אבל למה לתת למישהו שכנראה לא הכי מבין בתחום לכתוב את הכתבה הזו (שגם ככה לא מעניינת 99% מהקוראים)? מבלבל בין עוצמה לתדירות ומוסיף עוד שטויות משלו.
כל פעם שאני קורא כתבה על נושא שבו אני כביכול מתיימר להבין קצת יותר מהאדם הממוצע שלא קשור לאותו נושא, אני מבין כמה חצאי אמיתות וכמה תוספות לא נכונות יש מצד הכותב.
זה גורם לי לתהות לגבי כמה בולשיט אני צורך שלא ביודעין...
והאחרון של מטאליקה זה באמת הדיסק הכי דחוס לרעה ששמעתי. אני לא מבין איך מי שנתן ידו בכל מה שקשור להקלטה/מיקס/מאסטרינג הסכים לתוצר הזה. _________________ http://www.myspace.com/kwebos
מה שלי מוזר בכל הסיפור, זה שעשו מאסטרינג שונה למשחק ?!?!? פשוט הזוי....
מטאליקה צריכים לתת אישור לכל מי שקנה את הדיסק לעשות RIP למוזיקה שיש במשחק חחחחח
אומנם ההסבר שלו לא מקצועי והוא מעבב בין נושאים טכנים שלכאורה לא קשורים לנושא.
אבל בתכלס הוא צודק, העניין הזה כבר ישן וידוע לכולם.
הבהלה לעוצמה של אנשי מאסטרינג גורעות מאיכויות סאונד של מוסיקה ופוגעות בחוויית האזנה, אני מסכים עם זה לחלוטין. _________________ שי שזיפי
מוסיקה עושים באהבה או שעושים חומוס.
http://goo.gl/jcvtb
פה אתה טועה. יש קהל לכתבות האלה, והוא נקרא (ברובו) אודיופילים. אותם טמבלים אשר (בצורתם הגרועה ביותר) קונים כבלים מזהב ב-500 ש"ח למטר ומעוניינים לבדל את עצמם משאר ה"המונים" שצורכים מוזיקה, ושאר מבקרי מוזיקה ואיכות במינוי עצמי. עבורם עניין כמו "מלחמות העוצמה" הוא רק עוד כלי להפגנת האנינות שלהם. יש דווקא לא מעט כאלה. _________________ שיעורי פסנתר שלי ברשת (יוטיוב):
http://www.youtube.com/user/MangoldProject