תומך
הצטרף: 21 ספט' 04
הודעות: 1270
מיקום: בסטודיו ( רב הזמן )
פורסם: שישי 26 ינו',07 18:28
שלום
ה Release אמור להיות ארוך בכדי שימשיך לעבוד זמן מסוים (לפי הערך שתציב לו ) מרגע ההתחלה. נתונים אילו יתנו לך בסיכום קומפרסיה שנכנסת לפעולה מייד בשל ATACK קצר וRELEASE ארוך שלא מאפשר לקומפרסור לצאת מפעולה בעצם .
הייתי ברור ?
_________________
DuckTape , כי דבק טוב עושים מברוזים !
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
פורסם: שישי 26 ינו',07 20:02
דמיין רקדן ורקדנית (סלסה) שזזים ביחד לצלילי המוזיקה והקצב. הם עושים את זה בתזמון ובנסיון לא לדרוך אחד על השני. הרקדנים מגיבים זה לתנועתה של זו וזו לתנועתו של זה ושוב ושוב. אם אחד מהם משתהה או טועה מתרחש אסון כואב. הם גם ניראים נורא.
והרי הבסיס לריקוד:
1. הקשב למוזיקה וקבע את הקצב
2. התאם את תנועותיך לתנועתו ויכולתו של בן זוגך
3. תשתחרר; פעם תוביל ופעם היה מובל - אל תהיה מקובע
4. תמיד הזז את הרגל למקום שלא ידרכו עליך
5. אל תדרוך על אחרים. דריכה על האדם הלא נכון עלולה להיות הרת אסון
6. חייך גם אם טעית
עכשיו (בעיקרון) תחשוב על קומפרסור, על attack ועל release
המודעה פונה לגברים ונשים כאחד...
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
פורסם: שישי 26 ינו',07 20:16
בואו ונדייק, הrelease מתייחס לזמן הדעיכה לאחר שעוצמת האות ירדה אל מתחת לסף העבודה... עם כל המשתמע מכך.
אם זאת הנחת עבודה שמקובלת עליכם אזי אחת המשמעויות היא שכל עוד השחרור בפעולה הקומפרסור למעשה עובד והדחיסה לא הסתיימה.
בהחלט עשוי להתקיים מצב שבו עוצמת האות ירדה אל מתחת לסף העבודה והקומפרסור עדיין מנחית במשך זמן לא מועט. במצב של שיחרור איטי למשל...
ככלל, ככל שהשחרור מהיר יותר כך הקומפרסור עוקב צמוד יותר אחר מעטפת הגל וכל שהשחרור איטי יותר כך הקומפרסור עוקב פחות אחרי מעטפת הגל.