תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 10:45
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
הפרה-אמפ של RME 'סוחב' מיקרופון מנורות?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (105) ›
לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  ds-sound  
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הפרה-אמפ של RME 'סוחב' מיקרופון מנורות?
הודעה פורסם: רביעי 16 ספט',09 22:04   
התגלגלה לידי האפשרות לרכוש מיקרופון Lawson L47 במצב מצויין.
האם הפרה-אמפ המובנה של RME FF800 יעשה עימו עוול?

ברור לי שפרה-אמפ ייעודי משובח יעניק תוצאות טובות יותר,
השאלה היא אם הרכישה הנוספת היא כורח מציאות, או ש-RME יעמדו במשימה בכבוד.

תודה,
עודד
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
MrSoundMan
Act Compatible
הצטרף: 30 אפר' 04
הודעות: 2836
מיקום: טורונטו, קנדה
הודעה פורסם: רביעי 16 ספט',09 22:06   
מיקרופון מנורות דורש ספק כח משל עצמו, ללא קשר לפרה אמפ. אם זה מגיע עם הספק, אז כן, הפרה אמפ "יסחב".
  ds-sound  
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: רביעי 16 ספט',09 22:09   
יש ספק כוח מובחר.
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 16 ספט',09 22:18   
אכן, ספק הכוח הוא חובה, והוא משמש גם למיתוג מתחים למירקמי הקליטה השונים.
דרך הספק אמור להיות מחבר יציאה רגיל (כי זה של המיקרופון הוא 7 פין, ןXLR רגיל הוא 3 פין).
שים לב שמוצא האות עשוי להיות גבוה יחסית למיקרופון רגיל. זה אומר שאו שתצטרך לפאדד את יציאת המיקרופון או להנחית בכניסה של ה-FF או להיכנס בכניסה מונחתת (כליין).
ב-FF אתה מבטל כמובן את מתח הפאנטום. ויש מן האמת שמיקרופוני מנורות מסוימים צריכם הצדקה של פרה אמפ במשרעת אות תואמת, לא שזו חובה אלקטרונית כמו מציאות טכנית להצדקת שימוש במקרופון שכזה מבחינת משרעת האות.
_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
  ds-sound  
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: רביעי 16 ספט',09 22:21   
ציטוט:
ב-FF אתה מבטל כמובן את מתח הפאנטום.


מהן ההשלכות (אם ישנן) במידה ולא אבטל את מתח הפאנטום?
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 16 ספט',09 22:34   
לרוב אין, אך זה תלוי בתכנון של כל יצרן. אם לדוגמה קיים שנאי במוצא האות של המיקרופון (כנראה דרך ספק הכוח והמחבר שבו, או בצירוף כיבלול אחר [לא התעמקתי ספציפית]) אז אין בעיה או השפעה.
גם אם שני מתחי פאנטום פעילים על אותו קו לא אמור להוות להיות בעיה , וזאת עקב מהות התכנון של דרך הזרקת מתח זו (מכאן "פאנטום" #smile )
רק בתכנון לא צפוי יכול לקרות הבלתי צפוי. לדוגמה: היבנות מתח פרזיטי על קבלי כניסה (DC וקליקים בסאונד) או אוסילציה בתדר רדיו.
_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
רועי גבע
Act Compatible
הצטרף: 01 מאי 03
הודעות: 1253
מיקום: ראשל"צ
הודעה פורסם: רביעי 16 ספט',09 22:43   
ציטוט:
ויש מן האמת שמיקרופוני מנורות מסוימים צריכם הצדקה של פרה אמפ במשרעת אות תואמת, לא שזו חובה אלקטרונית כמו מציאות טכנית להצדקת שימוש במקרופון שכזה מבחינת משרעת האות.


ראובן, אתה יכול לתרגם מה נאמר פה? #sorry
_________________
http://www.TheMusicBox.co.il
  ds-sound  
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: רביעי 16 ספט',09 22:48   
ציטוט:
או להיכנס בכניסה מונחתת (כליין)


אם האחראי להגבר הוא ספק הכוח, שעשוי להביא את האות עד עצמת ליין,
יהיה נכון להסיק שלפרה-אמפ אין השפעה משמעותית על איכות הצליל?
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
evish
Supporter
הצטרף: 02 אוג' 05
הודעות: 3440
הודעה פורסם: רביעי 16 ספט',09 23:50   
אצלי יש מיקרופון מנורתי שקיבלתי מחבר ומה שאני עושה זה פשוט לחבר את הספק מתח שלו
מיציאת הXLR רגיל לכניסת XLR בכרטיס כמו שאתה מחבר דינאמי עם אותה עוצמת כניסה של לא זוכר כמה.
לא זכורות לי בעיות עוצמת כניסה יוצאות דופן או משהו מיוחד... רק שאלו מיקרופונים מאוד רעשניים
עם רצפת רעש גבוהה יחסית, טוב לפחות שלי כזה... #smile
_________________
פייסבוק
Evish
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: חמישי 17 ספט',09 00:19   
בהרבה תכנונים מסיבות תקציביות ונדל"ניות כניסת הליין יושבות על אותו מגברון של הפרה, אחרי פאד קבוע והתאמת עכבה.
ההשפעה תלויה בפרה עצמו, ובאיזה "איזור" שלו הוא נותן איזה צבע.

אני מקליט מדי פעם עם מיק' מנורות, והוא מתחבר לפרה שאין לו כניסת ליין, ואם אני מקליט מקור חזק במיוחד אני משתמש בפאד. לא ביג דיל.

חוצמזה, לא דיברו פעם על האיכות המצויינת (אולי לא סופר פרימיום קצה עליון של גיר סלאטז, אבל עדיין איכות) של הפרה של RME?

ציטוט:
רק שאלו מיקרופונים מאוד רעשניים
עם רצפת רעש גבוהה יחסית, טוב לפחות שלי כזה...

אגב, ובאותו נושא, אם מדובר בשפורפרת 12A למיניהן ותואמיהן בשלל כינויים, אפשר בקלות למצוא שפורפרת עם יותר/פחות גיין, על חשבון רעש עצמי. ההחלפה זולה וכל מי שיודע לסובב מברג יכול לרוב לבצע את זה. שלא לדבר על התאמת צבע אישית למיק'.
זה מקור נחמד לקצת מידע:
http://thetubestore.com/gainfactor.html
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
עמוד 1 מתוך 4

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון