תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 21:37
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
חיבור גיטרה באס ל2 מגברים.
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בס - Bass
  שיבי  
הצטרף: 19 פבר' 04
הודעות: 131
חיבור גיטרה באס ל2 מגברים.
הודעה פורסם: שני 17 דצמ',07 13:04   
בחיפושי נתקלתי בליינסלקטורים (BOSS LS2, Radial BigShot EFX), אך למיטב הבנתי מטרתם העיקרתי היא החלפה בין לופים של אפקטים. מה שיאפשר לי החלפה בין כמה מגברים בלחיצת כפתור אך לא שימוש בכמה מגברים באותו הזמן.

אני יודע שיש אינספור דרכים לעשות זאת אבל אני מחפש פיתרון טוב לכל הופעה בכל מקום בלי להיות תלוי בציוד שיש להם שם.

יהיה נחמד אם יהיו לו פונקציות נוספות אך זו המטרה העיקרית. לנגן בגיטרה באס עם 2 מגברים.
astond
Act Compatible
הצטרף: 19 ספט' 01
הודעות: 4069
מיקום: gan yavne
הודעה פורסם: שני 17 דצמ',07 13:20   
תקנה ריקנבייקר! #smile
או שתלך לאיזה טכנאי שיארגן לך יציאת סטראו סטייל RIC O SOUND
_________________
Are you a mod or a rocker?
Um no,I'm a mocker

http://www.act.co.il/guide/index.php?gu=shwad&ad=261

?

למכירה בבזאר
ArielY
Supporter
הצטרף: 23 אפר' 03
הודעות: 5114
מיקום: פה ושם, בעיקר שם...וגם פה.
הודעה פורסם: שני 17 דצמ',07 17:35   
למה 2 מגברים ? בשביל יותר עצמה או בשביל מיקס של סאונד ?
_________________
==============
למכירה בבזאר
==============
A-C-J
הצטרף: 21 נוב' 07
הודעות: 59
מיקום: מסתובב (מהמגבר למחשב)
פדל אפקטים
הודעה פורסם: שני 17 דצמ',07 18:10   
כמעט כל פדאל אפקטים שמחירו ממוצע ומעלה הוא בעל 2 יציאות L ו R

בדר"כ שמנגנים עם מגבר 1 מחברים אותו ליציאת L ,כל שתצטרך לעשות זה לחבר מגבר נוסף ל - R
nimrod
Supporter
הצטרף: 01 אוג' 01
הודעות: 3887
מיקום: בצומת של אלקטרוניקה, חשמל, רמקולים ומוזיקה
הודעה פורסם: שני 17 דצמ',07 18:17   
כבר ניסית את זה? או שזה רעיון תיאורטי?

קח בחשבון שאם המגברים ו/או הרמקולים לא זהים תקבל אמנם יותר עצמה (אם אין היפוך קוטביות איפהשהו...)
אבל במקביל תקבל סאונד מה**ת... #nene

#smile
_________________
... http://boniton.co.il הגברה,תאורה ותיקונים
http://bt-12.com The Balanced Tilters...
בונה מורשה לארגזים שופריים של http://billfitzmaurice.net/
A-C-J
הצטרף: 21 נוב' 07
הודעות: 59
מיקום: מסתובב (מהמגבר למחשב)
מה לעזאזל?
הודעה פורסם: שני 17 דצמ',07 18:34   
ציטוט:
כבר ניסית את זה? או שזה רעיון תיאורטי?


כן,ניסיתי

ציטוט:
שאם המגברים ו/או הרמקולים לא זהים תקבל אמנם יותר עצמה (אם אין היפוך קוטביות איפהשהו...)


במציאות בניגוד לתאוריה,אני תמיד יקבל יותר עוצמה בשימוש 2 מגברי גיטרה בהשוואה לאחד #smile

ציטוט:
אבל במקביל תקבל סאונד מה**ת...


#stop אתה חייב לגבות את הטענה הזו איכשהו
astond
Act Compatible
הצטרף: 19 ספט' 01
הודעות: 4069
מיקום: gan yavne
הודעה פורסם: שני 17 דצמ',07 18:40   
הרעיון בחיבור RIC O SOUND הוא שניתן להשתמש בכבל סטריאו (יציאה אחת היא מונו רגילה והשניה היא יציאת סטריאו שמכונה ריקוסאונד) בצורת Y - כמו כבל אינסרט, או בקבל סטיראו מחובר לאיזו קופסת פיצול. ההפיצול הוא בין הפיקאפים. כל פיקאפ הולך למגבר אחר או ערוץ אחר במיקסר ויכול לקבל טיפול אחר. למשל איקיו וקומפרסיה מסויימת לנמוכים שמופקים מפיקאפ הצוואר ואוברדרייב + קורוס לגבוהים שצופקים ע"י פיקאפ הגשר וכך ניתן ליצור סאונדים מיוחדים ומגוונים.
אחד מהראשונים שיישמו את החיבור היה קריס סקוויר מיס וגם גדי לי השתמש בזה המון.
גם בילי שיאהן השתמש רבות בישום דומה שקיים בגיטרת הבס שלו.
בריקנבייקר זה גם קיים בגיטרות החשמליות שלהם.
אני נסיתי את החיבור הזה כמה פעמים כאשר חיברתי את פיקאפ הצוואר רגיל למגבר בס ואת פיקאפ הגשר דרך פוד גיטרה למגבר גיטרה. אין מה להגיד - כיף גדול בטופיפי. אחלה סאונדים. אפשר לנסר ולהשתולל שעות.
אבל מאנייק מי שיסחוב שני מגברים להופעות.. אולי פעם, כשאהיה גדול ויהיו לי רודיס.. חחח
כרגע, בקושי מגבר אחד אני מוכן לסחוב וגם זה עם בוקסה של 10 קילו.
_________________
Are you a mod or a rocker?
Um no,I'm a mocker

http://www.act.co.il/guide/index.php?gu=shwad&ad=261

?

למכירה בבזאר
nimrod
Supporter
הצטרף: 01 אוג' 01
הודעות: 3887
מיקום: בצומת של אלקטרוניקה, חשמל, רמקולים ומוזיקה
הודעה פורסם: שני 17 דצמ',07 19:18   
תרגיע... #wink

ואני אסביר...
ציטוט:
במציאות בניגוד לתאוריה,אני תמיד יקבל יותר עוצמה בשימוש 2 מגברי גיטרה בהשוואה לאחד

המציאות בד"כ דיי תואמת לתאוריה...
כנראה שבשני המגברים/רמקולים שלך הנ"ל הקוטביות זהה, הם דוחפים/מושכים בב הה תת אא ממ הה... ולכן מכפילים את העצמה.
זה לא בניגוד לתאוריה, זאת התאוריה בהתגלמותה #thumbsup

והתאוריה (והמציאות) במקרה ההפוך:
אם הרמקולים היו בקיטוב הפוך (אחד לעומת השני) דמיין שברגע מסויים ממברנה ברמקול אחד נעה קדימה ויוצרת גל לחץ,
ואילו ברמקול השני, מכיוון שהוא 'מחובר' הפוך, הממברנה נעה פנימה ויוצרת תת-לחץ.
ואז האויר פשוט עובר מרמקול לרמקול במקום להידחף ע"י שניהם ביחד קדימה.

הסאונד ה'מחורבן' לטענתי יווצר כאשר שתי המערכות (מגבר + רמקול) לא זהות
ואז ההבדלים הרבים הקיימים באופי/צבע הצליל, בהענות הרמקול, בדיליי וכו'
בין 2 המקורות יגרמו למיש-מש לא קטן. שפע של Comb Filtering, למריחה ואיבוד פרטים וכו'.

אולי זה לא ניכר (כל כך) ו/או לא חשוב בטווח הקצר שבין הנגן והרמקולים האמורים,
אבל מישהו קצת יותר רחוק (קהל?) יבחין בסאונד הנחות.

#smile
_________________
... http://boniton.co.il הגברה,תאורה ותיקונים
http://bt-12.com The Balanced Tilters...
בונה מורשה לארגזים שופריים של http://billfitzmaurice.net/
A-C-J
הצטרף: 21 נוב' 07
הודעות: 59
מיקום: מסתובב (מהמגבר למחשב)
תראה...
הודעה פורסם: שני 17 דצמ',07 20:49   
האפשרות בפדאלים קיימת, לא סתם כנראה
ואכן גיטריסטים רבים גדולים ומפורסמים ממני עושים זאת אכן בשביל לקבל 2 גוונים וצבעים שונים(כמו שאמרת...)

בעניין הקוטביות,
בכל מקרה, כל עוד אתה לא בשדה פזור ומצליח להעלים את חיכוך מולקולות האויר ואתה בעל אוזן אחת בלבד בסוויטספוט מדוייק אין לך כל דרך לנבא עם ייתרחש הגבר או החלש בנק' מסויימת מבחינת המאזין

לכן הפרדתי בגסות בין התאוריה ההחלטית שהצגת כבטוחה לקרות למציאות,

בנוסף,

מבחינת הצפיה שלך לקבל סאונד:מחורבן, מישמש ,מריחה ,איבוד פרטים, היא השערה בלבד ונכונה כמו ההשערה שלי שאקבל סאונד מדהים לכן....... אין כמו התנסות - במציאות #smile
קח פדאל חבר שני מגברים שונים ותשמע , אהבת? תאמץ #thumbsup , לא? זרוק לפח #thumbsdown
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שני 17 דצמ',07 21:09   
נמרוד, אנחנו מעולם אחר... הסאונד של הגיטרות הרי נבנה על פייזינג, דיסטורשן וממברנות קרועות, אז מי אנחנו שנתווכח #wink

יש לדעתי אבל הבדל בין אם אתה הולך לעשות MICING לכל בוקסה בנפרד/לצאת בדיירקט מהמגבר בשביל ה"צבע" שלו והטכנאי ימקסס את העניין, או שאתה רוצה ליצור עוד ווליום על הבמה בשביל ש:
א. זה יהיה הסאונד שהקהל שומע (נניח הופעות בפאבים)
ב. אתה רוצה לייצר לך סאונד במה/מוניטור יחודי משלך

אבל מי ששאל את השאלה לא הסביר את הכוונה והצורך שלו.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בס - Bass

לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
עמוד 1 מתוך 4

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון