הצטרף: 20 מרץ 05
הודעות: 327
מיקום: ב"ש
פורסם: שני 19 מאי,08 20:26
היי
אתם וודאי מכירים את זה שבהופעות שהמתופף נותן לחיצה על דוושת הקיק אנחנו מרגישים את הקיק ומקבלים ממנו מכה שעושה טוב לנשמה.
אני כבר זמן מה מחפש כאן בפורום נוסחת קסם בכדי להגיע לאותו קיק במיקסים שלי
אך ללא הצלחה.
לאחרונה ניסיתי לשחק עם Gate על הקיק והייתי בטוח שזה יעשה את העבודה.
אבל או שזה לא זה או שאני פשוט לא יודע איך לעבוד עם Gate.
אני מודע לכך שחלק גדול מהעבודה תלוי באיכות ההקלטה או באיכות הדגימה אבל
בכל זאת אני אשמח אם מישהו יוכל לתת טיפים אילו פלאגים יעשו את העבודה ובאיזה שירשור.
ואולי גם יסביר את הטכניקה שלו.
הז'אנר הוא בעיקר רוק ופופ
תודה מראש
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 25 ינו' 06
הודעות: 1204
מיקום: יוקנעם
פורסם: שני 19 מאי,08 20:57
יש קסם שנקרא EQ ויש קוסם שמפעיל אותו.
אני אישית אוהב להדגיש את איזור הMID כדי להרגיש את הפאנץ של ה bd באיזור ה 4-8 קילו.
חיתוך מרשים ב 400 HZ גם יכול לתרום להדגשה בריאה של התוף.
הכל מתחיל בהצבה נכונה של המקרופון .
אני אישית מקליט 2 מיקרופונים לBD האחד לכיוון הפטיש והשני לחלל התוף ואולי גם רמקול הפוך בפאזה מחוץ לתוף כדי לקבל את הסאבים של התוף.
גם קומפרסור משובח יכול לתרום לעבודה ולהוסיף פאנץ.
אל תחשוש לשחק עם EQ כדי להגיע לסאונד שאתה רוצה.
S.Supporter
הצטרף: 30 ינו' 03
הודעות: 3033
פורסם: שני 19 מאי,08 22:35
לגלי קול מספר רכיבים שונים, ביניהם רכיב המתאר את מהירות תנועת מולקולות האוויר.
התחושות הפיזיולוגיות (חבטות בחזה, רעידות בבטן וכו') קשורות ישירות לרכיב המהירות של גל הקול - ככל שמהירות תנועת מולקולות האוויר גבוהה יותר, כך התחושה עוצמתית יותר.
לצערך, רכיב המהירות פרופורציונאלי לאמפליטודת הגל. מכך, בכדי ליצור את התחושה שאתה מחפש יש צורך ביצירת אמפליטודה גבוהה.
ולכן - כמו שראובן אמר מעלי, לעולם יהיה הבדל מהותי בין הקיק שיפיקו המוניטורים האולפניים החביבים לבין הקיק שיפיקו הסאבים המפלצתיים...
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
פורסם: שלישי 20 מאי,08 07:13
אלא אם יש לך באולפן רמקולים גדולים עם סאב
_________________
הפקה ומיקס