תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 14:50
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
שידרוג האולפן..
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  lyrik  
הצטרף: 06 יול' 11
הודעות: 43
מיקום: ירושלים
שידרוג האולפן..
הודעה פורסם: שבת 03 נוב',12 10:26   
סוף סוף החלטתי לשדרג את האולפן..

הממירים שלי נהרסו והצלחתי לאסוף סכום כסף דיי גדול שאותו אני רוצה להשקיע באהבתי הגדולה ביותר...

אני אוהב לעבוד חיצוני אני כיום עובד עם הרבה כלים ומכשירים חיצוניים לרוב מקליט אותם למחשב..
אני מאוד הייתי רוצה לצאת מהקופסא ולעשות מיקס על קונסולה עם סיכום אנלוגי..

כיום יש לי מקרופון של blue blueberry
קומפרסור וeq ua 6176
את המכונות של electron שהם רוב היצירה המוסיקלית שלי כיום (שאותם ממש הייצי רוצה לנפח עם eq וקומפרסור חיצוני)
ועוד סינטיים

יש לי כמה אפשריות ואני רוצה לשמוע מה אתם אומרים..

1. לקנות ממירים של ssl Alpalink עם כרטיס madi rme שזה דיי יקר יוצא בסוף
בסביבות 15.000ש"ח ולהוסיף איזה eq ו/או קומפרסור רציני

2. לקנות קונסולה של midas venice f 32 שהיעוד של הוא ללייב אבל הבנתי שהרבה עובדים איתה גם באולפן והביקורות עליה ממש ממש טובות.. היא מגיעה עם ממירים כבר ביפנים..
ונותנת לי סביבת עבודה ואפשריות של מיקסר אנלוגי ברמה גבוהה ואיתה אני אוכל להשתעשע עם כל המכשירים והמשחקים שלי לעשות מיקס אנולוגי עם eq ברמה דיי גבוה ..

אחרי קריאות מעמיקות הבנתי והיה לי גם ברור מהתחלה שהממירים של ssl כמובן ברמה יותר גבוה.. והרבה המליצו לי לשדרג עם עוד איזה משהו חיצוני ולגמור סיפור,
אני יודע שזה שבהרגשה יותר תחשק לי הקונסולה אני עדיים לא סגור על זה סופית..

מה אתם הייתם עושים? #nene
_________________
Lyrik Producer
tamuzstudios
Act Compatible
הצטרף: 16 דצמ' 07
הודעות: 129
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 03 נוב',12 12:24   
הממירים של SSL אכן ברמה גבוהה. אלו ממירים של Soundscape כמובן עם מיתוג של SSL.

מבחינת הצרכים שלך אתה מציין פה שני פרמטרים בשרשרת העבודה שכל אחד מהם חשוב בפני עצמו והם לא ממש מהווים תחליף אחד לשני.

ממיר טוב עם שעון טוב הוא חשוב מאוד ופי הסיפור שלך אתה חייב בכל מקרה לרכוש ממיר כיוון ששלך לא שמיש, כך שאין אופציה לא לעשות את זה.
בטווח המחירים שאתה מזכיר אפשר אפשר בהחלט לבחור בין SSL, Lynx, RME ועוד כמה וכמה חברות ודגמים. זה הופך להיות עניין של כמות כ/י וכמובן טעם מבחינת איכות / אופי הממיר והממשק.

קונסולה באולפן מהווה פעמים רבות "לב" של האולפן. מכילה כמות גדולה של קדם מגברים ומעבדים שונים (איקיו / קומפרסור וכו') ומשמשת לסיטואציות מיקס והקלטות ערוצים. על הדרך גם ניווט הסיגנאל דרך הקונסולה, שליחה לאוזניות ובקרת מוניטורים נוחה מאוד לרב בקונסולות אולפניות.

מצד שני יכול להיות שברמת היצירה הביתית ובמידה ואתה לא אולפן מסחרי גדול, תוכל לוותר על קונסולה ולבחור לך מכשיר סיכום אנלוגי טוב, ולצידו זוג או רביעיית קדם מגברים איכותיים ומעבדים חיצוניים בנפרד או כסטריפים.
תשקול עם עצמך האם יהיה לך שימוש ב-24 או יותר ערוצים על הקונסולה בעבודה השוטפת ברמה של מיקס ללא אוטומציה וריקול.

#read
_________________
תמוז אולפנים
דיסנצ'יק 9, תל אביב
03-6481791
www.tamuzstudios.co.il

אולפן הקלטות
  lyrik  
הצטרף: 06 יול' 11
הודעות: 43
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שבת 03 נוב',12 13:25   
תודה על ההצעה, אני שוקל את האפשריות
אני עדיין מנסה לראות מה ישתלם יותר בתקציב שיש לי..

אם יש לך רעיונות או הצעות אשמח לשמוע לגביי כמה רעיונות לפראמפים או קומפרסורים מעניינים במחירים טובים...
_________________
Lyrik Producer
tamuzstudios
Act Compatible
הצטרף: 16 דצמ' 07
הודעות: 129
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 03 נוב',12 15:52   
אתה יכול לפתוח כאן דיון של חודשים ... עדיף שתמקד את הצרכים והתקציב שלך בצורה מאוד ברורה, תוסיף לזה את הציוד שכבר יש לך ולבסוף את התקציב - ואז נוכל להציע דברים רלוונטיים. לאחר שתקבל עצות כדאי במידת האפשר לבדוק את ההצעות באופן אישי ברמת התנסות והשוואה בין רכיבים. בסוף אתה צריך לעבוד עם המרכיבים השונים ולכן הם מריכים להישמע לך מתאימים ולהיות לך נוחים ונכונים.
_________________
תמוז אולפנים
דיסנצ'יק 9, תל אביב
03-6481791
www.tamuzstudios.co.il

אולפן הקלטות
idanaltman
Act Compatible
הצטרף: 28 פבר' 06
הודעות: 538
מיקום: ברלין
הודעה פורסם: שבת 03 נוב',12 16:01   
לך על מיקסר, אני לא מבין איך אנשים עובדים עם אאוטבורד בלי מיקסר.... (אני יודע איך אבל זה דבילי #smile )
_________________
www.altman-as.de
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שבת 03 נוב',12 16:33   
זה הולך למקום לא טוב #thumbsdown :
אתה מדבר על סכומי כסף שנמצאים בטווח הביניים בין מעט להמון.
באזור של הסכומים שאתה מדבר עליהם אפשר לשדרג מהותית כל אולפן פרוייקטים ביתי אבל במונחים של אולפן מסחרי זה אגורות (גם בהיבט של שידרוג).

מאידך, 20K ש"ח, הם לא כסף קטן עבור איש.
ולזרוק סכום כזה על עצות אחיטופל זה רע, אפילו ברמה הערכית.
אז לפני שהשרשרת הזו הולכת לשם (עייצעס) - בוא נעצור שניה.

אני לא מכיר אותך ולא יכול לנבא מהשרשרת הזו את החזון האמיתי שלך.
לא פנטזיות, אלא מציאות.
מודל עסקי של רצוי ומצוי, הוצאות, פדיון, השקעה ורווח.

אז אם אתה בחור רציני, ואתה מכוון לפרקטיקת עבודה רצינית, והחלטת שאת חבלי הלימוד שלך אתה רוצה לעשות באמצעות הפורום הזה אז תתנסח במדוייק.
ואם לא, אז עזוב את כל הניים-דרופינג הזה.
  lyrik  
הצטרף: 06 יול' 11
הודעות: 43
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שבת 03 נוב',12 17:00   
אני אשב אעשה מפרט מדיוק אולי ככה התבהרו הדברים...
_________________
Lyrik Producer
  lyrik  
הצטרף: 06 יול' 11
הודעות: 43
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שבת 03 נוב',12 17:02   
עידן אלתרמן האתר מדהים... שאפו
_________________
Lyrik Producer
retrolabel
Act Compatible
הצטרף: 28 יול' 08
הודעות: 714
מיקום: יבנה
אני מניח שהממירים של SSL יהיו טובים יותר משל המידאס
הודעה פורסם: שבת 03 נוב',12 18:45   
תעשה מפרט של ציוד ,כמה כניסות ויציאות אתה צריך
בהנחה שאתה לא עובד עם כולם במקביל אתה לא חייב שכולם יהיו מחוברים לכרטיס
תוכל להתחבר דרך פאצ' שיתן לך גמישות בעבודה
_________________
אמיר.

www.retrolabel.co.il
  lyrik  
הצטרף: 06 יול' 11
הודעות: 43
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שבת 03 נוב',12 18:56   
אז ככה נתחיל במטרה הכללית- שיפור הסאונד

שיטת העבודה:

אני מתחיל את תהליך היצירה שלי על מכונות חיצוייניות עם סקואנסר מובנה
יש לי 3 מכונות שבתוכם אני בונה בעצם את רוב הטראק..
1. סמפלר סקואנסר
2. סינטי ומכונת אפקטים
3. מכונת תופים

כולם עובדים במידי יחד..

כיום אני מקליט אותם בלייב דרך הfireface ואז הם עוברים לעיבוד במחשב..

בעיות:

הייתי רוצה לפצל יותר ערוצים להקלטה לתוך המחשב כדי לשלוט יותר על המיקס
הסאונד קצת "פלט" הייתי רוצה לנפח אותו..
בתוך המחשב אני לא ממש אוהב את התוצאה לעומת זאת אם אני מעביר את אחת מהיציאות דרך הפראפ קומרסור של AU 6176 ופותח לו באיקיו גבוהיים ונמוכים, סאוד פשוט מדהים חי ובועט, הבעיה היא שהוא מונו ויש לי רק אחד כזה וגם אם היה לי עוד אחד זה רק התחלה כי הייתי רוצה להעביר עוד ערוצים לתוך איקיו או קמפרסורים חיצוניים..

שום איקיו במחשב לא מתקרב אפילו למה שאני מרגיש שאיקיו על ה6176 נותן לי
היחידי שאני אוהב או ה"פולטק פרו" בuad וגם הוא חצי כח..

תוכנה:

אני עובד לוג'יק ולאחרונה גיליתי את ה"סטודיו וואן" שאני מאוד אוהב..
רוב הפלגים הם של uad ופה ושם איזה vst להשלמת התמונה..


זאת רק אחת מהשיטות עבודה שלי שהיא מיועדת לרוב למוסיקה אלקטרונית..

אני מקליט ווקאלס עם blue blueberry דרך 6176

מה אני אוהב:

אני אוהב לעבוד מחוץ לקופסא אף פעם לא אהבתי מחשב כבר מגיל קטן שהתחלתי (רק שהלוגיק יצאה) לא אהבתי את הרעיון של מחשב אני אוהב לגעת לסובב נובים..


אני מרגיש שמקרה שלי שאני עובד עם המחשב הרבה פעמים העין עובדת יותר משאר הדברים לכן הייתי מאוד רוצה לעשות מיקס בצורה אנלוגית..
אני עובד על מוסיקה בצורה אינטואטיבית אני לא מדען או סופר דיציבלים כל 2 דקות במיקס..ככל שאני נהנה יותר ומחובר לעצמי ככה נשמע הסאוד בסוף...


עכשיו נשאלת השאלה:
לעבור צעד צעד עד שיהיה לי את כל הדברים שחלמתי עליהם מגיל 13
השאלה מה?
ומה קודם?

התקציב הוא עד 30.000 שאני מבין שזה גדול באישי אבל מאוד קטן כאולפן מיסחרי..

ורווח...

כיום אני עושה עבודות הפקה מהפשוטות ביותר עד למקצעיות ביותר:
אני עובד על חומרים שלי עם הרבה שיתופי פעולה ויצא לי להפיק דברים שהגעו לmtv לוגו בארצות הברית (שנסגר לצעיר היום) וצעדו במצעדים שם במקומות הראשונים שבועות..אני אחרי סיבוב הופעות בארצות הברית עם אחד השותפים שלי במוסיקה, ועכשיו אחרי סיום האלבום השני שלו אנ מקווה לחזור מהר שוב..
יש עוד הרבה לפרט אבל זה לא לפורום הזה..

סגנון:
דאנס, פופ, טראנס, האוס, רוק.... קיצר אלקטרוני...
_________________
Lyrik Producer
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון