תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 17:38
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
יציאת כניסת דיגיטל COAX/SPDIF
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מונחים בשרשרת
  yoav  
הצטרף: 12 יונ' 01
הודעות: 3
מיקום: israel
הודעה פורסם: שני 16 יול',01 08:55   
שלום ! רציתי לשאול האם COAX זה SPDIF ? כמו כן רציתי לשאול האם צריך לתאם בין רזולוציית דגימה ותדירותה ע"מ להעביר מידע בין מכשירים בעלי יציאות/כניסות כאלו ? אצלי באופן ספציפי הייתי רוצה לדעת אם זה בסדר לחבר את האולפן הדיגיטלי של רולנד (VS-880 הראשון במשפחה, עובד עם ממירים של 18 BIT) לכניסת הדיגיטל של SPDIF בכרטיס ה - APS שלי במחשב ( שעובד עם ממירים של 20BIT) חשוב לי לדעת כדי לעבוד כמה שיותר איכותי היות ול-VS כמה מצבי הקלטה)? עוד שאלה ספציפית באותו הקשר היא האם אני יכול לחבר PRE AMP שירה אשר יש לו ממיר של 24BIT 96KHZ לכניסת ה - COAX של ה - VS ובכך לעקוף את הממירים הפנימיים שלו ולהשתמש בממירים של פרה אמפ איכותי ? למי שמכיר את המכשירים הנ"ל ויכול לומר לי, מהי החיבוריות המומלצת למכשירים אלו לשני מכשירי VS 880 ולכרטיס קול APS של EMU ? כל זאת למטרת אולפן בייתי.תודה. #read
abra
הצטרף: 03 יול' 01
הודעות: 30
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שלישי 17 יול',01 03:10   
:sad: :sad: :sad: :sad: :sad:
שלום,
כמשתמש APS לשעבר (בדיוק היום התפטרתי ממנו), ולמיטב ידיעתי, ה- APS אינו יכול להסתנכרן עם קבצים דיגיטליים מבחוץ, אלא אם אלו נערכו ב- APS אחר או מגיעים בדיוק באותו קצב. (זו אחת הסיבות שאני אישית העדפתי לחפש משהו אחר. מה..... אני כרגע מחפש...)
בכל אופן, אני ממליץ שתתקשר למיוזיק-שופ,
תבקש את אופיר, מנסיוני הוא גם מבין מאוד וגם עוזר מאוד.
בהצלחה, ואנא חזור ותגיד מה באמת עשית בסוף.
בהצלחה.
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שלישי 17 יול',01 11:19   
אנא חפש בפורום תשובות נוספות לשאלה שלך בנושאים דיגיטליים, ביטים, רזולוציה התאמות. #read
עדכן אותנו אם מצאת ופתרת.
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: שלישי 17 יול',01 12:01   
Whshhh!!! Hold on…
So many parameters U need to consider. Let’s take it 1 step at a time:
1) When connecting digital components, make sure there is only 1 clock source (master), which all other clients r slaved to. If ur clients don’t support 96Khz (like the vs 880 4 ex.) U’ll need to cut the frequency down.
2) AES SP/DIF and SP/DIF2 are the same basically, however AES and SP/DIF carry an additional subcode containing clock and general data, making it more volnurable to jitter related problems. Both r driven through coaxial cable, I presume COAX is the term the manufactorer used in order to distinguish SP/DIF from optical. That means U can connect the clients. Of course AES code is balanced SP/DIF isn’t.
3) When reducing resolution (24 > 16 bit 4ex.) U need to add dither (small amount of noise added in order to prevent near-zero related distortion).
Going up is no problem – zeros r added. That means that U’ll have to check whether ur card is up to the task. Anyway, compare the two options (24bit and 20 bit at the mic pre), they will sound different. Use a dynamic source 4 checking – I use a piano piece with quite passages.
4) Funny as it may sound, it’s not always “the higher rez – the better”. If I record a PT project 4ex., the material is not too dynamic & I know I’ll b mixing within the program, I’d rather stay in 16 bit and leave more headroom 4 the mix buss. That way the faders r closer to unity gain and less bits r chopped in the process.
5) Choosing the better converter will improve ur sound. Raising resolution when not all components r capable of handling it – not always. Ur chain is as strong as the weakest link in it.
6) Make sure ur cables and connectors r as good (short and hi quality). Monitor at every stage and look 4 sound degradation.

Good luck…

Peace,
Zooot

 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מונחים בשרשרת

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון