הצטרף: 15 פבר' 07
הודעות: 304
מיקום: עמק חפר
פורסם: שלישי 20 פבר',07 16:06
תבדוק את העוצמה של הפריאמפ בכרטיס קול, צריך לכוון את זה בהתאם לחוזק הסיגנל של מה שאתה מקליט.
אם אתה מחפש קונדנסר פשוט ולא רע תנסה את ה apex 435
הצטרף: 25 נוב' 06
הודעות: 187
פורסם: חמישי 22 פבר',07 01:46
מישהו פה מכיר מיקרופון קונדנסר של ברינגר? אני לא זוכר איזה דגם כי ראיתי בחנות אבל הוא עלה בסביבות ה1200... הסבירו לי שזה מוצר טוב שלהם. למישהו יש ניסיון אם מייקרופונים של החברה?
Act Compatible
הצטרף: 29 אפר' 06
הודעות: 289
מיקום: אשדוד
פורסם: חמישי 22 פבר',07 03:05
אתה מדבר על עולם ומלואו אי אפשר להקליט את כל הכלים באותו מקרופון אלא אם כן אתה רוצה שהמיקס יהיה באותו צבע ויהיה לך בלאגן...
יש כמה סוגי הקלטות שיעניינו אותך כמו למשל הקלטת סטריאו לפסנתר / גיטרה אקוסטית אבל זה לא עניין שלומדים על רגל אחת... אבל הנה כמה טיפים קטנים: מה שחשוב זה כמובן סביבת עבודה נכונה (מבחינת אקוסטיקה - החזרים שאתה לא מעוניין לשמוע ועוד ומבחינת רעש - לעבוד עם כמה שפחות רעש ברקע (כמו של המחשב / מכונת כביסה / צעקות של ההורים) אם אתה מקליט שירה תארגן פופר שלא יהיו לך פצפוצים של באס בהקלטה.
לגבי האקוסטית תמקם את הקונדנסר מול המיתר השתיים עשרה, לא קרוב מידי- בערך 15-20 ס"מ כמובן לפי כמה שנראה לך שנשמע טוב.
כשאתה מגביר את הגיין בפרה-אמפ תבדוק איך ההקלטה מתקבלת... שתהיה קרובה ל-0 DB כדי לשחק איתה כמה שפחות.
EQ בד"כ נהוג לעשות אחרי ההקלטה כדי שתמיד תהיה לך את ההקלטה המקורית לכל מקרה שתצטרך לשנות משהו.
לגבי המקרופון הישן כנראה שהוא פשוט היה מונח המון זמן וצבר לחות (למי שלא יודע לא משאירים קונדנסר מחוץ לקופסא שלו עם הסופג לחות צמוד) והדאפרגמה שלו כבר בלויה. אבק בגריל / אבל על הדיאפרגמה ימנע מעבר נקי של כל מיני תדרים ובכלל קונדנסר שלא נשמר היטב לא מומלץ להקלטה.
לגבי מקרופון:
אם אתה מחפש סאונד חמים (מנורה) יש את סטודיו פרוג'קט C-1 (אם אני לא טועה זה הדגם) ואת "קרדינל" של חברת "בלו" בערך בתקציב שרצית
בהצלחה
הצטרף: 25 נוב' 06
הודעות: 187
פורסם: שישי 23 פבר',07 00:45
זה תשובה לעניין, אני אזכור את הטיפים, אם למישהו יש עוד הצעות ודברים שיוכלו לעזור לי להתחלה אני אשמח.