תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 15:20
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
בעית עוצמת כניסה אצל צלמי ארועים......
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  איזי  
הצטרף: 20 אפר' 03
הודעות: 30
בעית עוצמת כניסה אצל צלמי ארועים......
הודעה פורסם: ראשון 10 פבר',08 11:20   
שלום לכולם

אני עורך וידאו וכאשר מגיע אלי חומר מהצלמים תמיד הסאונד דפוק
זאת אומרת או שהסאונד נכנס גבוה מידי ומגיע לדיסטרושן או שהוא נכנס נמוך מידי
וזה כמובן גורם לרעשים......
הבעיה קוראת אחרי שהצלם כיון את עוצמת הכניסה בהתחלה בהתחלה זה בסדר אבל
אחרי זה התקליטן מגביה את הסאונד וכאן מתחיל הבעיות
יש 2 מקרות סאונד מקרופון קונדנסר על המצלמה וחיבור ישיר לתקליטן עכשיו
2 המקורות בדיסטרושן במיקרופון של המצלמה שלהם אני לא רוצה להתעסק אני
לא יודע להתעסק עם מצלמות אבל בסאונד שמגיע מהתקליטן אני כן רוצה להתעסק

חשבתי בהתחלה על קומפרסור שלא יתן לסאונד לעבור את האפס
אבל זה מסובך מידי לצלמים
יש לכם איזה רעיון פשוט שיכול לעזור.....?

תודה מראש
sahara
Act Compatible
הצטרף: 29 אפר' 06
הודעות: 289
מיקום: אשדוד
הודעה פורסם: ראשון 10 פבר',08 13:25   
אני מציע שתנסה לברר בדיוק מאיפה מגיע מקור הדיסטורשיין...
קומפרסור יכול לעזור מעט ואם כבר רצוי מאוד להוסיף או להחליף בלימיטר כדי שלא יעבור את הגבול הרצוי.

לדעתי הכי טוב פשוט לפני האירוע לבדוק אם יש דיסטורשיין (בזמן שמכוונים כשיש את הרעש של הצלחות #biggrin ) ואם יש, למצוא את המקור שמעביר את הסיגנל בעוצמה הגבוהה. אני לא יודע דרך מה בדיוק מקבלת המצלמה את הסיגנל אבל אני בטוח שיש יציאה מסודרת מה-DJ. תמצא אותה, ותוסיף מכשיר שישלוט על העוצמה שמגיעה למצלמות. (יכול להיות מיקסר או קומפרסור כמו שאמרת אבל חשוב שתוכל לאמוד את העוצמה הנכנסת והיוצאת למצלמות)

בהצלחה
AmirGolany
הצטרף: 14 אוק' 07
הודעות: 180
מיקום: מרכז
ומצד שני
הודעה פורסם: ראשון 10 פבר',08 13:31   
כשהמוזיקה גבוהה, הצלם לא יוצר דיבור עם אנשים,
הצלם מצלם ריקודים וכאלה...
זהה את השיר המושמע, שם אותו בעריכה בזמן מתאים כמובן... (-:
רק כשיש שקט יחסי הצלם מדבר עם אנשים באירוע, ואז משמעותי הסאונד שמוקלט...

וחוץ מזה, (מנסיון אישי בלבד) במצלמות וידיאו פשוטות דווקא יש קומפרסור לשני הכיוונים,
כלומר אם יש שקט מוגבר האות, ואם הוא חזק הוא מונמך...
דווקא במצלמות המקצועיות שעבדתי איתן לא היה קומרפסור, אלא בקר ווליום ידני...
SL
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 25 מאי 01
הודעות: 1210
מיקום: טוב באמצע
הודעה פורסם: ראשון 10 פבר',08 14:03   
יש פתרון:
1. צלם מקצוען בודק "עוצמת עבודה" מול התקליטן בזמן כיול העוצמה במשדר/מקלט שלו - הצלמים שלך חייבים לעשות זאת בתחילת כל ארוע, לבקש מהדי ג'יי שייתן את העוצמה בזמן הריקודים ויכוונו לפי זה.
2. צלם מקצוען יעיף מבט מדי פעם אל המד שמראה אם הוא במצב clip או לא, אם כן שידאג להנמיך את האות הנכנס.
3. לעיתים האות הנכנס כ"כ חזק שלא משנה גם אם הצלם ינחית במצלמה שלו למינימום - צלם מקצוען יגיע עם קופסת DI (להנחתה בעיקר אבל גם לטיפול ברעשי אדמה לפעמים) ולא ייבכה לדי ג'יי למה הוא לא מקבל יציאה נפרדת עם שליטה בנפרד (אלו בדר"כ תפוסות לשימוש במוניטור).

בקיצור, אני מבין שקשה לך לערוך גלם שהוקלט בצורה לא ראיוייה, אבל צלם טוב מיישם את שלושת הסעיפים שרשמתי כאן ומביא לך גלם נקי. תדרך את מי שצריך לעשות את מה שצריך וכולם ייהנו.

[ובאותה הזדמנות זה גם הזמן להגיד שצלם צריך לצאת לארוע עם גאפה טייפ משלו, עם מיקרופון משלו עם אוזניות ועם כבלים ומתאמים משלו, אי אפשר לבנות כל הזמן על הדי ג'יי שיידאג להכל].
_________________
the vinyl is dead, long live the vinyl
ben-yard
הצטרף: 23 מרץ 08
הודעות: 16
מיקום: על הלבנים והשחורים של המקלדת !
הודעה פורסם: ראשון 23 מרץ,08 18:46   
טוב לדעת ולהשכיל ! תודה לכם !
_________________
ben-yard

הבית החם של המוסיקה הים תיכונית ישראלית !
www.revivo.net
fire051
הצטרף: 25 דצמ' 05
הודעות: 5
יש מלאה תקליטנים שלא יודעם לעבוד ב 0 DB
הודעה פורסם: שבת 12 אפר',08 00:35   
מניסון שראיתי (אני תקליטן) הרבה עובדים ב +6 DB ואז הלימטר של המגבר חותך אותם אז הבעיה היה התקליטנים וחוץ מלהסביר לו שיעבוד על 0-2 DB אני חושב שאין לך מה לעשות
_________________
NO MUSIC NO LIFE
ליאור פרדמן
"לי-אור וסאונד" כאשר איכות והמחיר נפגשים

מייל: dj@djlior.co.il
אתר: www.djlior.co.il
נייד: 050-766-3480
yogevsamina
תומך
הצטרף: 04 אפר' 03
הודעות: 403
הודעה פורסם: שבת 12 אפר',08 09:19   
אני קיבלתי את הוידאו של החתונה שלי לפני חודשיים ואוייי לבושה - איזה סאונד מזויע - הקליטו משלושה סורסים - 1- דיסטורשן - 2 - עמום וממרחק - {מיקרופון של המצלמה} 3 - עוצמה חלשה - עם רעשים .
אז אני אומר לצלם נו מה זה באמת ...? והוא עונה - נו יש לך אולפן שניה אתה מסדר זה ! #doh

קיצר אני מחכה שיהיה לי זמן להכניס את זה לעריכה - אבל בנתיים אני מקרין לחברים עם השלט של הטלוויזיה צמוד ועושה אוטומציה ...בריל טיימ #thumbsup

חובבנים יש מלא ואין בעיה עם זה - אבל תתנדבו !
giraffe
תומך
הצטרף: 14 ספט' 05
הודעות: 824
מיקום: חדרה !?!?
פתרונות בשטח
הודעה פורסם: שבת 12 אפר',08 15:47   
אחרי הדיטורשן מקסימום שתוכל לעשות זה להעביר את הסיגנל דרך מדמה מגברים טוב. שיהיה לפחות סאונד של גיטרה... #biggrin

הפתרון מגיע באמת דרך DI משולב עם לימיטר --- לדוגמה של dod. יציב יעיל מאוד גם שהDJ מפציץ ובאיכות טובה. משם בדרך כלל ישירות למשדר אלחוטי שמתחבר למצלמה.

עבדתי שנים עם דיג'יי וצלמים וזה היה הפתרון האלגנטי מכולם.

בהצלחה בעריכות הבאות #thumbsup
_________________
"אנשים רצו דמוקרטיה ? נו, הם קיבלו...."
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון