בכל אופן אני אוהב סדר אפילו הפיפס הכי קטן יקבל ערוץ משלו...
אם יש לך ערוץ כלשהו שנפתח רק עבור "פיפס" שצריך כמה אפקטים,
אולי שווה לך לעבוד עם Offline-Editing ולבצע את השינוי על ארוע האודיו עצמו.
זה יחסוך לך הרבה ערוצים מיותרים ויקל מאוד על העבודה.
ציטוט:
עוד לא התחלית וכבר הגענו ל למעל 30
...שנותנים ביחד חוויית סאונד עשירה ומלאת אקשן.
מה ייכנס במאה הערוצים הנוספים, ואיפה אתה מתכוון לשים אותם?
ציטוט:
כבר ראיתי כמה אמנים שמסיימים פרוייק על 100-120 ערוץ...והם עושים טראנס
ואני ראיתי אמנים שעושים טראנס פול-און מכסח (שנמכר בכל העולם ומרקיד רבבות סטלנים בברזיל) עם פחות מעשרים.
חלק מהפרוייקטים הפתוחים שלהם שמורים במחשב שלי ברגע זה.
אז מה זה מוכיח? זה לא מוכיח שום דבר, ואין לפרט הטריוויה הזה שום ערך.
בשורה התחתונה, מדובר בטכניקות עבודה שונות, שכולן לגיטימיות באותה המידה.
לאף אחד לא איכפת כמה ערוצים יש בהפקה כלשהי, כמה ג'יגה היא תופסת, או כמה פעמים לחצו על מקש ctrl בתהליך היצירה.
הדבר היחידי שיש לו איזושהי משמעות הוא התוצאה הסופית - ורק על פיה אפשר למדוד את ההצלחה.
אז מתי כן חשוב להחליף את שיטת העבודה? - כשהיא לא עובדת.
אם אתה עובד קשה בשביל קיובייס במקום שקיובייס תעבוד קשה בשבילך - זה הזמן לשינוי.
אם כוח העיבוד של המחשב שלך לא עומד בעומס - זה הזמן לבדוק האם אתה עובד מספיק יעיל.
יכול להיות שהאוטו שלך לא סוחב בעליה בגלל שהמנוע שלו קטן מדי,
אבל באותה המידה יכול להיות שאתה פשוט נמצא בהילוך הלא-נכון.