תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 10:25
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
מידע לגבי אולפני מאסטרינג בחו"ל
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (145) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מאסטרינג
  jcm2005  
הצטרף: 01 מרץ 05
הודעות: 15
מיקום: ראשל"צ
מידע לגבי אולפני מאסטרינג בחו"ל
הודעה פורסם: ראשון 19 פבר',06 21:45   
שלום אני מפיק מוזקלי שבימים אלה מסיים פרוייקט מוזקלי שמתעסק בהיפ הופ השלב הבא הוא מיקסים (שיעשה בארץ) השלב אחריו הוא מאסטרינג
למיטב ידיעתי מאסטרינג בארץ הוא ברמה נמוכה מאד ולא כל כך שונה מ"מאסטרינג" ביתי
רציתי לקבל מידע לגבי אולפני מאסטרינג בחו"ל (מחירים , דוגמאות ) העדפה לאולפני מאסטרינג שמתמחים בהיפ הופ
תודה
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: ראשון 19 פבר',06 22:39   
חבר הפורום HITPHY מיקסס את האלבום של השבט שנשלח בסופו של דבר למאסטרניג בארה"ב, בזמנו הוא סיפר לי על זה קצת, אולי הוא יוכל לעזור לך קצת

מעבר לזה, גוגל הוא ידידך
  jcm2005  
הצטרף: 01 מרץ 05
הודעות: 15
מיקום: ראשל"צ
הודעה פורסם: שני 20 פבר',06 02:20   
דווקא אני מכיר את זה שמיקסס לשבט את האלבום ואני יודע שהשבט שילמו המון כסף למאסטרינג בח"ול כמה אלפי דולרים
התקציב שלי מאפשר לא מעל 1000 דולר למאסטרינג אז.....
עכשיו לחפש בגוגל זה קצת בעיתי
אני מחפש משהו עם נסיון שמכיר קצת אולפנים בחו"ל
אז בכל זאת אם יש למשהו מידע אשמח לקבל
skewed_chord
Supporter
הצטרף: 12 אוק' 05
הודעות: 996
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: שני 20 פבר',06 02:58   
גם לי אין המלצה עבורך, אבל אני מקווה שאם הדברים הבאים לא עלו בדעתך, אז אולי תסכים להקדיש להם מעט מחשבה:
עם 1000 דולר תוכל ללא בעיה למצוא אולפן שיעשה מאסטרינג (ועוד על טהרת הדיגיטלי בפרט), אבל אז מראש אתה מתפשר על איכות, ואני מאמין שזה נכון גם אם האולפן נמצא בפינה נידחת בקצה השני של העולם.
גם אם תקבל המלצה רצינית לאולפן מתאים וגם אם לא, בטווח המחירים הזה אני חושב שעדיף להשקיע 100-150 דולר בערך בהשגת דוגמאות מאולפנים שונים כדי להחליט על אולפן מתאים שיטפל בכל הפרויקט. במקרה כזה, אני חושב שלחפש באינטרנט אולפנים עם קבלות ולהשקיע בבדיקה של אולפן 40 דולר (נניח, לצורך הענין) לא יכול להיות רעיון רע כל כך.
מאסטרינג של אלבום שלם הוא משהו שאפשר לקבל עליו ללא בעיה מחיר קבוע (כלומר, fixed) וכמובן שאפשר להתמקח עליו.

בהצלחה.
floyd04
הצטרף: 31 אוק' 01
הודעות: 150
Re: מידע לגבי אולפני מאסטרינג בחו"ל
הודעה פורסם: שני 20 פבר',06 03:26   
jcm2005 :
שלום אני מפיק מוזקלי שבימים אלה מסיים פרוייקט מוזקלי שמתעסק בהיפ הופ השלב הבא הוא מיקסים (שיעשה בארץ) השלב אחריו הוא מאסטרינג
למיטב ידיעתי מאסטרינג בארץ הוא ברמה נמוכה מאד ולא כל כך שונה מ"מאסטרינג" ביתי
רציתי לקבל מידע לגבי אולפני מאסטרינג בחו"ל (מחירים , דוגמאות ) העדפה לאולפני מאסטרינג שמתמחים בהיפ הופ
תודה


יכול להיות שיש פערים מן הסתם בין הארץ לחו"ל אבל מפה ועד לומר שהמסטרינג בארץ הוא ברמה נמוכה מאוד ולא כל כך שונה מ"מסטרינג" ביתי זה קצת אם לומר אבל ממש ממש
לא נכון! לא מדוייק!
יש פה כמה חדרים ברמה מכובדת חוץ מזה הכול אנשים!
מה שלא מבטיח לך שמעבר לים ב100% תקבל את התוצאה שאתה מחפש
hitphy
Act Compatible
הצטרף: 27 פבר' 02
הודעות: 710
מיקום: ת"א
הודעה פורסם: שני 20 פבר',06 03:52   
כמה נקודות למחשבה וקצת דעה אישית.
השבט שילמו למאסטרינג בבית Powers Mastering Studio שבניו-יורק , הצצה קצרה לדיסקוגרפיה תחשוף בפניך את קנה המידה של הרב החביב.
המשא ומתן התנהל דרך מיילים והתשלום שולם מבעוד מועד , הדיסק עצמו נשלח פיסית בדואר.
בהסכם סגרו על מאסטרינג לאלבום שלם , אבל פר שעות , סוכם על יום עבודה שלם לאלבום , מה שאומר בממוצע חצי שעה עבודה לכל קטע , צריך לקחת את זה בחשבון , לא שאני מבין גדול בנושא אבל בתור מי שמיקסס יש לי את הפרווילגיה להשוות לעומק בין הקטעים על כל התחנות בדרך , מבחן התוצאה הוכיח את עצמו אבל לטעמי אינו מצדיק את הסכום ששולם (מדובר פה בהמון כסף).
יש לסייג ולומר כמובן שלקסמים אל תצפה וכמובן שמיקס שנשלח לא בלב שלם יחזור וישמע בהתאם , לפני שניגשים לשלב הזה חשוב מאוד לסגור את כל הפינות במיקס ולא להשאיר שום ספק , אחרת צפויה אכזבה.
דבר שני לעניות דעתי כל התהליך של מאסטרינג בשלט רחוק בסופו של דבר פוגע בלקוח , אני בתור אמן , מפיק או וואטאוור הייתי מתעקש להיות נוכח בסשנים ולא לסמוך בעניים עצומות על שום בעל מקצוע ולא משנה כמה השם הולך לפניו , כאן נכנס היתרון של מאסטרינג בארץ , אני חושב , מעבר לפערי התשלומים.

לעומת זאת אם נלך לטלי כץ ונשלם לו עשירית מהסכום , נחסוך המון כסף ונהיה נוכחים בסשנים , אני לא בטוח אם מבחן התוצאה יהיה מספק , זאת כמובן דעה אישית מהנסיון שלי.

אופציה נוספת זולה יותר בכיוון של חו"ל -
Masterdisk .
יותר תתאים לתקציב , ממליץ להקשיב לעבודות של טכנאי הבית ולבחור בבנאדם הנכון לך , כל טכנאי מביא את הצבע שלו.
הרבה אמני היפ-הופ בארץ עבדו מול Tony Dawsey , אם תוכל להשיג את המיקסים לפני ואחרי - תבצע A/B Test.

בעיה נוספת שמפריעה להרבה אנשים היא החוסר ידיעה אם הבנאדם שהתעקשת שיבצע את העבודה באמת עושה אותה ולא העוזר המלומד שלו , דבר שבעייתי בתקשורת בשלט רחוק וקרו דברים מעולם.

בשורה תחתונה - אין לקחת דברים כמובן מאליו , לתת אוזן , להעיר הערות אם צריך , להעביר ביקורת , אחרי הכל זה האלבום שלך ולא של אף אחד אחר.
roynoy
הצטרף: 15 יול' 03
הודעות: 251
מיקום: UK
הודעה פורסם: שני 20 פבר',06 04:23   
במגזין SOS של החודש הזה יש כתבה מעניינת בעניין MASTERING ONLINE אני רק יתן את הלינקים של החברות שבכתבה.
בגדול המגזין ממליץ עליהם:
לינק 1

2לינק



3לינק
NiTRoX
הצטרף: 07 ינו' 02
הודעות: 340
מיקום: ת'א
הודעה פורסם: שני 20 פבר',06 15:11   
השיקול שלך צריך להיות כלכלי פה.
כמה נקודות למחשבה:

1. זה שמאסטרינג נעשה בחו"ל לא הופך אותו אוטומטית לטוב יותר.

2. המחירים בחו"ל הרבה יותר גבוהים מבארץ, כי שם יש חשיבות גדולה יותר למאסטרינג (או במילים אחרות יותר אנשים שיודעים מה זה ויותר אנשים ששומעים את ההבדל).
וזה נכון גם לגביי חובבנים שאתה לא יודע מה יעשו עם החומר, וגם לגביי "הגדולים" שמנוסים בזה כבר שנים.

3. עצתי בעניין - אני לא יודע כמה אתה מתכוון למכור (או להרוויח) מהאלבום שלך, אבל מהיכרות עם הכיוון והעובדה שאתה מעורב בשלבי המיקס והסאונד הייתי ממליץ לך לשקול סשן בארץ שבו תוכל להיות נוכח, להשמיע רפרנסים ולכוון.
זה יכול לעלות פחות מ1000 דולר לדעתי, ותהיה מרוצה.
האופציה השנייה היא כבר טוני דוסי, שיבקש עד כפול מהתקציב המדובר בערך, וכנראה קצת פחות מזה - תלוי באלבום.

אני לא יכול לחשוב על משהו באמצע שאני יכול להמליץ עליו. האופציות שלך הן או לסמוך על נסיון של משיהו ישראלי ועל ההכוונה שלך כמפיק, או לסמוך על מישהו שפשוט כל-כך מנוסה "עם הגדולים" בז'אנר, שאתה יכול לסמוך עליו בעיניים עצומות.
הפרשי המחיר עצומים ולא משתלמים כלכלית ב80% מהמקרים בארץ.
ומכל מה שבאמצע, לדעתי זה הימור גדול מידי לקחת כשאין כסף לתקן אם לא מרוצים.


בהצלחה
קובי
Act Compatible
הצטרף: 26 פבר' 04
הודעות: 432
מיקום: ת"א
תאווה לעיניים הציוד הנראה באתרים האלו, אשכרה אודיו-פורנו ...
הודעה פורסם: שני 20 פבר',06 15:31   
...
שי
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
אני אנצל את זה שאני מכיר את הדיסק של השבט משלבי הסקיצה
הודעה פורסם: שני 20 פבר',06 22:53   
עד לשלב הדיסק המוגמר - ולהגיד שמבחינת איך שזה נשמע כן זה היה שווה,מבחינת כמה שזה העלה את ההוצאה על הדיסק -אם זה באמת היה שווה את זה רק נתוני המכירות יגידו.
אני יודע שלאדם מהשבט זה היה מאוד חשוב - ואומנם אני מאוד משוחד אבל אני לא חושב שיש דיסק היפ הופ ישראלי שנשמע יותר טוב כרגע.

מהאזנה אישית ולא איזה מחקר סטטסטי נרחב:רוב הדיסקים הישראלים שמוסטרו בחו"ל כן מתקרבים לסטנדרטים בין לאומים ונשמעים אחרת.

אבל למרות שנים של נסיון,ועל אף דיסקוגרפיה וציוד שגורמים להזלת ריר הממאסטר הבין לאומי , סימן קריאה הוא לא קוסם סימן קריאה ואם לא תגיש לו מיקסים טובים כנראה זרקת 1000$ לפח כי יכולת להוציא את אותה תוצאה כאן.

אחד הייתרונות שאני רואה בחו"ל הוא המבחר של טכנאי המאסטרינג - כשיש בארץ(כמובן שיש יותר...)רק טלי כץ וחיים גוזלי - לפעמים עדיף לרעות בשדות הירוקים של חו"ל - לא בגלל שהם (הישראלים)רעים אלא בכדי לנסות לקבל את הטאץ האישי של אותו ממאסטר שחתום על אלבומים שאהבת.

עוד טכנאי שחביב על סצנת ההיפ הופ בארץ הוא
VLADO MELLER בקשר למחיר?אני מניח שטכנאי של סוני סטודיוס לא יכול להיות זול.
_________________
This one goes to 11!!!
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מאסטרינג

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון