תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 01:07
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
rme fireface 800 או digidesign 003 rack?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (135) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  royav  
הצטרף: 04 מאי 07
הודעות: 6
rme fireface 800 או digidesign 003 rack?
הודעה פורסם: ראשון 07 ספט',08 16:35   
שלום לכולם....
ממש לפני קניית כרטיס קול
ההתלבטות היא בין rme fireface 800 ובין
digidesign 003 rack
כרגע אני עובד עם
nuendo תודה מראש.....לכל העונים
8finger
Act Compatible
הצטרף: 04 יונ' 06
הודעות: 1004
מיקום: HaOgen
הודעה פורסם: ראשון 07 ספט',08 16:52   
הדיגי מעולה מבחינת נוחות.. אתה יכול לקרוא סקירה בטסטר.
כמובן שאי אפשר להשוות לאיכות הממירים של RME. תלוי בך..
_________________
www.ogenstudio.co.il

facebook
קלימרו
Expert
הצטרף: 30 אוק' 02
הודעות: 1190
הודעה פורסם: ראשון 07 ספט',08 17:31   
אתה רוצה לעבור לעבוד על פרו טולס?
אתה מרוצה מסטיינברג ?


כמו כן, למרות ששני הכרטיסים באותו טווח מחיר , הם לא ממש באותו תג מחיר, אתה צריך להגדיר צרכים.
_________________
www.shaimantzur.com
omri374
הצטרף: 19 פבר' 06
הודעות: 119
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: ראשון 07 ספט',08 23:39   
כדאי לוודא שהדיגי מאפשר מספיק ערוצים בניואנדו
זכור לי משהו על דיגי שנותן 48 ערוצים עם פרוטולוס ורק איזה 8 עם קיובייס

שווה בדיקה לפני הרכישה (אלא אם כן אתה עובר לפרוטולס)
_________________
בבונאז'
אלירן-complex
תומך
הצטרף: 13 יונ' 03
הודעות: 1185
מיקום: Low mid
הודעה פורסם: שני 08 ספט',08 00:44   
Omri374 :

הודעהפורסם: שני 08 ספט',08 00:39 נושא ההודעה:
כדאי לוודא שהדיגי מאפשר מספיק ערוצים בניואנדו
זכור לי משהו על דיגי שנותן 48 ערוצים עם פרוטולוס ורק איזה 8 עם קיובייס

שווה בדיקה לפני הרכישה (אלא אם כן אתה עובר לפרוטולס)


WTF?!

חבר'ה נא לא לרשום פה דברים אם אתם לא סגורים על עצמכם.
בפרוטולס LE ניתן לעבוד עד 32 ערוצים בו זמנית, וניתן להרחיב לעד 48 ערוצים.
בקיובייס הדיגי003 משמש ככרטיס קול לכל דבר, מה שאומר כמה שהקיובייס מאפשרת עם כל כרטיס אחר.
אולי התכוונת לעד 8 ערוצים אנלוגיים להקלטה בו זמנית אבל את זה מאפשרים רוב הכרטיסים כמו מהסוג של הדיגי/פירפייס...

דעה אישית:
ממליץ מאוד על הדיגי, אני משתמש באחד אינטנסיבית מאוד.
הממירים לא להיט, אבל אל תשכח שרכישת הדיגי מקנה לך גרסא חוקית של הפרוטולס, קיובייס לבד עולה באזור ה-4000 ש"ח אם אינני טועה.
מה גם שתלוי אם יש לך עדיפויות בתוכנה, אני רציתי פרוטולס אז לא היה לי שיקול בכלל.
אני בעד ללכת על כרטיס שנותן לך אופציה לעבוד עם פרוטולס, מחר מחרתיים תעבוד מול אולפן אחר ותצטרך פרוטולס, אין לדעת.
מה גם שאם אתה טכנאי שכיר רצוי שתדע לעבוד גם עם קיובייס וגם אם פרוטולס, אם יש לך אותה בבית זה מעולה להתאמן.

בסופו של דבר שנייהם עושים מוזיקה טובה #thumbsup
בהצלחה!
_________________
" אנלוגי כן כן! דיגיטלי כן כן! " (א.אולארצ'יק)
ds-sound
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: שני 08 ספט',08 00:48   
האם יש לך סיבה טובה להשתמש בפרו-טולז?
אם אין סיבה טובה באמת, אני ממליץ לך לעבוד עם קיובייס, ועבורה RME היא הבחירה האולטימטיבית, בלי שום סימני שאלה.
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
  royav  
הצטרף: 04 מאי 07
הודעות: 6
הודעה פורסם: שני 08 ספט',08 15:02   
אני רוצה להמשיך לעבוד עם הנואנדו{לבינתיים.....}
מהתשובות של כולם הבנתי בעצם שהממירים והפרה אמפים
של הrme יותר איכותיים מאשר ב 003 בלי קשר לפלטפורמת העבודה שלי
www.the-room.co.il
evish
Supporter
הצטרף: 02 אוג' 05
הודעות: 3440
הודעה פורסם: שני 08 ספט',08 18:50   
בערך, כן זה העניין
אבל השיקול העיקרי צריך להיות "איפה אתה מרגיש הכי בבית"
אם אתה כבר עובד וזורם עם נואנדו אז יהיה לך קשה לעבור לפרוטולס פתאום
בהנחה שאתה בכלל לא מכיר אותה.
אני אישית גם נוטה לRME + נואנדו/קיובייס.

בגדול העדפות אישיות של אנשים לא אמורים לתת לך שום דבר
רק הנוחות האישית שלך עם כלים תיתן לך את התשובה.
_________________
פייסבוק
Evish
retrolabel
Act Compatible
הצטרף: 28 יול' 08
הודעות: 714
מיקום: יבנה
אני לא מבין מה יש בפרוטולס הזה
הודעה פורסם: רביעי 10 ספט',08 00:14   
תוכנה שעבר זמנה, כבר אין הצדקה ממשית להשתמש בה.
זה שהיא יותר יציבה.. רק ה HD, וגם היא נופלת.
וכל עוד לא משתמשים בממירים של אפוגי, הממירים של מוטו וRME עדיפים.
קיובייס ולוגי'ק הם מתחרים רציניים ולא נופלים ביכולות מהפרוטולס.

ולשאלתך יש תשובה ברורה, הממירים של הRME עדיפים.
אתה לא מתכוון לעבוד עם פרוטולס.
אז מה יש לך לחפש בדיגי 003?
הFF 800 זה כרטיס מצוין בלי קשר.
_________________
אמיר.

www.retrolabel.co.il
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: רביעי 10 ספט',08 08:26   
retrolabel :
תוכנה שעבר זמנה, כבר אין הצדקה ממשית להשתמש בה.


מה?
זו אמירה כל כך לא מקצועית ומיותרת.

אני עברתי לסטיינברג באולפן הפרטי אבל אני מתרוצץ בכל העולם ועדין לא נתקלתי בשום מקום (בלי יוצא מן הכלל) שעובד על מערכת אחרת חוץ מפרו-טולז.

תקשיב טוב, אני לא יודע בדיוק מי אתה ומה אתה עושה, כאמור, גם אני עברתי לסטיינברג (בעיקר כי מרבית הלקוחות שלי משתמשי סטיינברג וגם משיקולי עלויות כאלה ואחרים) אבל כמלחין לסרטים שמעביר חומרים לאולפני הקלטה ועריכה - אין שום דבר חוץ מפרו-טולז.
אולי היה כדאי שיהיה אל בשלב זה - אין.

אני לא יוצא כנגד הדברים שנאמרו בפוסט הזה, כל עוד הם מבוססים ומנומקים.
סטיינברג כובשים את השוק ומערכת RME היא מערכת מצויינת (עם ממירים כל כך לא משהו שמדהים אותי שכולם מדקלמים פה את נושא הממירים כאילו הם אי פעם השוו לממירים אחרים) אבל לבטל ככה את פרוטולס ודיגי-דיזיין זה פשוט לא רציני.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון