תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 17:37
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
שאלה לגבי הקלטת תופים עם ff400 של rme וציוד נוסף
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (95) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  david52  
הצטרף: 07 יול' 06
הודעות: 114
מיקום: תל אביב
שאלה לגבי הקלטת תופים עם ff400 של rme וציוד נוסף
הודעה פורסם: שבת 24 ספט',11 08:42   
קיבלתי החלטה אסטרטגית להקליט תופים עם הציוד שיש לי ולא ללכת לאולפן.
מבין את החסרונות הרבים אך זאת ההחלטה.
אני עובד עם ff 400 rme , והממירים adi 96 pro
גם של rme .חוץ מזה יש לי פראמפ של tla שתי כניסות.
חשבתי על שתי אפשרויות הקלטה,אחת של 8 ערוצים והשניה של 6 ערוצים.
לכרטיס הקול יש שתי כניסות מוגברות פראמפ ושתי כניסות עם אפשרות ליין או
אינסטרומנט שיש להן רק gain ואינן מוגברות פראמפ ,ולממירים יש שתי כניסות מוגברות בפראמפ.
כלומר 6 כניסות מוגברות בפראמפ ושתי כניסות ליין או אינסטרומנט מוגברות
gain
ההתלבטות שלי אם להקליט 8 ערוצי תופים או 6 היא בגלל שאני לא יודע אם הכניסות 3 ו 4 של כרטיס הקול שהן ללא פראמפ
אלא רק מוגברות מעט עם ה gain יכולות להחזיק מיקרופונים ולתת תוצאה משביעת רצון
ואם כן אז איזה חלק של התופים להקליט בשני ערוצים אלה שאין ספק שהם הפחות איכותיים בשרשרת שלי כי אינם מוגברי פראמפ.
או להקליט רק 6 ערוצים רק אלה שמוגברים פראמפ וללא שתי הכניסות מוגברות ה gain.
אני לא מתיחס כרגע לעוד אלמנטים בשרשרת ההקלטה כמו למשל חדר , רמת סט התופים מיקרופונים וכו
אלא רק לגבי מס הכניסות ואיכותן.תודה ומקווה שהייתי ברור.
קלימרו
Expert
הצטרף: 30 אוק' 02
הודעות: 1190
הודעה פורסם: שבת 24 ספט',11 09:16   
המפרט שאתה מתאר נשמע מאוד לא מבטיח בלשון המעטה.

ציטוט:
ההתלבטות שלי אם להקליט 8 ערוצי תופים או 6 היא בגלל שאני לא יודע אם הכניסות 3 ו 4 של כרטיס הקול שהן ללא פראמפ
אלא רק מוגברות מעט עם ה gain יכולות להחזיק מיקרופונים ולתת תוצאה משביעת רצון


זו לא הדרך להגביר מיקרופון, נסה ותראה.

ציטוט:
אני לא מתיחס כרגע לעוד אלמנטים בשרשרת ההקלטה כמו למשל חדר , רמת סט התופים מיקרופונים וכו
אלא רק לגבי מס הכניסות ואיכותן.תודה ומקווה שהייתי ברור.


חדר ורמת הסט ישפיעו בכל מקרה פי אלף ואולי פי מליון מכמות הכניסות ואיכותן, כדאי שתדע את זה לפני שאתה מתחיל את מעגל התסכול.
איכות הממירים פה לא תהווה בעיה, ואפילו הפראמפ המובנה של הFF נשמע לא רע על קלוז מייק לתופים.

אם קיבלת החלטה אסטרטגית לא ללכת לאולפן, הייתי מציע לך לגבות אותה בשכירת הציוד המתאים לכל הפחות.
_________________
www.shaimantzur.com
  david52  
הצטרף: 07 יול' 06
הודעות: 114
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 24 ספט',11 09:27   
אם הבנתי אותך נכון אז קודם כל לוותר על כניסות הליין ללא הפראמפים ולהקליט אם כבר רק דרך כניסות הפראמפים של הtla ' ff400 ;adi 96 כלומר 6 כניסות
מוגברות.
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: שבת 24 ספט',11 10:50   
או לנסות ולשכור שמיניית פרי אמפים, ולהוציא מהם Line Level ישירות ל RME
או לממירים האחרים שלך.
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
greenich
הצטרף: 08 ינו' 09
הודעות: 280
מיקום: ראשון לציון
הודעה פורסם: שבת 24 ספט',11 12:40   
אני מסכים עם קלימרו...
איכות הנגן והסט (כמו גם כיוון הסט,
חשובים ואף מהווים אחוז מכריע באיכות ההקלטה.
בזמנו ערכתי סשנים של תופים בחדר 2X2.5 מטר,
עם כרטיס קול דלתא 44 של M AUDIO,
הכל עם קונדנסרים כי דינאמים לא היו לי,
אחד על בייס דראם, אחד על סנר ושני אוברהדס,
ויצאו הקלטות מעולות.

ודרך אגב, לא ציינת איזה מיקרופונים עומדים לרשותך..?
עוד פקטור חשוב בדרך.
_________________
מפיק מוזיקלי,נגן הופעות ויוצר www.greenich.co.il
  david52  
הצטרף: 07 יול' 06
הודעות: 114
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 24 ספט',11 13:28   
מבחינת מיקרופונים יש לי כרגע 2 שור 57 ואחד 58
כנראה שאשיג מיקרופון יעודי לבס דראם ,
ויש לי שני אקג אחד סי 3000 ואחד סי 2000
שזאת בעיה כי אני מבין שצריך שני קונדנסרים זהים.
אשמח להמלצות לגבי קונדנסרים, רמת מינימום ורמת מקסימום
greenich
הצטרף: 08 ינו' 09
הודעות: 280
מיקום: ראשון לציון
הודעה פורסם: שבת 24 ספט',11 18:46   
באיזה תופים מדובר?
חברה/דגם,
מייפל/בירץ'/מהגוני/משהו אחר?
איזה סוג כיוון (נמוך ורוקי/גבוה וג'אזי)
באיזה חדר אתה מקליט?
תן פרטים אז נוכל להמליץ.
_________________
מפיק מוזיקלי,נגן הופעות ויוצר www.greenich.co.il
Dror_Shi
תומך
הצטרף: 15 אוג' 01
הודעות: 3169
מיקום: לפעמים בארץ
הודעה פורסם: שבת 24 ספט',11 19:43   
איך אתם יכולים לייעץ על המנוע, כשאין לכם מושג מה סוג הרכב, לאן הוא נוסע, מי הנהג, ובעיקר -
איזה סוג מוזיקה יוצא מהרדיו?

לרגע היה נדמה לי שכתוב "סאונד מקצועי" בכותרת הפורום הנ"ל.

1. על איזה סוג מוזיקה מדובר?
2. באיזה חלל אקוסטי מדובר?
3. לאיזה פורמט זה הולך? הקלטה ביתית? מסחרית? רדיו? ג'ינגל? טלויזיה? חתונה?
4. מי הנגנים ומה היכולות שלהם?

אם כל זה לא חשוב אז למה לא להביא מיקסר פשוט ונקי ולהכנס ברמת ליין לממירים ושלום על ישראל?
_________________
Hackintosh i7 9700k 32giga Mojave
Macbook Pro UB (mid2012) OSX 10.8.2
Lynx Aurora Mark1
Wavelab 9.5 Pro/Nuendo8.3/Pro tools 12.5
  david52  
הצטרף: 07 יול' 06
הודעות: 114
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: ראשון 25 ספט',11 16:30   
DROR(droch):
" לרגע היה נדמה לי שכתוב "סאונד מקצועי" בכותרת הפורום הנ"ל "

שחצן ! אל יגבה ליבך.
Dror_Shi
תומך
הצטרף: 15 אוג' 01
הודעות: 3169
מיקום: לפעמים בארץ
הודעה פורסם: ראשון 25 ספט',11 16:57   
תנוח חביבי,

לא פניתי אליך, אלא לאלה שענו לך. אני לא הייתי מעז לענות לך בלי לדעת פרטים.
מבחינתי לענות למישהו מבלי לדעת את ההקשרים של ההקלטה זה משהו חסר אחריות.

חוץ מקלימרו שישר זיהה שיש בעיה בדרך בה אתה חושב. "סאונד מקצועי" קשור לדרך ולהתאמה של האמצעים למטרה. קרא לי שחצן עד מחר בבוקר, אבל :

ציטוט:
ההתלבטות שלי אם להקליט 8 ערוצי תופים או 6 היא בגלל שאני לא יודע אם הכניסות 3 ו 4 של כרטיס הקול שהן ללא פראמפ אלא רק מוגברות מעט עם ה gain יכולות להחזיק מיקרופונים ולתת תוצאה משביעת רצון


זה ציטוט שלך.

אתה יכול לחבר 200 מיקרופונים ל4 ממירים עם כבלים ומלחם. זה אפשרי, אבל למה?
הקלטת תופים ביקשת, זה לא עניין של מספר ערוצים ובאיזה קומבינה. כדי לענות על זה צריך פרטים. מי שמעז לענות על זה בלי פרטים נוספים פשוט חוטא לך.

בהצלחה
_________________
Hackintosh i7 9700k 32giga Mojave
Macbook Pro UB (mid2012) OSX 10.8.2
Lynx Aurora Mark1
Wavelab 9.5 Pro/Nuendo8.3/Pro tools 12.5
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון