הצטרף: 26 אוק' 10
הודעות: 72
מיקום: מרכז
פורסם: שלישי 26 אוק',10 23:30
שלום לכולם,
אני מבצע רכישה איטית אך מאסיבית של חלקי הגברה שונים שישמשו אותי בעתיד לכניסה לתחום:
עד כה נרכשו 2 מגברים של qsa, מיקסר 24 ערוצים של soundcraft, באסים של rcf, טופים של peavey וכיו"ב....
אני זקוק לעצתכם לגבי ההמשך:
א. אני מתלבט לגבי פרוססור dbx DriveRack PA - יש למישהו המלצות עליו?
בנוסף, היות והוא כולל אקולייזר/לימיטר/קרוס האם מקובל להוסיף עוד רכיבים בנוסף אליו כאשר הוא מחובר לרמקולים הראשיים? (לדוגמה אקולייזר רגיל).
ב. האם כדאי להשקיע בקופסאות di ? מה ההבדל בין הפאסיבי ובין האקטיבי? יש יצרנים/דגמים מומלצים?
תודה מראש למשיבים....
_________________
יום טוב!
הצטרף: 31 אוג' 08
הודעות: 63
מיקום: ירושלים
פורסם: רביעי 27 אוק',10 08:46
בעניין הdi
האם אתה מכוון להיות חברת הגברה שמגבירה גם להקות? או רק דיג'ייז וכנסים
במילים אחרות - אם אתה קונה נניח מיקרופונים לתופים, תצטרך גם כמה di
יש כמה כלים שמקובל [שלא לומר- חובה] להעביר את הקו שלהם דרך di
קלידים, כלי מיתר בעלי פיקאפ ועוד הרבה.
אם מדובר ברמה של סאונדקרפט, rcf, peavy, וכן הלאה, יספיקו לך כנראה הקופסאות האקטיביות של סמסון, או מקבילות של חברות אחרות באותו טווח מחירים.
משתלם לקרוא כאן בפורום על ההבדלים בין אקטיבי לפאסיבי, אך יחסית למחיר נתון, בעולם ההגברה, לא בטוח שהבדלים באיכות הצליל יגיעו לידי ביטוי...
[באחת החברות שאני עובד בה יש קופסה פסיבית אחת, ויש לה שימוש שגרתי אחד: אנחנו מחברים אליה יציאת סטריאו של לפטופ מרוחק (נניח ליד מקרן), כאשר שמאל נכנס לאינפוט וימין נכנס ל'לינק'.
כך מתקבל סיגנל מונו 'מסוכם'. משמש בד"כ במצגות בהם המיקס הוא מונו בכל מקרה...]
_________________
בדם הבורגנים נניע את גלגלי המהפכה
הצטרף: 26 אוק' 10
הודעות: 72
מיקום: מרכז
פורסם: רביעי 27 אוק',10 15:53
היי אסף,
זה נשמע אידיאלי, העניין הוא שהסדרה הזו יקרה בהרבה (ה- DriveRack 260 עולה קרוב ל-5...)
_________________
יום טוב!