erancen : |
אני מכיר את המנהל מהעבר ואחרי שתיארתי לו שאני רוצה להקליט שירה באולפן צנוע בבית (תיארתי לו את שרשרת ההקלטה) הוא אמר לי שהמיקרופון ב-100 ש"ח מאופיס דיפו שיש לי כרגע יישמע בדיוק כמו ה-SM58. |
erancen : |
שוב שלום
נסגרתי על כך שאני רוצה דינמי (SM57 או SM58) ואני בדרך לקנות. כשעשיתי בירור מחירים יצרתי קשר עם www.artstudio.com. אני מכיר את המנהל מהעבר ואחרי שתיארתי לו שאני רוצה להקליט שירה באולפן צנוע בבית (תיארתי לו את שרשרת ההקלטה) הוא אמר לי שהמיקרופון ב-100 ש"ח מאופיס דיפו שיש לי כרגע יישמע בדיוק כמו ה-SM58. ואני צריך קונדנסור. הוא המליץ על Soundking EC015W. וקופסת PHANTOM (כמובן). מבחינת המחיר זה יהיה +/- אותו דבר. לכל בעלי הניסיון כאן, מה דעתכם? אנא הגיבו במהרה כי ביום ראשון אני מתכנן לקנות את המיקרופון הנבחר. תודה רבה! |
OrenS : |
אגב, רק לחזק את ההמלצה של אסף (ללכת על הזול מבין ה58/57), כדי להפוך SM58 לSM57 אתה פשוט מוריד לו את הראש המתברג, וכדי להפוך SM57 לSM58 אתה פשוט מוסיף לו כיסוי ספוג (אתה בטח יודע למה אני מתכוון, הספוגים הצבעוניים האלו שמתלבשים על מיקרופונים ומונעים עיצורים פוצצים). |
ציטוט: |
Robbie Adams recorded Larry Mullen's kit with only three or four mics, hardly bothering with details like stereo spread and control: "The most basic setup is a mike for the bass drum, one for the snare and one overhead. The kick mic may be a Neumann U47, placed maybe a foot and a half away. I use a Shure SM57 on the snare, and an SM58 for overheads. |
ציטוט: |
Bono's vocals were largely recorded with an SM58 and compressed with a Summit compressor. |
ציטוט: |
שהדינאמי ממוקד, כלומר הוא יקלוט רדיוס מצומצם של צליל, ואילו הקונדנסר קולט שטח רחב בהרבה |