הצטרף: 16 מאי 05
הודעות: 33
מיקום: כפר חיים
פורסם: שני 10 אוק',05 14:45
מהם היתרונות והחסרונות של השיטה?
ככה מחברים מיקסר בקאמרי,למה?
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
פורסם: שני 10 אוק',05 19:36
אם הבנתי נכון, הכוונה לשימוש באיקיו חיצוני המחובר למסטרים דרך נקודת ההשחלה [פריצה] לעומת שימוש טורי, דהיינו, לצאת מהמסטר וממנו להיכנס לאיקיו (אחרת אני לא מבין את המצב).
שכך, השימוש לזה מוצדק כאשר:
- אין איקיו על המסטר, במיקסר עצמו, או שהוא מוגבל/לא שימושי
- רוצים נקודת יחס/אות לרעש טובה יותר
- רוצים אפשרות לעקיפה מהירה במינימום רעש במקרה של תקלה תוך כדי הופעה (בהנחה שהאיקיו הוא תיקון ולא אקסטרווגנזה)
- החיוווט לא מאפשר אחרת
- רוצים חיווי-שאחרי-איקיו כתלות למסטר ותקרת המיקסר
- לא יודעים לחבר אחרת
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 1707
מיקום: ירושלים
פורסם: שני 10 אוק',05 19:43
בדרך-כלל, עפ"י נסיוני, נהוג לחבר את יציאת המאסטר ל-EQ ואת יציאת ה-EQ למגברים. בהרבה מיקסרים פירוש הדבר שזהו חיבור מאוזן לעומת חיבור דרך האינסרט של המאסטר שאיננו חיבור מאוזן. גם נתיב ההסיגנל דרך האינסרט הוא הלוך וחזור, כלומר כפול באורכו. היתרון בחיבור דרך אינסרט הוא היכולת לשלוף את הפלאג במקרה של תקלה, ואולי להכניס EQ לאחר שהמערכת עובדת (מצב של לחץ זמן בהקמה). לפחות זה מה שהצלחתי לחשוב עליו... שוב, למיטב נסיוני, זה לא מקובל אך לא רע בהכרח.
הצטרף: 16 מאי 05
הודעות: 33
מיקום: כפר חיים
פורסם: שני 10 אוק',05 23:38
רעיון טוב הinsert כמיפלט בעת תקלה...
[ול Tkol החיבור anyway הוא טורי]
תודה
S.Supporter
הצטרף: 30 ינו' 03
הודעות: 3033
פורסם: שני 10 אוק',05 23:59
צריך לשים לב לנקודת ה-Insert ב-Signal Flow של סקציית המאסטר במיקסר.
במקרים מסויימית ה-Insert המדובר לא יהיה נקודת הפריצה האחרונה בשרשרת וחיבור של EQ במקום זה יגרור תוצאות שונות (לטוב ולרע).
אני מניח שזה תלוי בסוג המיקסר שאיתו אתה עובד. אם תפרט את דגם המיקסר, אשמח לתת דוגמאות.
הצטרף: 16 מאי 05
הודעות: 33
מיקום: כפר חיים
פורסם: שלישי 11 אוק',05 00:47
midas legend
אילו בעיות יכולות לצוץ כשeq בmain ins?מה נמצא אחריו בשרשרת חוץ מה main out?