תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 11:01
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
ווליום הקלטה נמוך. האם פראמפ יעזור?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מתחילים - Newbies
  YoniBPrime  
הצטרף: 07 דצמ' 09
הודעות: 13
מיקום: אשדוד
ווליום הקלטה נמוך. האם פראמפ יעזור?
הודעה פורסם: שלישי 08 דצמ',09 11:28   
שלום לכולם. אני מקליט מקונדנסר CO3 SAMSON (כן כן רחמים עליי...אבל אני שוקל להזמין RODE K2) לכרטיס קול TC KONEKT8 . הווליום יוצא נמוך ולכן אני מקליט עם קומפרסור על הערוץ(ABLETONב).
1) האם אחרי הקלטה אני יכול להרים את הווליום של הדגימה ללא הגבלה? לפחות עד שלא יהיה דיסטורשן או קליפ?( והבנתי שנורמלייז פוגע באיכות)
2) האם פראמפ יעזור לי להמנע מכל הבעיה הזו בכלל ולהמנע מקומפרסור על הערוץ וצורך בהגברת ווליום הדגימה? ומה הם היתרונות הנוספים שהפרא אמפ יתן לי?
3)איזה פרא אמפ מומלץ(כדי לשפר את האיכות- לא כדי להגיע לרמה אופטימלית כמובן, אני מבין את המגבלות) במידה ויהיה לי הRODE K2 יחד עם הTC?

תודה מראש לכולם!
#smile
קלימרו
Expert
הצטרף: 30 אוק' 02
הודעות: 1190
הודעה פורסם: שלישי 08 דצמ',09 12:08   
היי

כיוון שלא תיארת איני מבין האם אתה מקליט אל תוך הפרה אמפ של הכרטיס, או חלילה אל תוך כניסת ליין. כיוון שאתה משתמש בקונדנסר הדורש מתח פאנטום אני מניח שאתה אכן מקליט אל תוך פרה אמפ. ולכן השאלה היא האם להחליף פרה אמפ יעזור.

ובכן, אני לא מכיר את הכרטיס ולא את רמת הפרה אמפים שבו, אך ייתכן והוא אכן מספק הגבר חלש לעומת פרהאמפ ייעודי חיצוני. בדוק בבקשה לאיזו עוצמת כניסה מכוייל כרטיס הקול (+4DBu ?) וחזור לדווח.

לפרה אמפ איכותי יתרונות רבים, אבל אין סיבה שלא תוכל לעבוד בווליום כניסה סביר גם עם פרה אמפ מובנה אם אתה עובד נכון.

השאלה הועברה לפורום הרלוונטי.
_________________
www.shaimantzur.com
  YoniBPrime  
הצטרף: 07 דצמ' 09
הודעות: 13
מיקום: אשדוד
הודעה פורסם: שלישי 08 דצמ',09 12:37   
תודה על המענה המהיר!

וכן אני מחובר לפראמפ מובנה שנאמר לי שהוא די איכותי.
אני מכוון את הגיין עד שנדלקת מנורת האפס ואז מוריד טיפה. זה כמובן משתנה מהקלטה והקלטה לפי מרחק עצמת הווקל וכו...
כשאתה אומר מכוייל מה הכוונה? הגדרה פנימית של הכרטיס?
  YoniBPrime  
הצטרף: 07 דצמ' 09
הודעות: 13
מיקום: אשדוד
הודעה פורסם: שלישי 08 דצמ',09 12:39   
אה כן והאם הגברה של הווליום בדגימה (לא נורמלייז) פוגעת באיכות?. כי אם לא אז אין לי בעיה להקליט עם קומפרסור כדי לשמוע טוב את הווקל ואחר כך פשוט להרים את הווליום בדגימה.
shtik
תומך
הצטרף: 23 אוג' 04
הודעות: 1214
הודעה פורסם: שלישי 08 דצמ',09 14:03   
ציטוט:
אני מכוון את הגיין עד שנדלקת מנורת האפס ואז מוריד טיפה


מה זה אומר? אתה רואה אדום? אני לא יודע איך זה באבלטון אבל אמור להיות חיווי של העוצמה של אותו ערוץ.. מה מראה הצג שמופיע מתחת לפיידר של הערוץ אותו אתה מקליט? (מספר כלשהו ב DB-) מה מראה אותו צג מתחת ל MASTER בזמן שאתה מקליט? עריכה: טוב כנראה אין מספר אבל נגיד עד כמה החיווי במאסטר "מלא" (כמה קרוב לנקודת ה 0\ אדום)? וכמה בשאר הערוצים?

לי יש הרגשה שעוצמת ההקלטה בסדר גמור. אם אתה אומר את זה בגלל שאתה לא שומע את הערוץ כנגד מה שמוקלט, כנראה שאר החומר המוקלט מוקלט בעוצמות גבוהות מדי\יותר ואז עליך להוריד את הפיידרים של הערוצים האחרים בהתאמה. אבל זו רק השערה, בינתיים תענה על שתי השאלות ששאלתי ונמשיך משם..
  YoniBPrime  
הצטרף: 07 דצמ' 09
הודעות: 13
מיקום: אשדוד
הודעה פורסם: שלישי 08 דצמ',09 14:15   
יש לי לייד הנוב של הגיינ בכרטיס טי סי שלי שלוש מנורות
אחת -30 השניה -10 השלישית 0 לפי מה שאני יודע אני מכוון את הגיין כך שגם בדינמיקה הגבוה לא נדלקת מנורת האפס.ואני רחוק מהקליפ של ערוץ הווקל והמאסטר.
לדעתי אם אני אוריד את הפלייבקים לרמה של הווקל שנכנס לתוכנה אז יצטרכו כתב ברייל כדי לשמוע את המוסיקה...
יש בעייתיות עם להגביר ב12-16 DB את הווליום של ההקלטה עצמה? (לא דרך הפיידר של הערוץ אלא ממש על המלבן של הדגימה)

ואשמח להסבר לגבי בדיקת הכיול של כרטיס הקול אם הוא +4DB וכו''(איפה בדיוק לבדוק?
shtik
תומך
הצטרף: 23 אוג' 04
הודעות: 1214
הודעה פורסם: שלישי 08 דצמ',09 15:25   
או קיי בדיקה אחרת... מה תראה העוצמה בערוץ באבלטון ברגע שתקליט אליו משהו בעוצמה שמראה ב TC אדום (0DB)? האם גם באבלטון תראה אדום?
  YoniBPrime  
הצטרף: 07 דצמ' 09
הודעות: 13
מיקום: אשדוד
הודעה פורסם: שלישי 08 דצמ',09 16:10   
לא.עדיין האות שנכנס לתוכנה חלש מידי. כמובן אני לא רוצה לצעוק. מדובר על ראפ בדיבור כמעט רגיל. ואני לא רוצה להיות קרוב מידי לא פחות מ20 סנטים מהקונדנסר.
Tomer Iserovitch
Supporter
הצטרף: 05 ספט' 02
הודעות: 4077
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שלישי 08 דצמ',09 17:05   
צריך להבין מה מקור החיווי, האם מדובר בחיווי אנלוגי או דיגיטלי משום שבספר ההדרכה לא מצויין.

בצע בדיקה בעזרת רעש לבן- אות שהאמליטודה שלו שווה לאורך כל ספקטרום התדרים. תוכל לעשות שימוש באוסילטור שבאבלטון.
הוציא מן המוניטורים שלך סיגנל רעש לבן וכוון את המיקרופון לכיוון הרמקול.
שים לב שאתה לא במצב של דירקט מוניטורינג על מנת לא ליצור לולאת פידבק שעלולה לגרום לנזק למוניטורים.
הרם את הגיין בדיוק עד שנורת ה-10 DB נדלקת.
עכשיו לך למיקסר התוכנה וראה מה עוצמת החיווי הדיגיטלי בכניסה וחזור לספר לנו.
_________________
www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"
  YoniBPrime  
הצטרף: 07 דצמ' 09
הודעות: 13
מיקום: אשדוד
הודעה פורסם: שלישי 08 דצמ',09 17:26   
תודה אני באמת אעשה את הניסוי כשאהיה בבית.
אבל עדיין אשאל...יש בעייתיות עם להגביר ב12-16 DB את הווליום של ההקלטה עצמה? (לא דרך הפיידר של הערוץ אלא ממש על המלבן של הדגימה)

תודה לעונים!
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מתחילים - Newbies

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון