הצטרף: 24 פבר' 09
הודעות: 90
מיקום: תל אביב
פורסם: ראשון 12 ספט',10 16:36
זה דבר די נדיר .
אם אתה רוצה לשים קומפרסור בין המיק לפרה - כמו בגיטרה , תצטרך לאלתר (והאיכות תסבול) האלתור : מיק - לתוך מתאם התנגדות נמוך לגבוה ( למשל די איי פאסיבי הפוך) משם לפדאל הקומפרסור ומשם לכניסת האינסטרומנט במגבר . אלתור 2 (יותר טוב אך יקר) מיק לתוך מיקפרה + קומפרסור חיצוני ומשם לכניסה שהכי מתאימה לקבל ליין במגבר ( אני מנחש שכניסת האינסטרומנט) איך לא לאלתר ? : אם יש דיירקט אאוט לכל ערוץ בנפרד , אז אפשר לצאת מערוץ המיקרופון ולחזור לתוך האפקט ריטרן (לופ) או איך שזה לא נקרא במגבר שלך - כך אפשר להכניס ליין לוול לקומפרסור ולצאת ליין ממנו חזרה למגבר . עצמת ליין (ולא מיק) זה מה שכל קומפרסור אולפני רוצה "לראות" בכניסה .
_________________
ירון
הצטרף: 13 יונ' 07
הודעות: 66
מיקום: מרכז
פורסם: ראשון 12 ספט',10 16:55
יש אפשרות לסדר את זה בלי כניסת ליין?
במגבר הזה יש רק כניסות למתח נמוך של גיטרה.
הצטרף: 24 פבר' 09
הודעות: 90
מיקום: תל אביב
פורסם: ראשון 12 ספט',10 17:57
קצת סדר , אם הבנתי נכון - אז יש לך פדאל קומפרסור כלשהו , אותו אתה מעוניין לשרשר בין המיק למגבר כן ?
אם כך - הפדאל אינו בנוי לקבל עוצמת מיקרופון . מה עושים ? משתמשים במתאם התנגדות ( לshure יש אחד כזה שבנוי לתוך מתאם xlr-pl ) שיתאם בין עכבת המיקרופון הנמוכה לעכבת הכניסה הגבוה של הפדאל , באותו האופן ניתן להשתמש ב di פאסיבית רק "הפוך" להכנס ביציאת המיק - ולצאת בכניסת האינסטרומנט - משם לכניסת האינסטרומנט במגבר , טוב מאד זה לא ישמע , אבל זה יעבוד
לחלופין הצעתי קודם - אם יש ברשותך קומפרסור המיועד לכניסת קו - קומפרסור אולפני - שרשר אותו בין הדיירקט אאוט של הערוץ לבין כל חזרה שהיא לפני מגבר הכוח (בד"כ נקראת loop)
_________________
ירון
הצטרף: 13 יונ' 07
הודעות: 66
מיקום: מרכז
פורסם: ראשון 12 ספט',10 20:50
תודה.
העניין הוא שאין לי פדל קומפרסור ולא קומפרסור של RACK.
אני פשוט מתעניין לגבי המכשירים שכדאי לי לרכוש לצורך כך. גם אם זה פדל של גיטרה חשמלית (מה שאני מניח שלא...)