הצטרף: 28 יול' 03
הודעות: 54
מיקום: תל אביב
פורסם: חמישי 07 ספט',06 20:56
בתור אחד שעובד בלאומי קארד אני יכול להציע לך מספר דברים:
1. דבר ראשון המערכת של לאומי קארד לא תומכת באימות כתובת ממוחשב מה שאומר שבאמת החנות צריכה להתקשר ולעשות אימות טלפוני .
2. דבר שני יש באתר של לאומי-קארד דבר שנקרא עסקה בטוחה ואתה צריך להירשם אליו ואתה מקבל איזשהוא קוד , זה משהו שהרבה בתי עסק בחו"ל דורשים בעסקאות אינטרנט לדעתי בכל עסקה מעל 1000 שקל בערך .
מה שאני מציע לך לעשות זה להתקשר למוקד אישורים&חסימות של לאומי קארד בטלפון :
03-6178800
הם יוכלו לראות למה לא הצליחו לחייב אותך ולהציע לך פתרונות או אפילו לעשות ועידה עם החנות בחו"ל , הם עובדים 24 שעות 7 ימים בשבוע אז פשוט תתקשר .
הצטרף: 05 אפר' 06
הודעות: 23
מיקום: צורן
פורסם: שישי 08 ספט',06 08:56
אני ביצעתי מספר רכישות של ציוד בחנות זאת ללא שום בעיה. עם כתובת ישראלית ועם כתובת מסטופ. בהצלחה.