הצטרף: 15 יונ' 08
הודעות: 16
מיקום: חולון
פורסם: שני 16 יונ',08 21:50
יצא לי לדבר עם מישהו שמבין טיפה בסאונד והוא אמר שלא לשכוח שלמרות שלא שומעים שום דבר בPA עדיין יכול להיות מאוד שהרמקול עובד ופשוט "משמיע" תדרים שבני אדם לא שומעים. למה פשוט המיקסרים מתוכנתים להוריד את כל מה שלא 20HZ עד 20KHZ? זה היה מפחית מהעומס על הרמקול (כי אז הוא צריך להשמיע פחות תדרים)
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: שני 16 יונ',08 22:43
טעות
לכל רכיב במערכת יש רוחב פס, החל מהמיקרופון ועד לרמקול, חלקם מגיעים למקומות יותר גבוהים ונמוכים, חלקם לא, אבל ההגבלה קיימת.
בנוסף, בPA ישנו רכיב שנקרא קרוס-אובר או פרוססור, מערכת מכוונת נכון תשאיר לרמקול רוחב פס כזה שמתאים לנתוניו. אם למשל אני מפעיל מערכת ללא סאב-וופרים, אני מפעיל חיתוך תדרים כזה שיוריד את העומס של תדרי הסאב מהמערכת ה"מוגבלת" שלי.
כנ"ל בגבוהים, למרות ששם הבעיה לרוב תהיה קטנה יותר.
הסימפטום אמיתי, אבל זה לא משהו חדש, וכן, מתכנני ומפעילי מערכות מיומנים יודעים להתמודד איתה.
תומך
הצטרף: 16 אוג' 03
הודעות: 1431
פורסם: שני 16 יונ',08 23:13
בסוף המופע אתה רץ ישר לזמרת ולוקח את האלחוטי.
אח"כ ישר לפרק את המיקרופונים מהתופים.
תראה שהקלידן לא מעלים את הפיאלים.
והבסיסט שם עין על הדירקט.