הצטרף: 20 אפר' 03
הודעות: 30
פורסם: ראשון 10 פבר',08 11:20
שלום לכולם
אני עורך וידאו וכאשר מגיע אלי חומר מהצלמים תמיד הסאונד דפוק
זאת אומרת או שהסאונד נכנס גבוה מידי ומגיע לדיסטרושן או שהוא נכנס נמוך מידי
וזה כמובן גורם לרעשים......
הבעיה קוראת אחרי שהצלם כיון את עוצמת הכניסה בהתחלה בהתחלה זה בסדר אבל
אחרי זה התקליטן מגביה את הסאונד וכאן מתחיל הבעיות
יש 2 מקרות סאונד מקרופון קונדנסר על המצלמה וחיבור ישיר לתקליטן עכשיו
2 המקורות בדיסטרושן במיקרופון של המצלמה שלהם אני לא רוצה להתעסק אני
לא יודע להתעסק עם מצלמות אבל בסאונד שמגיע מהתקליטן אני כן רוצה להתעסק
חשבתי בהתחלה על קומפרסור שלא יתן לסאונד לעבור את האפס
אבל זה מסובך מידי לצלמים
יש לכם איזה רעיון פשוט שיכול לעזור.....?
תודה מראש
הצטרף: 14 אוק' 07
הודעות: 180
מיקום: מרכז
פורסם: ראשון 10 פבר',08 13:31
כשהמוזיקה גבוהה, הצלם לא יוצר דיבור עם אנשים,
הצלם מצלם ריקודים וכאלה...
זהה את השיר המושמע, שם אותו בעריכה בזמן מתאים כמובן... (-:
רק כשיש שקט יחסי הצלם מדבר עם אנשים באירוע, ואז משמעותי הסאונד שמוקלט...
וחוץ מזה, (מנסיון אישי בלבד) במצלמות וידיאו פשוטות דווקא יש קומפרסור לשני הכיוונים,
כלומר אם יש שקט מוגבר האות, ואם הוא חזק הוא מונמך...
דווקא במצלמות המקצועיות שעבדתי איתן לא היה קומרפסור, אלא בקר ווליום ידני...
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 25 מאי 01
הודעות: 1210
מיקום: טוב באמצע
פורסם: ראשון 10 פבר',08 14:03
יש פתרון:
1. צלם מקצוען בודק "עוצמת עבודה" מול התקליטן בזמן כיול העוצמה במשדר/מקלט שלו - הצלמים שלך חייבים לעשות זאת בתחילת כל ארוע, לבקש מהדי ג'יי שייתן את העוצמה בזמן הריקודים ויכוונו לפי זה.
2. צלם מקצוען יעיף מבט מדי פעם אל המד שמראה אם הוא במצב clip או לא, אם כן שידאג להנמיך את האות הנכנס.
3. לעיתים האות הנכנס כ"כ חזק שלא משנה גם אם הצלם ינחית במצלמה שלו למינימום - צלם מקצוען יגיע עם קופסת DI (להנחתה בעיקר אבל גם לטיפול ברעשי אדמה לפעמים) ולא ייבכה לדי ג'יי למה הוא לא מקבל יציאה נפרדת עם שליטה בנפרד (אלו בדר"כ תפוסות לשימוש במוניטור).
בקיצור, אני מבין שקשה לך לערוך גלם שהוקלט בצורה לא ראיוייה, אבל צלם טוב מיישם את שלושת הסעיפים שרשמתי כאן ומביא לך גלם נקי. תדרך את מי שצריך לעשות את מה שצריך וכולם ייהנו.
[ובאותה הזדמנות זה גם הזמן להגיד שצלם צריך לצאת לארוע עם גאפה טייפ משלו, עם מיקרופון משלו עם אוזניות ועם כבלים ומתאמים משלו, אי אפשר לבנות כל הזמן על הדי ג'יי שיידאג להכל].
_________________
the vinyl is dead, long live the vinyl