הצטרף: 03 אוק' 08
הודעות: 3
פורסם: שבת 04 אוק',08 16:16
יש לי להקה שעושה קאברים ל DREAM THEATER וכלכך הרבה זמן אני מנסה להוציא סאונד טוב מהפדאל שרכשתי (BOSS BF-2) אבל מה.. אני לא מבין בזה בשיט ואני לא יודע להוציא עם זה סאונד קלין כמו PULL ME UNDER של DT !
מישהו יכול לתת לי איזה טיפ משהו מה הולך עם הדבר הזה? איך זה עובד CHORUS\FLANGER מה צריך לעשות בשביל להוציא סאונד טוב ?
אני בעקרון רוצה ללמוד לא רק על זה, אלה על כל המודולים והאפקטים ואיך לעבוד איתם בכדי להוציא סאונד מפציץ!
מעוניין באיזהשהי הכוונה או ייעוץ (אם זה לימודים, מאמרים, מדריכים וכו')
תודה רבה!
תומך
הצטרף: 08 ינו' 06
הודעות: 2667
מיקום: ר"ג
פורסם: שבת 04 אוק',08 16:53
נראה לי שהוא משתמש שם בפיאצו, ככה שהוא מקבל משהו שנע בין צליל אקוסטי יחד עם הקלין החשמלי מה שיוצר גם את אפקט הקורוס אני מניח, יש מצב גם שיש קורוס עדין. פלנג'ר אני לא ממש שומע.
יש שם איזשהו צקצוק מיתרים שנשמע מגניב, קשה לי להגיד מה זה.
תראה סה"כ הוא גם מחובר לכמה מסה/בוגים אימתניים ומתוגבר בג'י פורסים ושלל אפקטים, זה בכל זאת ציוד שנשמע קצת יותר טוב מה-BF2 של בוס.
אם היה לי נסיון עם האפקט המדובר הייתי מנסה לייעץ לך קצת יותר.
בינתיים נסה לכוון לקורוס עדין, תוסיף קצת דיליי, לך על פיקאפ צוואר ושחק עם הפרמטרים עד שתגיע לתוצאה שהכי מרצה אותך.
אני הייתי מנסה אפילו מפרט שחוק במיוחד, המגע שלו עם המיתרים ייתן מן פלאק כזה שיתאים לקטע.
תומך
הצטרף: 08 ינו' 06
הודעות: 2667
מיקום: ר"ג
פורסם: שבת 04 אוק',08 18:06
עד כמה שזכור לי הכיוון סטנדרטי.
אני שומע שם משהו שנשמע כמו גיטרה אקוסטית אבל היא לא נשמעת אקוסטית סטנדרטית אז ניחשתי שמדובר בפיאצו, בכל מקרה יש שם יותר משכבה אחת.
בתקופה ההיא הוא באמת היה עם איבנז השאלה מה חייב אותו החוזה, אני יודע שיש גיטריסטים שמחויבים בחוזה לגיטרות ספציפיות אבל זה להופעות בלבד, בהקלטות הם משתמשים במה שבא להם.
כמובן שהאצבעות של פטרוצ'י חלק נכבד מהעניין, אני כבר הגעתי למסקנה שמדובר בחייזר, לא מסתדר לי דיוק שכזה עם אנושיות.