Act Compatible
הצטרף: 27 ספט' 01
הודעות: 524
מיקום: רחובות
פורסם: שני 09 ינו',12 21:30
שלום לכולם!
אשתי ואני משחקים קצת עם הרכש החדש שלנו, MILLENNIA TD1 - פרה מדהים, איקיו מטורף ומה לא.. חלום.
במהלך הקלטת אחד השירים אשר ערוץ השירה בו דינאמי באופן קיצוני (נע בין לחישות לצרחות מטורפות) נתקלתי בבעיה: לפתע כיוון ה GAIN הפך לכמעט בלתי אפשרי... הלכתי על משהו באמצע שיקבל טוב גם את קטעי השירה הרכים וגם את אלו הבועטים אבל משהו חסר... מרגיש לי שעוד 5DB של GAIN מחמיאים באופן מטורף לשירה הרכה אך נכנסים לדיסטורשיין בקטעים המכסחים.
מה לעשות? האם להשאר על GAIN אחיד לאורך כל הקלטת השיר ולשחק בתזוזות אחורה קדימה של הזמרת אך להתפשר על ה 5DB המדוברים או לשנות GAIN במעברים בין הקטעים השונים? האם לא אאבד "בשר" או לחילופין אקבל צבע שונה?
הלכתי לאיבוד... וואו.
תודה!
Act Compatible
הצטרף: 28 פבר' 06
הודעות: 538
מיקום: ברלין
פורסם: שני 09 ינו',12 22:59
זה מזכיר לי קטע מ MIXING WITH YOUR MIND שאחד הטריקים שנותנים שם זה פשוט ללמוד את השיר ואז לשנות את הגיין לכל אורך השיר ולהשתמש בגיין נוב (או בפיידר) כמעיין קומפרסור. זה משהו שצריך לתרגל הרבה כדי להביא למצב שלא שומעים שאתה עושה את זה אבל זה חוסך המון עיבוד ואוטומציה בעתיד...
הצטרף: 31 אוג' 08
הודעות: 63
מיקום: ירושלים
פורסם: שלישי 10 ינו',12 19:08
לפצל לשני פריאמפים, אחד בגיין חלש ואחד בחזק. [כמה פריאמפים יש?]
תקבל שני ערוצים, שבכל אחד יש חלק מהשיר שנשמע טוב.
_________________
בדם הבורגנים נניע את גלגלי המהפכה