הצטרף: 13 יול' 05
הודעות: 256
מיקום: טורונטו
פורסם: שני 24 מרץ,08 16:17
המאסטרינג הוא הליך של פעולות על המיקס
אתה אמור להביא איתך קובץ מיקס למאסטרינג
עדיף באיכות גבוהה. אם הפקת את השיר ב88/24 אז תכין קובץ מיקס
באיכות הזאת.
לגביי עוצמה, שמעתי כמה דעות מכמה טכנאים. פשוט תשאל
את טכנאי המאסטרינג באיזה עוצמה השיר צריך להיות ותאזן את המיקס לפי הדרישה
לפעמים לוקחים למאסטרינג ערוץ פלייבק ושירה בנפרד אם אתה מרגיש שהמיקס
בעייתי מבחינה זאת. אבל דגש על הלפעמים...
Act Compatible
הצטרף: 14 נוב' 07
הודעות: 528
מיקום: תל אביב\ירושלים
פורסם: שלישי 25 מרץ,08 16:31
ווואאאו זה פסיכי, אז כל האנשים ששולחים לחול חומר לפני מיסטור שולחים בעצם
את השירים שלהם ב -3db וזהו?
_________________
די לאומנות הבינארית!
Act Compatible
הצטרף: 14 נוב' 07
הודעות: 528
מיקום: תל אביב\ירושלים
פורסם: שלישי 25 מרץ,08 16:32
מה זה Stems?
_________________
די לאומנות הבינארית!
הצטרף: 13 יול' 05
הודעות: 256
מיקום: טורונטו
פורסם: שלישי 25 מרץ,08 16:36
לחו"ל שולחים ב 1- כי יש איבוד עוצמה בדרך
מה פסיכי בזה?
המיקס הוא התהליך הכי משפיע והכי מושקע בעבודת הפוסט
מה צריך יותר מזה?
מסטרינג משתמש בEQ קומפרסור ולימיטר על המיקס (בגדול..)
למה שהוא יצטרך ערוצים בודדים? זה התפקיד של טכנאי המיקסים
Act Compatible
הצטרף: 14 נוב' 07
הודעות: 528
מיקום: תל אביב\ירושלים
פורסם: שלישי 25 מרץ,08 16:42
כמובן שזה תפקיד הטכנאי, אבל במקרה שיש בעיה במיקס וצריך לשנות עוצמה בערוץ
מסויים , נגיד ה"רייד" ניבלע מעט כתוצאה מתהליך ה EQ, זה לא עושה חיים קשים ל מאסטרמן?
_________________
די לאומנות הבינארית!