לא !
הסיבה היא בזה שהדרבוקה היא חלל סגור (אני יודע שיש פתח למטה)
דבר שיגרום למערכת מיד להיכנס לפידבקים, בנוסף לסאונד מחור** הנובע מההחזרים
הרבים והשונים בתוך הגליל (הדרבוקה)
ואם ניסית פעם לשמוע את הים בתוך קונכיה אז אתה מבין למה אני מתכוון.
מה שכן , אתה יכול לנסות מקרופונים שונים ובהצבה במקומות שונים וזוויות שונות
ביחס לעור של התוף.
אין פתרונות פלא.
את הסאונד שאתה רוצה לקבל תוכל לקבל רק ע"י ניסוי אפשרויות שונות.
אין חכם כבעל....
ניסיון ! _________________ ציוד הגברה-המומחיות שלנו, מעבדות תיקונים לציוד אודיו מקצועי T-KOL 08-8524785 / 054-4282553
http://shop.ebay.com/merchant/huckyts
האם ניתן להגביר דרבוקה הודית במקרה זה (לא מזרחית) מבפנים כדי לשמוע את
עבודת האצבעות כמו שצריך מן המוניטורים?
1. למה בדיוק אתה קורא דרבוקה הודית? אני לא מכיר כלי כזה, ןתאמין לי שאני מכיר מספר לא קטן של כלי הקשה הודים. רובם סגורים משני צידיהם.
2. אם נדבר רגע על דרבוקה ערבית, אז את רוב הצלילים הגבוהים שלה תקלוט דווקא בהצבת מקרופון (ועדיף קונדנסר) מול החלק העליון שעליו מנגנים, מהתחתית תוציא בעיקר בסים, ובעיקר מוגברים באופן חריג.
3. עם איזה מקרופון אתה מקליט? אולי פה הבעיה.....
גם עבודת EQ נכונה תוציא החוצה את מה שאתה מעוניין בו. _________________ music and mathematics interrelate like beauty and truth
עכשיו נזכרתי,
יש תוף הודי הדומה לדרבוקה אבל יש לו שני עורות,משני צידי הצינור.
העורות הם בגדלים שונים : הגדול לנמוכים והקטן לגבוהים (תדרים, לא אנשים)
בזמן נגינה התוף מונח על הרגליים ולא בינהם, ומתופפים עליו בשתי הידיים .
אני לא זוכר את שמו של התוף אבל אני זוכר שהגברתי אותו ע"י שני SM57
אחד מכל צד. _________________ ציוד הגברה-המומחיות שלנו, מעבדות תיקונים לציוד אודיו מקצועי T-KOL 08-8524785 / 054-4282553
http://shop.ebay.com/merchant/huckyts
יש תוף הודי הדומה לדרבוקה אבל יש לו שני עורות,משני צידי הצינור.
יש הרבה כאלה: דהולק, דולקי, פאקאווג', מירדנגם, נאל...
סביר להניח שהגברת דהולק או דולקי (במקרה והגברת את הברירה הטבעית) - מי שהיה בהודו מכיר אותם מהמוכרים שמסתובבים בפהאר גאנג' עם גרסאות תיירים שלהם.
אף אחד מהם לא דומה לדרבוקה
בפעם הבאה, הייתי ממליץ להשאר עם 57 לצד הגבוה ולעבור ל 58 לצד הנמוך, כי הבאסים בתופים האלה לא זקוקים לATACK זריז אלא לבס רך. _________________ music and mathematics interrelate like beauty and truth