S.Supporter
הצטרף: 30 דצמ' 01
הודעות: 2058
פורסם: שבת 18 נוב',06 12:36
השאלה מה אתה מנסה להשיג, הגנה מפני עוצמת יתר בכניסה?, קימפרוס על כל המיקס?
_________________
מאוסים נמאסתם !!!
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
פורסם: שבת 18 נוב',06 12:39
טכנית אפשרי, ולעתים עושים כך, השאלה מה המטרה והצרכים.
אם אתה מציין בפירוש שמדובר ב"חסכון" בקומפרסור בכך שהוא תמיד יהיה, למעשה, מחובר לכל ערוץ-שהוא בדרך לכרטיס הקול (להקלטה), זה לא תמיד נכון טכנית, כי לעתים אתה זקוק לדחיסה כבר בשלב הכניסה של הערוץ. כמו כן אתה יכול להידרש אליו לאחר איקיו, או כל עיבוד אחר שנעשה באינסרט של הערוץ.
כלומר, אם הכוונה היא ריסון דינמי (ולאו דווקא 'סאונד-של-קימפרוס'), אפשר שתצטרך את הקומפרסור בנקודות אחרות בנתיב הצליל המקורי (הכניסה והערוץ), היכן שכבר שם יכולה להיווצר רוויה או עיוות, ולא משנה כמה תדחס את זה לאחר היציאה מהמיקסר, התוצאה תהיה עדיין עיוות. מקופרס, אבל עם עיוות במקום הצליל.
אם האותות במקורות הערוציים מרוסנים דיים, אפשרי לעבוד בתצורה שציינת, רק שיש לשמור על איזון בכניסה והיציאה מהמכשיר, ולדאוג שהוא יהיה במצב עוקף אמיתי (bypass) כאשר לא צריכים אותו.
הצטרף: 23 אוק' 03
הודעות: 171
מיקום: guatamala
פורסם: שבת 18 נוב',06 15:29
אכן אני זקוק לו כדי לקבל ריסון דינמי, לדוגמא גיטרת שמחוברות למיקסר וכו'..
לערוץ השירה יש לי קומפרסור בנפרד.
אני לא מתכוון לבצע שום שינוי בערוץ המיקסר לא באיקיו ולא בעוצמה אלא אך ורק כתחנת מעבר וסיכום של כמה ערוצים בלי שאני יצטרך לחבר מחדש את הכלים לקומפרסור ולהחליף כל פעם.