S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
פורסם: רביעי 11 אוק',06 00:14
eran - אתה מפצל את השרשרת שלך עצמך לתתי נושאים וחבל.
אתה מונע ממני לענות לך כי כל רגע מתפתח פה עניין אחר.
עזוב כרגע את נושא המאסטרינג.
לא שזה לא קשור. הכל קשור אבל תתמקד במה ששאלת.
מן הסתם, עזוב עכשיו לאלתר את כל הנושאים שצצו בעניין הכרטיסים השונים וכ"ו.
לגבי המיקס: ככל שתצמצם את הטווחים הדינמיים של מרכיבי המיקס כפרטים ושל המכלול כמכלול, כך תקבל משטח ישר יותר לעבודה.
טווח, זה הפער בין ערכי המינימום והמקסימום.
בשונה מנגרות, שם ניתן רק להוריד מהנפח, כאן, כשהמשטח "מיושר" אתה יכול להעלות את העוצמה לנפחים גדלוים.
הבעיה היא שבכלים שיש בידך, היישור איננו פשוט ולא בטוח שיישמע חלק וישר.
בכל אופן, זה הכיוון.
השאלה היא אם זה מה שאתה רוצה מבחינה אומנותית.
אני לא יודע איזה מוסיקה לקחת כרפרנס לבדיקות שעשית, אבל בכלל לא פשוט ליישר את הטווח הדינאמי מבלי שהתוצאה תישמע משוייפת ומאולצת.
ייתרה מזו, לא כל מוסיקה רוצה להיות בעלת טווח דינאמי מצומצם.
חשוב להזכיר בהזדמנות הזו, שטווח דינאמי ניזון ברמה התחושתית לא רק מאלמנטים של עוצמה, אלא גם, ולא מעט, מאלמנטים של גוון.
פה נכנסים מעבדים אחרים לתמונה (EQ) שגם הם לא מובנים מאליהם.
נושא הסיכום איננו קשור ישירות לשרשרת אבל גם לו יש חשיבות עצומה.