הצטרף: 19 אוק' 08
הודעות: 231
פורסם: שישי 29 יונ',12 10:55
שלום חברה , בזמן האחרון אני מחפש פיתרון טוב להופעות והקלטות, לקבל סאונד אמיתי וחם כשאני מתחבר דיירקט!
ניסיתי בעברי כמה מולטים,
היה לי את הבוס gt 10 , שהיה נחמד אבל עם כמה שערכתי אותו לא הגעתי לתוצאות מדהימות , זה היה באמת סאונד טוב ש"עובר" , והיה נחמד להופעות וחלטורות וכו' , אבל חיפשתי משהו יותר רציני.
אחרי זה עברתי לpod x3 live של ליין 6 , זה בערך אותו סיפור כמו הבוס, היה סאונד נחמד, חוץ מזה ששמתי לב שהאפקטים והמודולציות בו קצת פחות איכותיות מהבוס,
קיבלתי גם סאונד בסדר אבל על הבמה זה הרגיש לי תמיד קצת פלסטיקי כזה..
בנוסף לזה התאכזבתי מאיך שהוא בנוי, הוא היה מאוד עדין, וכפתורים בו נהרסו לי אחד אחרי השני.
התנסיתי גם עם vox tonelab הכחול הגדול עם השני פדאלי שליטה ,
לא השקעתי בו כל כך בתיכנותים , אבל הופתעתי לטובה, ולדעתי הוא לוקח את הבוס והליין 6 , בזה שהסאונד שיוצא נשמע יותר אמין , יותר חמים קצת.
אבל עדיין היה לי חסר תחושה שאני מנגן על מגבר, עם כל הדינמיקה וכו'.
אני בטוח שהייתי יכול להוציא יותר מכל המכשירים האלו, אבל אני פחות בקטע של הלשבת שעות ולתכנת סאונדים , איקיו וכו' ...
אני שואף למכשיר מסויים שאני יודע שאני אתחבר וזה ישמע טוב ישר בלי הרבה לשנות ולכוון.
אז חשבתי לקנות איזה פרה אמפ , ריצפתי או אפילו בראק, אבל אני לא כל כך מבין בדברים האלו..
שמעתי על המסה בוגי וי טויו, ועל היוג'ס אנד קטנר טיובמאן, ועל עוד כמה של tech21,
הייתי שמח לשמוע מאנשים שהתנסו איתם, איך הם נשמעים בחיבור דיירקט לpa, מה אני צריך להוסיף , di? או משהו כזה..
כמובן שאני אחבר פדאלים בודדים אל אותו פרה אמפ.
שמעתי גם על האקס אפקס, ועל eleven rack , הם באמת נשמעים מצוין, קצת יקרים,
אבל עוד לא הבנתי אם אני יכול למשל לקחת איתי לדוגמה את הeleven rack להופעה ולהתחבר דיירקט,
זה מגיע עם פדאל בורד כזה לשליטה
Expert
הצטרף: 15 מרץ 03
הודעות: 3195
מיקום: דרום אפריקה
פורסם: שישי 29 יונ',12 14:45
כל המולטים שהזכרת טובים אבל מיושנים קצת.
אין ספק שהיום שווה ללכת על סדרת HD של ליין שש.
הטיובמאן חיה רעה יש לי אותו שנים והוא פשוט מצויין.
נשמע טוב ישירות אבל הכוח שלו הוא בחיבור להגבר גיטרה.
אם יש לך מדמה מגברים טוב כמו האמפליטיוב לדוגמה
אז אין ספק שהתוצאה הטובה ביותר תהיה הטיובמאן בחיבור
ישיר אל ההדמיה במחשב.
ה HD יתן לך תוצאה דומה רק עם יותר אפשריות של הדמיית קדם מגברים.
הצטרף: 19 אוק' 08
הודעות: 231
פורסם: שבת 30 יונ',12 23:14
תודה על העזרה קודם כל !
בני - ממה אתה כרגע יותר מבסוט, מהפוד החדש או הוי טוין עם בודדים ישירות להגברה ?
שרון- הטיובמאן אמור להיות בעצמו פרה אמפ דיי איכותי לא? למה אני צריך בנוסף עליו עוד פרה אמפ?
דס סטודיו - מה זה בדיוק הפדאל הזה ממה שהבנתי זה רק דיסטרושן ללא ערוץ קלין לא?
ואריאל - כן אני "יוצא ונכנס" תמיד לכל העניינים האלה, זה תקופות בעיקר,
והאמת שעם הבוס הכי הרבה ישבתי ותיכנתתי , באמת ששעות על גבי שעות, והוא גם באמת היא נשמע טוב, אבל לא מספיק דינמי וחם כמו שרציתי..
ויוצא לי הרבה להיות באירועים והופעות ולשמוע גיטריסטים מנגנים על כל מיני מולטים וכו',
מאף אחד לא "נפלתי" אבל היו חברה שהוציאו סאונד מפתיע.
לגבי האקס אפקס והאילוון ראק , לפי כל היוטיובים ששמעתי והדגימות הדברים האלה הם באמת ליגה מעל כל המולטים כנראה, הם ממש מוציאים סאונד גדול יותר ואמיתי.
גם עולים כפול ומכופל כמובן, אבל אולי זה שווה את זה?
את הhd עוד לא יצא לשמוע או לנסות ואולי באמת אני צריך לעשות את זה...
אבל אני מחפש אחר הפרה אמפ הבודד שאני אחבר אליו כמה אפקטים בודדים ושלום על ישראל..
אני צריך עוד לחשוב כנראה, אבל אני אשמח לשמוע עוד חוות דעת.
Expert
הצטרף: 15 מרץ 03
הודעות: 3195
מיקום: דרום אפריקה
פורסם: ראשון 01 יול',12 00:34
כן, הטיובמאן קדם מגבר מעולה ולמרות שיש לו יציאה
מיוחדת לחיבור ישיר למיקסר בנוסף ליציאה לחיבור למגבר גיטרה
אני ממליץ לך לחבר אותו למדמה בוקסה, לא לעוד קדם.
גם בחיבור למגבר גיטרה אגב, החיבור המומלץ הוא לא לכניסת הגיטרה
הרגילה אלא לעקוף את הקדם במגבר ולהתחבר לחזרת האפקטים
כי הקדם הזה לא מתקבל טוב לשום מגבר בחיבור הרגיל שניסיתי עד היום.