שלום,
הקונפיגורציה הנוכחית שלי היא כזו:
אני מקליט שירה, מידי (מקלדת) וגיטרה באמצעות כרטיס MIA MIDI. מידי מתחבר למידי, גיטרה ומיקרופון מתחברים באמצעות פרה אמפ פשוט חד ערוצי בשלב זה (ולכן לא בו זמנית בד"כ), לאחת הכניסות האנלוגיות של הכרטיס, ואני משתמש במדמי מגברים שונים בשביל הגיטרה.
אני מתכוון להביא PODxt מארה"ב ביוני, ולכן למרות השאלה הקודמת שלי אני חושב על סטאפ אחר.
את המיקרופון אני משאיר עם הפרה הפשוט שיש לו היום, ואילו את הגיטרה אני מחבר בחיבור ישיר ל-POD. ה=POD מחובר USB למחשב ומתפקד למעשה ככרטיס קול (ועם תוכנת ה-GEARBOX שלהם, יש לי גם פלאג אין VST נהדר).
יש לתצורה הזאת יתרון אחד חשוב - והוא שכל עיבוד הסאונד של הגיטרה מתבצע ב-POD ולא גוזל CPU/זכרון מהמחשב כמעט בכלל.
הבעיה היא שהרמקולים שלי מחוברים ליציאות של כרטיס ה-MIA, ואין לי כוונה לחבר מוניטורים ישירות ל-POD. לצורך העניין, בפועל מדובר בשני כרטיסי קול, אבל רק באחד מהם אני משתמש ביציאה.
האם סביר בעיניכם להכניס סיגנל גיטרה להקלטה דרך ה-POD, אבל לשמוע אותו רק דרך הרמקולים של ה-MIA?
ברור לי שהדבר הנכון יותר לעשות יהיה לחבר מיקסר ולהעביר הכל דרכו, אבל בשלב זה ה-POD הוא הוצאה מספיק גדולה עבורי.
האם תצורה כזו, של הקלטה של גיטרה מה-POD, הקלטה של מיקרופון מה-MIA, ומוניטור להכל דרך ה-MIA היא הגיונית? יש סיבה שיהיו בעיות? בסופו של דבר כל מה שקורה ברמת התוכנה הוא דיגיטלי לגמרי.
לחילופין - יש אפשרות שארכוש מיקסר זול דוגמת האלטו S8 או ברינגר 802.
סונר מאפשרת עבודה עם מס' דרייברים Asio בו זמנית
לא צריכה להיות כל בעיה פשוט מדובר על ניתוב פנימי בתוכנה. _________________ www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"