תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 20:58
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
yamaha ns10
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה
  jazzdr  
הצטרף: 28 אוג' 01
הודעות: 33
מיקום: ירושלים
yamaha ns10
הודעה פורסם: ראשון 20 נוב',11 13:14   
האם מישהו יודע מה הסיפור של yamaha ns10?
מדוע הם נחשבים כסטנדרט בכל אולפן שמכבד את עצמו בחו"ל,
למרות שהם נשמעים דיי רע אף לדברי אלו שרוכשים אותם?
תודה
jonathanbarak
תומך
הצטרף: 04 אוק' 04
הודעות: 656
מיקום: באולפן
הודעה פורסם: ראשון 20 נוב',11 13:37   
יופי של כתבה שמסכמת את זה מ SOS
rockem
הצטרף: 26 אפר' 03
הודעות: 1774
הודעה פורסם: ראשון 20 נוב',11 14:22   
וכמובן גם זה שהם נשמעים די רע זה מיתוס
היו לי אותם הרבה זמן והם נשמעים נפלא לטעמי
_________________
iMac | RME UCX | Dynaudio BM6a | Logic Pro X | http://www.myspace.com/elisegal
shaul naim
Act Compatible
הצטרף: 30 מרץ 07
הודעות: 212
יש לי אותם - הנה חוות דעת
הודעה פורסם: ראשון 20 נוב',11 15:39   
שלום לכם
ראשית אין צורך בשום היסטריה או מה שמנסים לייצר
יש היום מוניטורים הרבה יותר טובים או נחשבים לטובים ,
מה שכן יש בהם מה שאין באחרים לפחות ממה שהתנסתי
כל מיקס שעשיתי בהם יצא פגז , פשוט נשמע מעולה בכל מערכת
אם זה בתית , ברכב , בהופעות וכו' , אגב הייצור שלהם הופסק
מהסיבה שהעץ ממנו הם עשויים נאסר לכריתה ונחשב לעץ מוגן ונדיר
ויש להם סאונד מאוד מאוזן , ולא ממוקסס ואולי פה הסוד שלהם

שאול נעים מוסיקאי #read
Rock_Artist
S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2977
מיקום: תל אביבה
הודעה פורסם: ראשון 20 נוב',11 22:33   
NS10 הם סטנדרט בגלל ש - הרבה old-skool משתמשים בהם ובזמנו יצרו מצב שהפכו לסטנדרט אולפני.

ברמה הטכנית NS10 לא "נשמעים" טוב. הם מאוד midrange ובזמנו גם נכנסו לאולפנים כמוניטור near field מרכזי שקרוב מאוד ל"מערכות הביתיות" (של אז...).

אין להם Bass Reflex שלכל הרמקולים המודרנים יש ולצערי אין היום רמקולים אחרים שמיוצרים ללא באס רפלקס...

זה קצת כמו רמקול שמחייב אותך להסתכל למרכז ולא לצדדים (אין לך מושג מה קורה בסאבים ואין לך דיוק בסופרים) אבל ב midrange יש לך פוקוס מטורף.

עדיין Andy Wallace משתמש בהם בשילוב של Genelec מהסידרה הישנה, Bob Clearmountain גם חי על NS10 עם סאב ועוד לא מעט מיקסרים אמריקאיים מרכזיים.

לא סתם מיקסים של Audioslave, Skunk Anansie, Incubus, Greenday ואחרים מצלצלים בהם כאילו זה המקום הטבעי שלהם #smile.
Tomer Iserovitch
Supporter
הצטרף: 05 ספט' 02
הודעות: 4077
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שני 21 נוב',11 01:26   
ציטוט:
ולצערי אין היום רמקולים אחרים שמיוצרים ללא באס רפלקס

http://www.soundonsound.com/sos/apr10/articles/unitytherock.htm

קאבום! #thumbsup
_________________
www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"
TanTan
Expert
הצטרף: 20 אוק' 06
הודעות: 745
מיקום: רמת-השרון
הודעה פורסם: שני 21 נוב',11 09:21   
יש חשיבות עצומה לטכנאי הקלטה ומיקס שעוברים בין אולפנים ל NS10 בחדרים שונים בהם אנחנו עובדים, ככה תמיד יש לנו נקודת רפרנס מוכרת למרות שכל הציוד בדרך למוניטורים יכול להיות שונה לגמרי (חדר, מוניטור מודול, מגברים, כבלים וכו) עדיין אפשר להסתדר בגלל האופי המיד ריינג'י נטול האוברטונים של ה NS10 והמהירות האיטית שלהם יחסית אפשר תמיד לשמוע את הבעיות המרכזיות ב fundamental בלי שהאוזן מוסחת בגלל בעיות אחרות שבולטות יותר באוברטונים וב transients כמו במוניטורים המפורטים והמודרניים שבמעבר בין חדרים לפעמים קשה יותר להבחין בין עיקר לטפל עליהם, ה NS10 נשארים תמיד NS10.

יש אותה חשיבות לטכנאי מיקס גם ל Auratones. במעבר בין חדרים במרחק זהה מהאוזן אפילו עם הגברה שונה ה Auratones נשמעים כמעט אותו דבר, הם לא מזיזים אוויר כמעט אז האקוסטיקה והגודל של החדר הופכים לדבר הרבה פחות משמעותי כשמאזינים לאורטונים ואפשר לסמוך על הבאלאנס לגמרי אפילו אם לא מכירים את החדר שעובדים בו. במעבר בין חדרים אני בד"כ מצמיד את שני הרמקולים וממקם אותם באמצע
_________________
www.aranlavi.com

http://www.facebook.com/pages/TanTan-Studios/73704855169?ref=stream

http://www.facebook.com/pages/DB-Music-Studios/157025280987856
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון