תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 09:15
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
יחסיות בBPM
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » תיאוריה
  doronst  
הצטרף: 15 יונ' 08
הודעות: 16
מיקום: חולון
יחסיות בBPM
הודעה פורסם: רביעי 25 יונ',08 21:48   
נתקלתי בזה בהרבה שירים ומנגינות:
איך יודעים אם איזהשהו שיר הוא 70BPM או 140BPM לדוגמה כי זה הכל עניין יחסי כי יכול להיות שברגע שעושים רבע ב-140BPM זה יכול להוות גם שמינית ב-70BPM פעם הייתי חושב את זה לפי התופים(כי התופים המקובלים זה סנר כל רבע 2 ו4 ואז נתקלתי בשיר שבו בפזמון פתאום היחסיות משתנה ופתאום יש הרגשה כאילו השיר מאט כי יש סנר פי 2 יותר לאט) אני יודע שנשמע מסורבל אבל תנסו להבין אותי...
8finger
Act Compatible
הצטרף: 04 יונ' 06
הודעות: 1004
מיקום: HaOgen
הודעה פורסם: רביעי 25 יונ',08 21:59   
70 יכול להיות חצאים של 140, ו140 יכול להיות שמניות של 70.
בעקרון, לך זה לא כזה משנה. לנגנים זה תלוי בנוחות ובדגש של השיר.

הייתי בהרבה סשנים שהנגנים ביקשו ממני להכפיל את הטמפו, נגיד אם
זה קטע מהיר וקשה למשל.
_________________
www.ogenstudio.co.il

facebook
נמרוד פר
הצטרף: 15 פבר' 07
הודעות: 304
מיקום: עמק חפר
הודעה פורסם: חמישי 26 יונ',08 05:45   
התופעה שאתה מתאר לגבי הסנר היא טריק ידוע שנקרא Half Time
או להפך - Double Time
מקובל מאוד בג'אז שההתחלה תהיה Half, והאלתורים ישתנו פתאום לדאבל
אפילו בפאנק רוק עושים את זה..
_________________
Muse Studios
Sound Design & Music Production
http://www.musestudios.co.il/
www.myspace.com/musestudio
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » תיאוריה

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון