הצטרף: 28 יול' 07
הודעות: 5
מיקום: ישראל
פורסם: שני 20 אוק',08 22:04
[/QUOTE]אם תצליח להסביר כאן למה אתה חושב שהם חרא תוכל לקבל המלצה רצינית יותר.[QUOTE]
אין למוניטורים האלה מספיק נמוכים
בנוסף, המיקס שעושים עליהם, לא קרוב למציאות!
האומנם אני עובד איתם הרבה זמן, ויודע איך להפיק מהם את המירב...
ואפילו גם דיי מרוצה מהתוצאות. חחח
אבל בכל זאת אני חושב שהגיע הזמן לעבור למשהו קצת יותר מקצועי.
הצטרף: 10 אוק' 07
הודעות: 433
פורסם: שלישי 21 אוק',08 00:27
צריך למסגר את ההודעה שלך ולתלות על הקיר, קלימרו.
או לפחות את המשפט האחרון.
הצטרף: 28 יול' 07
הודעות: 5
מיקום: ישראל
פורסם: שלישי 21 אוק',08 09:25
קלימרו,
קודם כל תודה רבה על העזרה והשיתוף בידע שלך!
שמע...
בגדול, אני דיי מרוצה מהמיקס שלי... גם כשאני שומע את העבודות שלי במערכות אחרות.
יש לי תגובות דיי מעולות אפילו על המיקס והסאונד הכללי.
אך עדין אני מרגיש שיש עוד לאן להתפתח ויש עוד מה לשפר במיקס, ואני מרגיש שמיציתי את יכולתו של המוניטור.
בכל מקרה.. עבדתי על ג'נלק מדגם 8040A במשך כמה חודשים באולפן של חבר...
ובוודאות אני לא מתכוון לקנות אותו! אולי הוא מתאים לסגנונות אחרים אבל לא לשלי.
הוא מייפה את הסאונד ואחרי עבודת מיקס עליו, הקטעים נשמעים ממש "עייפים".
מוניטור שדווקא כן נהניתי לעבוד איתו זה ה- MACKIE HR624 (הגירסה הראשונה) אך לפי מיטב ידיעתי אין להשיגו יותר (יד שניה בלבד) מכיוון שהפסיקו את יצורו והוציאו את גירסת ה-MK2.
לגבי האדם... שמעתי את ה-P11A וזה באמת נשמע מעולה! (לא עבדתי בסביבה שלי עליו)
אני לא יודע עד כמה הוא אמין והאם הוא מייפה את הסאונד.
מבחינת התגובות על המוניטורים שלהם, הבנתי שרק גירסת ה-S באמת טובה.
בכל מקרה את ה-P11A אני מתכוון לקחת לביתי לכמה ימי התרשמות, אבל בלי שום קשר אשמח לעוד המלצות אפשריות לגבי מוניטורים שהיה לך\לכם ניסיון טוב איתם
לגבי התקציב... עד 12000 ש"ח.
תודה רבה!
הצטרף: 29 אוג' 01
הודעות: 51
מיקום: חיפה
פורסם: שלישי 21 אוק',08 11:16
אני חושב שקודם כל לפעמים הבעיה היא בחדר ולא במוניטורים
אני מכיר אנשים שיש להם מוניטורים הרבה פחות פרטניים משלך ומוציאים אחלה סאונד
אז לכן במקומך קודם כל הייתי בודק את החדר עם אנשי מקצוע ויש כאן הרבה טובים תוכל למצוא בפורומים
דבר שני הייתי מקשיב לרפארנסים דומים בסטייל ושומע עם הגודל של הסאונד זהה
יכול להיות שבכלל הבעיה אצלך מתחילה באולפן ובסאונד ולא במוניטורים כלומר
אתה לא מצליח להביא סאונד מספיק פרטני למוניטורים וזה עניין של טכניקות
ובמה אתה משתמש
דבר שלישי זה מסטר סקשן מושג חדש יחסית אבל מאוד חשוב
ואני מתכוון למה אתה שומע ברמקולים כתוצאה סופית יכול להיות שמה שמגיע לרמקולים
דרך הכרטיס קול או המיקסר הוא לא מספיק איכותי ואתה צריך מסטר סקשן שיתן לך פתרון יותר פרטני ואז המוניטורים שלך ישמען הרבה יותר טוב
אני מאוד ממליץ על ה D-SOUND של דנג'רס אודיו יחסית לא יקר ובעל תוצאה מפחידה
ולפרט האחרון שזה מוניטורים
אני עבדתי על המון סוגים מ NS-10 דרך טנוי ג'נלק אדם כל מוניטורי והקטע שלו
זה מאוד עניין של טעם ושל רמת הפרטנות שאליהה אתה צריך להגיע
אני כרגע עובד על מוניטור שייבאתי מארתות הברית
FOCAL TWIN 6BE עד עכשיו המוניטור הכי טוב שעבדתי עליו ללא ספק
זהו בהצלחה