ל-RX 5 יש את הצליל המיוחד שלה, היינו דגימות של 12bitלמייטב זכרוני, שהיה טוב לתקופה עד שאלסיס הוציאו את התיבות 16bit הראשונות שלהם.
אני זוכר עד היום את הדמו של אלסיס בחלילית, יכולת ממש לשמוע את ה-2 ביט האלה מצלצלים בחדר.
בקיצור, ה-DX7 הוא סינטי FM עם סאונד משלו, ל-RX5 יש סאונד פשוט סאונד של דגימות לא איכותיות במיוחד ולכן אני לא רואה פה איזה ערך מוסף.
נראה לי שתיבת מקצבים צריכה לבוא או עם סאונדים ווינטג' מיוחדים או מופרכים, או עם סאונדים אקוסטיים באיכות גבוהה שיישמעו דומים לתופים אמיתיים.
ה-RX7 היא משהו באמצע, ולכן לא הייתי ממליץ עליה, אלא אם כן שמעת אותה ואתה מתחבר לסאונד הספציפי שלה.
מה שכן, אם הכלי היחידי העומד לרשותך הוא ה-DX7 , התיבה הזאת תוסיף גם בסים וכמה סאונדים נחמדים אחרים לתבשיל.
תשמע בעצמך - ה-80s' יעשו קמבק מתישהוא אותה תהיה מוכן:
ממש לא הייתי ממליץ על המכונות של ימהה משנות השמונים. כבר אז היה להם סאונד מעצבן
אבל אם אתה רוצה לשים יד על וינטג' אמיתי מהתקופה הזו, ישנן כמה אופציות ששווה לך לברר עליהן:
Linn drum - המלכה של כל המכונות מהתקופה ההיא. סאונד נפלא.
Sequential Circuits - לא זוכר את שם הדגם, אבל ממילא היה רק דגם אחד. סאונד מאד דומה ללינדראם. עבה ועסיסי מאד.
באותו עניין היתה גם המכונה של Oberheim. אני חושב שקראו לה MXR, אבל לא בטוח. _________________ Hammond B3 ('59) + Leslie 122, Wurlitzer 200A, Nord Stage 3 Compact, TE OP-1, Arturia Minibrute
יואב אתה חתיכת אנציקלופדיה ואולי תדע. (גם חברים מוזמנים ...)
באיזה טריגר השתמש ראובן שפירא בראשון של משינה?
ואיזה מכונת תופים t(והאם שימשה כטריגר?) באלבום הראשון של "fine young cannibals"
חוץ מזה תן לי את מכונת התופים הסקסית של ז'אן מישל זאר מאלבומיו הראשונים או לחילופין את מה ששימש את הפט שוף בויז בתחילת דרכם(-: _________________ המציג אינו רופא!