הצטרף: 16 נוב' 03
הודעות: 143
פורסם: חמישי 20 דצמ',12 20:03
דרך אגב יש כמה וכמה סוגים של האוקטברים האלו לאיזה התכוונת?
Act Compatible
הצטרף: 13 דצמ' 02
הודעות: 202
מיקום: בית ינאי
פורסם: חמישי 20 דצמ',12 21:25
תראה, זה קצת יותר מורכב מתשובה בפורום, בעיקר כי יש גם יותר מגישה אחת. אם היית אומר לי שיש לך:
1. חדר מטופל אקוסטית
2. נגנים שמיומנים בנגינת אנסמבל
3. תקציב בלתי מוגבל בחנות המפעל של נוימן ברלין
4. רק שתי כניסות בכרטיס
הייתי אומר לך - קנה שני U87, תציב אותם כמו שצריך, וזכית.
אבל בתקציב שלך ובהנחה שאתה לא יושב בחדר שטופל אקוסטית ע"י איש מקצוע, אני חושב שהפתרון של הקלטת חדר עם SDC הוא הנכון.
ועוד קצת בלבולים:
אם אתה כן קונה כרטיס עם 8 כניסות, אולי הדבר הנכון הוא לשים על כל כלי איזה SM57, ואז לשחק עם המיקס בקלות יותר.
חוצמזה, הייתי מחכה רגע אולי יש פה עוד דעות בפורום....
מירון
הצטרף: 24 יול' 09
הודעות: 230
מיקום: ירושלים
פורסם: חמישי 20 דצמ',12 22:27
אני היתי מתחיל כבר לעבוד ולהתנסות, כי לדעתי זוג u87 לא יבטיחו לך סאוד טוב ואני חושב שצריך ללמוד לעבוד עם הידים, אבל זה עניין של גישה.
בקשר ל214 אני גם לא מסכים(גילוי נאות, אני מוכר זוג 214) אלו מקרופונים מעולים והשתמשתי בהם להקלטת גיטרות, סיטאר ותופים עם תוצאות טובות. בקיצור תשמע מקרופונים ותחליט בעצמך, זה ענין של טעם.
Act Compatible
הצטרף: 13 דצמ' 02
הודעות: 202
מיקום: בית ינאי
פורסם: חמישי 20 דצמ',12 22:53
אני אישית לא אוהב אותם. אני לא חושב שהם לא טובים, אני פשוט לא אוהב אותם. משהו ב-Hi-Mid שלהם לא נעים לי, אבל זה רק עניין של טעם.
הסיבה שהמלצתי לו על משהו שונה מ-214 זה לא כי אני לא אוהב אותם, אלא כי אני חושב שמקרופון מהסוג הזה יעשה עבודה פחות טובה מזוג עפרונות. גם זה כמובן עניין של גישה ושל מה רוצים מההקלטה, אבל, נראה לי שזה מה שהכי נכון לבחור.
הצטרף: 24 יול' 09
הודעות: 230
מיקום: ירושלים
פורסם: שישי 21 דצמ',12 02:54
אגב מומלץ לחפש בפורום תופים על ההבדל בין דיאפרגמה רחבה לדיאפרגמה קטנה.
יש איזה ת׳רד ששאלתי שם בענין הקלטת תופים וגדולי הפורום ענו בפירוט על ההבדלים הכללים בין השניים. סתם כדי לקבל מושג כללי.