הרבה הרבה יותר מתקדם ואיכותי מכל dat
אתה תרגיש את ההבדל ביג טיים מההורדה הראשונה בפורמט dff
dsd דיירקט סטרים דיגיטל, צריך לשמוע כדי להבין.
אתה מוזמן לקפוץ אלי להדגמה.. וקפה evish יקר...
בחו''ל הוא עולה 1200$
בארץ במרום הוא עולה 6400 ש''ח
אם עושים אם מכשירים כאלה מדוייקים וכלכך איכותיים אומנם דיגיטלים מאסטרינג למה לא משתמשים בהם בשלב המיקס ? שלב המיקס הוא פחות מדוקדק.?
למה תמיד המכשירים של המאסטרינג צריכים להיות יותר יקרים ומשובחים מציוד המיקס. ? _________________ :Lives Studio
.sound of dream
mixing,mastering,Production
http://www.myspace.com/livesstudio
LYNX L22,UA SOLO/610,MIXER XLR NEUTRIK MORE..
יחסית זולה זות אומרת שיטת המיקס במחשב פחות או מספקת דברים מסויימים .מ X VS X מסויים אם למאסטרינג צריך ציוד שכזה מכובד אז לדקדק גם במיקס מצד שני במקום מיקס על מחשב שנחשב כפיתרון זול יחסית . עדין השאלה הזותי מכשילה אין תשובה מספקת. זה כלכך מעניין אותי למה שבמאסטרינג משתמשים בציוד כלכך כלכך יקר וקצה. מה שעוד לא ראיתי בציודים של מיקסים [לא כולם הרוב]. _________________ :Lives Studio
.sound of dream
mixing,mastering,Production
http://www.myspace.com/livesstudio
LYNX L22,UA SOLO/610,MIXER XLR NEUTRIK MORE..
זה לא מה שאמרתי, אמרתי שאתה כנראה מכיר את המחשב ב ל ב ד .
שילוב של דיגיטל ואנלוג יכול להוביל לסטאפ מנצח, אבל דגש על יכול,
כי לא כל ציוד אנלוגי מתאים לכל מטרות מיקס\ז'אנר\סאונד וכן הלאה.
כנ'ל לגבי דיגיטל ותוכנות.
החוכמה היא למצוא שילוב של תוכנות, פלאגים וברזל שעובדים ''מושלם'' אחד עם השני,
וכמובן מתאימים לעבודה בשביל הטכנאי\מפיק וסוג המוסיקה שהוא מפיק\ממקסס.
אין פה תשובה חד משמעית, אולפנים רציניים משקיעים הרבה זמן ומשאבים (כן, כסף)
במחקר על מה יעבוד בשבילם הכי טוב, וגמובן אין לשכוח את התכולה האקוסטית בה
האולפן ממוקם שאחראית לא פחות על התוצאה הסופית.
אני מוצא שאתה נותן יותר מדי כוח ותשומת לב לציוד והטכנולוגיה מאשר
לביצוע עצמו והתכולה האקוסטית בה הוא הוקלט.
זה מה שצריך לעניין אותך הכי הרבה, לא כמה עולה הכפתור שאתה רוצה לסובב.
שאלת על מאסטרינג לא? יש שם באתר גם מכשירי "מיקס" במחירים גבוהים. כמו ששרון אמר, זה שאתה ו300 הטכנאים ש"ראית" משתמשים בפלאגים, לא אומר שאין ברזלים.
זה ש"טכנאי גדול מאמריקה" אומר בפרסומת "אני משתמש בפלאגים" לא אומר שאין לו איזה SSL וערימה של ברזלים, או אפילו שהוא באמת משתמש בפלאג....
כמו פלאגינים, גם בממאסטרינג מול מיקס יש עניין כמותי. במיקס אנחנו צריכים הרבה מכשירים בשביל כל הערוצים, במאסטרינג רק ימין ושמאל. במאסטרינג בגלל האופי של העבודה צריך כלים סופר מדוייקים ולרוב שקופים
תודה ראובן
הכרתי את המכשיר הזה, הייתי אמור למכור אותו במרום אבל אז עזבתי..
האמת היא שעכשיו כשיש לי שתי מערכות על שני מחשבים שונים אני אשתמש במערכת השניה שלי עם הRME להורדות.
כמובן שלא תהיה לי הטכנולוגיה הנהדרת הזאת של 1-bit אבל זה עדיין יחסוך לי את האקספורט הארור.
ראובן, לאילו נתוני הקלטה אתה בדר"כ מוריד את המיקס? (תדר דגימה ועומק הביט) _________________ פייסבוק Evish
אנסה לנצל את שני העולמות תודה רבה אני מעריך מאוד את העזרה .
כן ותאמת sharonzaz
באולפן/אקוסטיקה התחלתי להשקיע לפני הציוד :} לא היה לי כלום חוץ ממיקסר ישן של 300 ש"ח
אבל לאט לאט היתקדמתי ותמיד עדיפות הראשונה אצלי הייתה האקוסטיקה אז באולפן החדש שבניתי לקחתי בחשבון את האקוסטיקה ברצינות אמיתית והשקענו ים של כסף בסטודיו החדש שלא נדבר על זה איך שהוא ניראה .ביחס לגודלו. . ועל איך שמצלצל חדר ההקלטה. התכנון האקוסטי הוא על ידי אבא שלי שהוא מומחה בתחום האקוסטיקה _________________ :Lives Studio
.sound of dream
mixing,mastering,Production
http://www.myspace.com/livesstudio
LYNX L22,UA SOLO/610,MIXER XLR NEUTRIK MORE..