Smilan : |
shaharv, תודה על התשובה, אבל נראה לי שאתה קצת טועה.
לגבי סאונדסיסטמס, אני יודע בוודאות שבהרבה מקרים עושים רימיקס מיוחד למסיבות ובו מוסיפים תדרים נמוכים, כפי שאסביר בהמשך. |
ציטוט: |
ברור שקומפרסייה וEQ הם כלים חשובים אבל לא מספיקים. לגבי משני פיצ', הם לא עובדים טוב בשביל הסאונד הזה, כי אם תוריד את הבס באוקטבה שלמה תקבל תדר נמוך מדי ואם תוריד בפחות מאוקטבה, תקבל הרמוניות שיכולות לדפוק את כל השיר. |
ציטוט: |
מה שחבר אמר לי (וגם נוסה על ידי בהצלחה) שעושים זה בשביל להוסיף תדרים נמוכים לבאס ולבייסדראם מכוונים מחולל תדר על התדר הרצויי (אני השתמשתי במחולל תדרים בתוך טיונר של באס, לכן השתמשתי או בתדר 73 הרץ או בתדר 55 הרץ), מחברים את היציאה של המחולל למכשיר גייט ומפעילים את הגייט ע"י חיבור לערוץ של הבאס או של הבייסדראם. מה שקורה שה שהגייט נפתח ונסגר לפי הערוץ של הבס ובכל פעם שהוא נפתח הוא מוסיף לסאונד של הבס את התדר הנבחר וכך "מעשיר" אותו בנפח במיקס. |
ציטוט: |
אני שם פה קישורים לשני קטעים, הראשון עם הוספת התדר והשני בלי ההוספה. את הכל אגב הקלטתי בבית וזה שלב ראשוני של עבודה, מחר אני מקליט בראס, ואת השירה העלתי יחד עם חבר שתרם את קולו בטייק אחד בשביל לבדוק כמה דברים. ובסופו של דבר אני הולך לעשות מזה דאב עם אפקטים וכו'. אשמח לשמוע תגובות על הסאונד וגם עוד רעייונות לעיבויי הסאונד. http://cubbe.org/reggae/yam.m3u http://cubbe.org/reggae/artibella.m3u |
ציטוט: |
אם איי פעם ראית סאונסיסטם "מכובד" אני בטוח שראית את היחס בין סאבים לשאר האלמנטים, BASSBINS זה מה שכל סאונד מתגאה בו |
ציטוט: |
אם לא ניסית לא תדע, אני לא מדבר על חצי אוקטבה אלא על אחת שלמה, |
ציטוט: |
אתה יכול לנגן בסינטי/סמפלר סאונד/דגימה של גל סינוס טהור למשל. |
ציטוט: |
תסלח לי, אבל בהתחשב במה שאמרת קודם , אתה קצת מפגין בורות:
קודם כל , זאת בדיוק השיטה שהצעתי לך, רק עם טעות קטנה שגם אתה עלית עליה בעצמך, אתה מכניס כאן תדר קבוע, ולא תדרים (רמז: תוים) שעוקבים אחרי הבייסליין שלך, משמע אתה בעצמך מייצר הרמוניות שיכולות להיות לא נכונות, אולי זה עובד לך במקרים מסויימים, אבל זאת גישה קצת מוטעית לדעתי 73 או 55 הרץ זה סבבה, אבל אפשר לרדת גם אוקטבה שלמה מתחת לזה.... |
ציטוט: |
לצערי אני לא יכול להקשיב, אני לא בבית |