הפינה בשלב הראשוני.

ב. לעניין הוואה וואה: בהנחה שאתה עורך את הפריסטים דרך התוכנה ולא במכשיר עצמו (שם אין לי מושג, למרות שאני יכול לנסות ומן הסתם להגיע לזה):

תגיע לכרטיסיה CONTROLLERS, שם תוכל לבחור את סוג הוואה וואה , וגם את הפדל שמפעיל.
יפתח לך חלון שמחולק ל3. בחלק העליון שלו (שנקרא ג"כ CONTROLLERS) הקטגוריה השניה משמאל זה PARAMETER, (תבחר MIX) ומתחת לזה CONTROLLER (תבחר EXP-1 או 2 לא משנה).

אח"כ הוואה וואה אמור לפעול כמו כל פדל וואה סטנדרטי, בלחיצה חזקה - לוקח זמן ללמוד את הרגישות הספציפית לפדל של הPOD.

בהצלחה.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » גיטרות - Guitars

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון