הצטרף: 07 ינו' 02
הודעות: 340
מיקום: ת'א
פורסם: שלישי 14 יונ',05 13:10
אשמח אם מישהו יכול לשפוך אור על העניין הזה באופן כללי, פורמט מועדף, איך יוצרים את הIMAGE (או מה שזה לא), ואיך בעצם מתייחסים לזה במפעל.
אני שואל כי חומרים שלי חוזרים ממאסטרינג באולפן בחו"ל, והם מעדיפים לשלוח מאסטר לייצור בפורמט PMCD. אני תוהה איך להתעסק עם זה, ומה החשיבות וכו'.
תודה מראש
S.Supporter
הצטרף: 30 דצמ' 01
הודעות: 2058
פורסם: שלישי 14 יונ',05 22:19
כל הרעיון של פה הוא לקבל מוצר מוגמר, חלק מעבודת המסטרינג יכולה להיות "השוואה" של מספר קטעים למשל ועריכה במרווחים נכונים מוזיקלית.
הצטרף: 07 ינו' 02
הודעות: 340
מיקום: ת'א
פורסם: רביעי 15 יונ',05 08:34
מה בעצם קורה בין הPMCD לבין הגלאס מאסטר?
איך יוצרים את הגלאס מאסטר?
כיצד ניתן לצרוב PMCD? האם יש אפשרות לערוך דיסק שנצרב ככה, או שזה אומר להוריד את הטראקים ולצרוב שוב? האם יש סיבה לא לעשות זאת?
האם כדאי להוריד מאסטר אחד של האלבום ו"לחתוך" ממנו סינגלים, או שכדאי לקחת מראש מאסטר נפרד לכל סינגל בPMCD?
הצטרף: 31 מאי 02
הודעות: 8
מיקום: ת"א
פורסם: שישי 17 יונ',05 22:09
מאסטר בPMCD הוא אופציה מקובלת אבל יש ויכוח על איבוד איכות.
DDP הינו פורמט של סרט בקלטת 8מ"מ והוא עמיד מאוד ואיכותי.
בניגוד ל PMCD שעלול לאבד דאטה במהלך הצריבה ובהמשך
בהעברה לגלאסמאסטר בהליך שנקרא EFM, את ה DDP ניתן
להעלות חזרה למערכת עריכה בדי לשנות סדר ורווחים מבלי לאבד מהאיכות.
S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2977
מיקום: תל אביבה
פורסם: שני 19 מרץ,07 10:27
אני ממשיך את הנושא הזה כי הוא קשור באופן ישיר לדיון באשכול זה.
DDP הוא בעצם פורמט רישום. לא מדיה.
הייתרון שלו אם אני מבין נכון היא יכולת אימות שגיאות.
ניתן להעביר DDP גם על מדיות "פשוטות" כמו תקליטור.
האם מפעלים בארץ מסוגלים לקבל DDP על פורמטים אחרים מ- Exabyte או שחבל להשקיע והם לא ידעו להתמודד עם זה?
תודה.
הצטרף: 31 מאי 02
הודעות: 8
מיקום: ת"א
פורסם: שלישי 20 מרץ,07 20:09
אני שולח ל CDI ,המפעל בכרמיאל DDP על CD-ROM .
ל OMI שהוא עוד מפעל בכרמיאל אני שולח DDP על EXABYTE.
לבקשתי הצוות של OMI בודק אפשרות של מעבר ל DDP על CD-ROM מכיוון שבשנה האחרונה קשה למצוא בארץ קלטות EXABYTE.
אני אעדכן כאן במידה ויהיו התפתחויות.
_________________
יש אלוהים
הוא חוזר ב-17:00