ציטוט: |
זה נשמע כאילו לקוח מ"הרפתקאותיו היומיומיות של מיקסר-מן". |
ציטוט: |
מכיוון שלא ניתנו דוגמאות הדיון הפך בעל כורחו לדיון תיאורטי, גם אם השאלה היתה ספציפית, ולכן כך גם התשובות. |
אור : |
שחר, את הזליגות אני מנקה, אוטומציה וגייט.
_________________ מוזיקה, לא כל אחד יכול. |
Zooot : |
Caveat Emptor - יזהר הקונה, ובהשאלה: יזהר הקורא. |
ציטוט: |
אבל זוט - איך הוא ילמד אם הוא לא ינסה? איך הוא ידע מה עושה סאנסאמפ אם הוא לא ישים אותו אף פעם על שום דבר? ואם התוצאה תהיה חרא - גם הרווחנו - לפחות עכשיו נדע שזה לא מתאים במקרה מסויים. אנחנו מדברים פה על תהליך לימודי. |
ציטוט: |
אמר פעם טכנאי אחד - "אנשים רצו דמוקרטיה? ובכן, הם קיבלו אותה" |
ציטוט: |
ממיקס שצריך לבשל אותו שישמע טוב ורק בעיה מסוימת עוצרת אותו (ספציפי), הפכת את הבעיה לסיור לימודי (לאורך חיים שלמים). |
ציטוט: |
שילמד קודם לבשל רגיל, שילמד לזהות איך זה אמור להשמע, ואז ילמד "איך לשפר בקצת בכל פעם". |
ציטוט: |
אתה ברצינות טוען שהתשובה המומלצת למתחיל שעשה עד היום שני מיקסים היא "תשתולל עד שיצא" ו"תשים סנז-אמפ"? |
ציטוט: |
ללימוד יש משאבים מוגבלים תמיד, ובלימוד לא מתאים רק תבלבל, תביך ואף תיצור התנגדות לסופו של דבר אצל התלמיד. |
ציטוט: |
אז מה אתה אומר בעצם? שאין שום מקום בו לגיטימי לדבר על האפשרות להחליף דגימות או לערוך תופים כחלק מהדרכים לטיפול בהקלטת תופים שלא בהתייחסות לשאלה ספציפית? |