הצטרף: 14 אוק' 06
הודעות: 235
פורסם: ראשון 20 מאי,07 18:55
אהלן,
סיימתי להקליט שיר חדש והכל מצויין חוץ מהווליום שלו שהו חלש יחסית...
ניסיתי לעשות נורמלייז אבל זה לא עזר כי יש פיקים(לא ספייק חד פעמי מרעש).
ניסיתי לתת מעט קומפרסיה וגם זה לא עזר.
בכלל כשאני מסתכל על שירים מקצועיים אין פיקים והמרקם הויז'ואלי של הWAV הרבה יותר מלא משלי, איפה אני נופל?
לא נראה לי שזה בעיבוד או באקולייזר כי הכל באמת נשמע מאוזן ויפה, פשוט חלש.....
מה אפשר לעשות?
גרסייס!
הצטרף: 14 אוק' 06
הודעות: 235
פורסם: ראשון 20 מאי,07 20:01
יש מצב טוב שאני אבוד,
(:
כל ההקלטות נקיות לגמרי פשוט יש ספייקים(נגיד בפיזמון) שהעוצמה עולה.
ניסיתי לנגן בעדינות אבל תמיד יש הבדלי רמות בין הבית לפיזמון וסי פארט.
אני צריך משהו שיעדן וימתן את ההבדלים בין הקטעים.
מה הכוונה איזון עוצמות?
כל הערוצים הם VSTI מה זאת אומרת כניסות ויציאות?
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: ראשון 20 מאי,07 20:22
כן, קומפרסיה מעלה את רעש הרקע, אבל מורידה גם את הפיקים, זה TRADE OFF של העניין, בגלל זה חשוב להקליט ברעש רקע נמוך ביותר.
בלי דוגמא קשה לדעת על איזה רעש מדובר, ומה להציע לך לעשות.
Act Compatible
הצטרף: 30 אפר' 04
הודעות: 2836
מיקום: טורונטו, קנדה
פורסם: ראשון 20 מאי,07 20:43
אם כל הכלים הם VSTi אז הדאגה מרעש בזמן הקימפרוס היא פחותה. מה שכן, קימפרוס יתר יגרום לעיוות בסאונד בצורה שלרוב מכערת.
מיקס טוב יגרום לאיזון בשיר.
מה גם שהשירים שאתה משווה אליהם עברו שלב מאסטרינג, מה שלרוב מעלה את העוצמה שלהם לרמה שקשה מאוד להגיע בשלב המיקס.
הצטרף: 14 אוק' 06
הודעות: 235
פורסם: ראשון 20 מאי,07 21:58
צודק לגבי המסטרינג,
יש אולי פלאג שיכול לעזור לעדן את הסאונד ולאפשר הגברה לאחר מיכן?
S.Supporter
הצטרף: 30 דצמ' 01
הודעות: 2058
פורסם: ראשון 20 מאי,07 22:19
אתה צריך להתחיל משלב המיקס ולא לחפש פתרונות פלא,
דוגמא טיפוסית היא כלים שמציבים עוצמת שיא רגעית גבוהה מאד לפרקים קצרים , ביחוד תופים שהרבה פעמים כלל אינה נתפסת ע"י המאזין.
טיפול דינמי נכון בכלים אלה ע"י קומפרסורים ושו"ת יכול לאפשר הגברה משמעותית של המיקס כמעט ללא שינוי בסאונד.
חוץ מזה דוגמא שווה אלף מילים.
_________________
מאוסים נמאסתם !!!