תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 21:57
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
96kh להמיר או לא להמיר?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  ferero  
Act Compatible
הצטרף: 10 ספט' 01
הודעות: 289
מיקום: תל אביב
96kh להמיר או לא להמיר?
הודעה פורסם: חמישי 09 יונ',11 08:53   
קיבלתי פרוייקט למיקס בפורמט של 96/32 מה שמעיק מאד עלי ועל מחשבי החביב.

האם המרה ל 44.1/32 היא בגדר מעשה מתקבל על הדעת או פשע נגד האנושות?
_________________
סליחה,תודה ושלום

שלום וינשטיין

http://www.myspace.com/sweat5
Rock_Artist
S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2977
מיקום: תל אביבה
הודעה פורסם: חמישי 09 יונ',11 14:33   
תלוי ע"פ מי #smile
האודיופילים יטענו שזה פשע.
אחרים לא יזיזו גבה יותר מדי.

האירוניה היא של- 96 יש יותר משמעות דווקא בשלבי המיקס שם החישובים נעשים בדיוק (רזולוציה) גבוה יותר. ככה שמבחינת "משמעות" עיבוד של אות שהתחיל כ 48 ומוקסס ב 96 יותר משמעותי מאות שהוקלט ב 96 ועובד ל48...

ברור שגם להקלטה משמעות אבל כל אפקט שיבוצע ב 96 יהיה ברמת דיוק אחרת...

רצוי מאוד לברר עם הלקוח מה היו סיבותיו לעבוד ב 96 וכמובן להקשיב לסורסים.
רק כך תוכל להחליט.
המלצה נוספת שמומלץ לבדוק היא להעלות buffer ולנסות לגרום למחשב לשנס מותניים.
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: חמישי 09 יונ',11 16:44   
או לנסות לעבוד עם חלקים מסויימים בSTEMS ולעשות פרה-מיקסים בתוך פרוייקטים נפרדים.

ככה למשל תוכל לעשות בפרוייקט אחד את כל התופים ולהוריד לסטריאו, לייבא לתוך הפרוייקט ה"ראשי", ואם תצטרך לעשות תיקונים פנימיים בתוך אותו STEM תוכל לחזור לפרוייקט שלו, לתקן ולהייבא מחדש לתוך הפרוייקט המרכזי.
  ferero  
Act Compatible
הצטרף: 10 ספט' 01
הודעות: 289
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שישי 10 יונ',11 10:43   
תודה חברים!

האמת שיותר מפתרונות והסברים אני רוצה להמיר ובעוונותי מחפש חיזוקים.
_________________
סליחה,תודה ושלום

שלום וינשטיין

http://www.myspace.com/sweat5
JS
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
הודעה פורסם: שישי 10 יונ',11 10:58   
לא להמיר אם אתה יכול להתמודד.
להמיר אם אינך יכול להתמודד.
בסופו של יום העבודה צריכה להתבצע, דיוק מתימטי או לא. כדי לשמוע שינוי צריך מערכת מוניטור שמסוגלת להשמיע את אותו השינוי ואת ההבדלים בתדר הדגימה ובעומקה. לצערנו רוב מערכות השמע הקטנות לא יניבו שינוי בשמע... לטכנאי הקלטה ומיקס יהיה קשה לחיות עם הידיעה שלא עבד בצורה המיטבית ביותר האפשרית, לשאר העולם זה לא ממש מזיז.
_________________
הפקה ומיקס
shayshez
Act Compatible
הצטרף: 28 אוק' 09
הודעות: 577
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שישי 10 יונ',11 16:35   
יש עוד כמה תדרי דגימה בין 96 ל 44.1
אולי אם תמיר ל 88 קה"צ ולא את כל הדרך מטה ל 44.1 זה יעזור במשהו?

אם אתה מקבל מספיק כסף על הפרוייקט הזה, אולי זה הזמן לשדרג את המחשב שלך לכזה שכן מסוגל להריץ מיקסים ב 96 קה"צ מבלי לגרום לך סבל רב... #wink
אני ממליץ על זה
יש לי את גירסת ה 8 ליבות והוא יותר חללית מאשר מחשב, הוא מריץ גם וינדווס אם תרצה...
_________________
שי שזיפי
מוסיקה עושים באהבה או שעושים חומוס.
http://goo.gl/jcvtb
קלימרו
Expert
הצטרף: 30 אוק' 02
הודעות: 1190
הודעה פורסם: שבת 11 יונ',11 01:05   
מה אני אגיד לך? לא שזה נורא, אבל זה בפירוש לא מקצועי.

בשורה התחתונה אתה פוגע באיכות החומר שהלקוח סיפק כי אין לך את האמצעים המספקים כדי להתמודד איתם.


ואם כטכנאי הייתי בוחר להקליט פרוייקט בתדר דגימה גבוה, רק בשביל לגלות שזו הפעולה שבוצעה בו אחר כך ועוד מהסיבות האלה, כבר הייתי דואג להעביר את השמועה, בכנות.
_________________
www.shaimantzur.com
  ferero  
Act Compatible
הצטרף: 10 ספט' 01
הודעות: 289
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 11 יונ',11 19:46   
תודה לכולם.

קיבלתי והיפנמתי.
_________________
סליחה,תודה ושלום

שלום וינשטיין

http://www.myspace.com/sweat5
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון