תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 14:20
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
שלב המאסטרינג
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (220) ›
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4   הבא
נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מתחילים - Newbies
oov
הצטרף: 24 ספט' 07
הודעות: 304
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: רביעי 04 פבר',09 20:29   
הרבה הרבה יותר מתקדם ואיכותי מכל dat
אתה תרגיש את ההבדל ביג טיים מההורדה הראשונה בפורמט dff
dsd דיירקט סטרים דיגיטל, צריך לשמוע כדי להבין.
אתה מוזמן לקפוץ אלי להדגמה.. וקפה evish יקר... #thumbsup

בחו''ל הוא עולה 1200$
בארץ במרום הוא עולה 6400 ש''ח

לא נורא יקר..

http://www.korg.com/product.aspx?&pd=289
_________________
הפקות מוסיקליות,
מיקס ומאסטרינג.
אולפן הקלטות, תופים, פסנתר כנף ועוד..

Www.oovstudio.com
052-2723811
Radioactive
תומך
הצטרף: 24 דצמ' 01
הודעות: 1835
מיקום: הותאם בהקטנה
הודעה פורסם: רביעי 04 פבר',09 20:54   
in b4 the
  livestudio  
הצטרף: 12 אוג' 07
הודעות: 182
מיקום: אולפני חי הקלטות
הודעה פורסם: רביעי 04 פבר',09 21:25   
רק שאלה אחרונה.
shaharv

אם עושים אם מכשירים כאלה מדוייקים וכלכך איכותיים אומנם דיגיטלים מאסטרינג למה לא משתמשים בהם בשלב המיקס ? שלב המיקס הוא פחות מדוקדק.?
למה תמיד המכשירים של המאסטרינג צריכים להיות יותר יקרים ומשובחים מציוד המיקס. ?
_________________
:Lives Studio
.sound of dream
mixing,mastering,Production
http://www.myspace.com/livesstudio
LYNX L22,UA SOLO/610,MIXER XLR NEUTRIK MORE..
sharonzaz
Expert
הצטרף: 15 מרץ 03
הודעות: 3195
מיקום: דרום אפריקה
הודעה פורסם: רביעי 04 פבר',09 22:05   
הם לא יותר יקרים מציוד למיקס.
אתה כנראה מכיר את שיטת המיקס בתוך המחשב בלבד, שהיא עצמה (יחסית) זולה.
  livestudio  
הצטרף: 12 אוג' 07
הודעות: 182
מיקום: אולפני חי הקלטות
הודעה פורסם: רביעי 04 פבר',09 23:08   
יחסית זולה זות אומרת שיטת המיקס במחשב פחות או מספקת דברים מסויימים .מ X VS X מסויים #think אם למאסטרינג צריך ציוד שכזה מכובד אז לדקדק גם במיקס מצד שני במקום מיקס על מחשב שנחשב כפיתרון זול יחסית . עדין השאלה הזותי מכשילה אין תשובה מספקת. זה כלכך מעניין אותי למה שבמאסטרינג משתמשים בציוד כלכך כלכך יקר וקצה. מה שעוד לא ראיתי בציודים של מיקסים [לא כולם הרוב].
_________________
:Lives Studio
.sound of dream
mixing,mastering,Production
http://www.myspace.com/livesstudio
LYNX L22,UA SOLO/610,MIXER XLR NEUTRIK MORE..
sharonzaz
Expert
הצטרף: 15 מרץ 03
הודעות: 3195
מיקום: דרום אפריקה
הודעה פורסם: רביעי 04 פבר',09 23:17   
ציטוט:
זות אומרת שיטת המיקס במחשב פחות איכותית


זה לא מה שאמרתי, אמרתי שאתה כנראה מכיר את המחשב ב ל ב ד .
שילוב של דיגיטל ואנלוג יכול להוביל לסטאפ מנצח, אבל דגש על יכול,
כי לא כל ציוד אנלוגי מתאים לכל מטרות מיקס\ז'אנר\סאונד וכן הלאה.
כנ'ל לגבי דיגיטל ותוכנות.

החוכמה היא למצוא שילוב של תוכנות, פלאגים וברזל שעובדים ''מושלם'' אחד עם השני,
וכמובן מתאימים לעבודה בשביל הטכנאי\מפיק וסוג המוסיקה שהוא מפיק\ממקסס.

אין פה תשובה חד משמעית, אולפנים רציניים משקיעים הרבה זמן ומשאבים (כן, כסף)
במחקר על מה יעבוד בשבילם הכי טוב, וגמובן אין לשכוח את התכולה האקוסטית בה
האולפן ממוקם שאחראית לא פחות על התוצאה הסופית.

אני מוצא שאתה נותן יותר מדי כוח ותשומת לב לציוד והטכנולוגיה מאשר
לביצוע עצמו והתכולה האקוסטית בה הוא הוקלט.
זה מה שצריך לעניין אותך הכי הרבה, לא כמה עולה הכפתור שאתה רוצה לסובב.
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: רביעי 04 פבר',09 23:49   
שאלת על מאסטרינג לא? #wink יש שם באתר גם מכשירי "מיקס" במחירים גבוהים. כמו ששרון אמר, זה שאתה ו300 הטכנאים ש"ראית" משתמשים בפלאגים, לא אומר שאין ברזלים.
זה ש"טכנאי גדול מאמריקה" אומר בפרסומת "אני משתמש בפלאגים" לא אומר שאין לו איזה SSL וערימה של ברזלים, או אפילו שהוא באמת משתמש בפלאג....

כמו פלאגינים, גם בממאסטרינג מול מיקס יש עניין כמותי. במיקס אנחנו צריכים הרבה מכשירים בשביל כל הערוצים, במאסטרינג רק ימין ושמאל. במאסטרינג בגלל האופי של העבודה צריך כלים סופר מדוייקים ולרוב שקופים



ואני חושב שסיימנו לטחון את זה
evish
Supporter
הצטרף: 02 אוג' 05
הודעות: 3440
הודעה פורסם: חמישי 05 פבר',09 08:41   
תודה ראובן #thumbsup
הכרתי את המכשיר הזה, הייתי אמור למכור אותו במרום אבל אז עזבתי..

האמת היא שעכשיו כשיש לי שתי מערכות על שני מחשבים שונים אני אשתמש במערכת השניה שלי עם הRME להורדות.
כמובן שלא תהיה לי הטכנולוגיה הנהדרת הזאת של 1-bit אבל זה עדיין יחסוך לי את האקספורט הארור.

ראובן, לאילו נתוני הקלטה אתה בדר"כ מוריד את המיקס? (תדר דגימה ועומק הביט)
_________________
פייסבוק
Evish
  livestudio  
הצטרף: 12 אוג' 07
הודעות: 182
מיקום: אולפני חי הקלטות
הודעה פורסם: חמישי 05 פבר',09 09:37   
אנסה לנצל את שני העולמות תודה רבה אני מעריך מאוד את העזרה #thumbsup .

כן ותאמת sharonzaz

באולפן/אקוסטיקה התחלתי להשקיע לפני הציוד :} לא היה לי כלום חוץ ממיקסר ישן של 300 ש"ח
אבל לאט לאט היתקדמתי ותמיד עדיפות הראשונה אצלי הייתה האקוסטיקה אז באולפן החדש שבניתי לקחתי בחשבון את האקוסטיקה ברצינות אמיתית והשקענו ים של כסף בסטודיו החדש שלא נדבר על זה איך שהוא ניראה .ביחס לגודלו. #faint. ועל איך שמצלצל חדר ההקלטה. התכנון האקוסטי הוא על ידי אבא שלי שהוא מומחה בתחום האקוסטיקה
_________________
:Lives Studio
.sound of dream
mixing,mastering,Production
http://www.myspace.com/livesstudio
LYNX L22,UA SOLO/610,MIXER XLR NEUTRIK MORE..
sharonzaz
Expert
הצטרף: 15 מרץ 03
הודעות: 3195
מיקום: דרום אפריקה
הודעה פורסם: חמישי 05 פבר',09 09:45   
ציטוט:
מעולה אנסה לנצל את שני העולמות תודה רבה אני מעריך מאוד את העזרה

בוא נראה אותך קודם מפיק\ממקסס משהו שירשים אותי עם מה שכבר יש לך,
לפני שאתה רץ להשקיע עוד ים של כסף.

אחרכך נגיד לך את זה מה שבאמת היה חסר לך. #think
נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מתחילים - Newbies

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4   הבא
עמוד 2 מתוך 4

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון