S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
פורסם: שישי 26 אוק',07 17:44
א. תוריד מה-58 את הבולבול, כדי להפוך אותו דומה יותר ל-57.
ב. אל תדאג מהמרחק של הדינמיים, בניגוד לקונדנסרים אין להם אלקטרוניקה שתיכנס להלם -
הגבול שלהם הוא איפה שהממברנה מפסיקה לזוז, וזה בווליום שהמגברים שלך לא יכולים לייצר.
ג. שמע את הרמקולים, אחד מהם תמיד נשמע יותר טוב, ועליו תמקם את המיקרופון.
ד. אתה צריך עוזר מופרע ללא יצר השרדות או רצון לשמוע משהו בעתיד, שיסרוק עבורך תוך כדי נגינה את אזור הממברנה בצורה סלילונית מהמרכז החוצה, פעם בזווית ישרה ופעם ב-45 מעלות, כשצירי הסטנד משוחררים. שים עליו אטמי אוזניים שיתעלף רק בזמנו החופשי ולא לפני שיש סט אפ גמור.
לאחר שתכיר את מגוון הצבעים חזור על התהליך, והפעם ברגע שתשמע צליל טוב הפסק לנגן, וזה הסימן לעוזר לעצור ולנעול את המיקרופון במקום, ולנגב את הדם שנוזל לו מהאוזניים ועלול ללכלך את הפנל או הגריל (שזו הסיבה בעצם להלבשת האטמים מלכתחילה).
ה. התחל מהמגבר הטוב יותר, ועבור למשני - הפעם חזור על התהליך כשאתה שומע את שני המגברים ביחד, אחרת אין לזה משמעות בגלל הפייז.
ו. כששני המגברים פועלים, שמע את הקונדנסר לבד כשהעוזר מחזיק אותו כשהוא מתרחק מהמגברים - זה גם זמן טוב בשבילו לנער פיסות עור תוף מיותרות שנשארו לו.
שים לב לבסים, הם יופיעו "טוב" במרחקים מסוימים אם החדר שלך מספיק גדול, אם הוא לא מספיק גדול בקש מהעוזר להתרחק לאורך קו המוליך אל הפינה הגבוהה - יעני הפינה עם התקרה.
במקום בו הבסים אופטימליים קבע את המיקרופון, ושמע אותו עם המיקרופונים הקרובים, בדוק גם בפאזה הפוכה. תקן מיקום אם הם לא מתחברים טוב, וכשהכל עובד שלח את העוזר למיון (אתה תצטרך אותו גם בעתיד).
_________________
Peace,
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 30 אפר' 03
הודעות: 950
מיקום: בדימוס
פורסם: שישי 26 אוק',07 20:58
שאלה:
יש חשיבות למיקום של הבוקסות עצמן?
כלומר מרחק מהקיר האחורי, בעיקר במידה ופתוח מאחור או יש פורטים לעודפי בס?
_________________
DON'T PANIC
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
פורסם: שישי 26 אוק',07 21:46
כל מקור צליל (אקוסטי) מושפע ממיקומו בחדר, וכל מגבר בו יכולים גלי קול חוזרים להגיע בקלות אל הרמקול ולהשפיע על תנועתו (כמו במגבר פתוח מאחור) - עוד יותר.
_________________
Peace,
Zooot