הצטרף: 28 ינו' 10
הודעות: 127
פורסם: שישי 29 יול',11 20:28
אני עובד עם מוניטורים של YAMAHA HS50
ויש פערים לא כל כך גדולים אבל מרגישים במיוחד ברכב שלי שיש לי סאב וופר אז כל קטע שלי הסאב יותר מדי חזק לעומת שירים רגילים, אולי גם מומלץ לקנות מוניטור סאב מכיוון שאני יוכל לשמוע את התדרים הנמוכים כמו שצריך..
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
פורסם: שישי 29 יול',11 23:39
בכדי לקבל את התמונה המלאה:
1. חדר מטופל אקוסטית ומאוזן (יחסית לחדר שאינו מטופל בכלל)
כך שהנקודה ממנה אתה מאזין למיקסים תהיה כמה שיותר אמינה ופחות סובלת מהחזרים מהקירות ומחפצים.
2. מוניטורים שישקפו את התפקידים במיקס, מיקומים מבחינת תמונת סטראו
ומיקומים של קדימה ואחורה (לזהות תפקיד, ריוורב של תפקיד, ומיקום כללי של תפקיד מאחרי תפקיד)
3. זוג רמקולים 3 Way שידמו מערכת סטראו לכל דבר ועניין, ע"מ שהמיקס יבוצע פעם על אלה
ופעם על המוניטורים.
4. בכל מקרה אם אין אפשרות לסעיפים הללו, תמיד טוב לקחת קטעים מוכרים
ולשמוע אותם במערכת הקיימת ולבצע מיקס כך שינסה לחקות את הסאונד של האמן האהוב עליך,
כל המקצוענים כיום מבלי יוצא מן הכלל, התחילו בלנסות להשמע כמו מישהו שהם אוהבים,
ובסופו של דבר הגיעו לסאונד משל עצמם.
5. להיות עדינים, להפעיל קומפרסיה ואיקיו בעדינות. לפחות בהתחלה לא להגיע לערכים קיצוניים
לבצע Balance עדין, לא להגיע למצב ש Fader אחד ב +3 dB ו Fader אחר ב -30 dB
כנ"ל Panning במיקס. להבין את המשמעויות בדקויות האלה.
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס