תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 15:11
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
מיקס של קיק ובאס
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מתחילים - Newbies
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: ראשון 22 יול',07 11:39   
אני אמרתי שזה לא אפשרי?
בוודאי שיש כאלה מיקסים שיושבים בול על הפגיעה הראשונה,
אבל על אלה שלא ושיש מצב להציל אותם בעבודה קשה,
למה לא להשקיע?
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שני 23 יול',07 00:30   
פייר, אני פשוט לא חושב שזה שווה למשל 8 שעות , שבהן אפשר לגמור מיקס מלא.....
במיוחד במוזיקה אלקטרונית שבהינף עכבר אפשר להחליף את הקיק וקצת איקיו.
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: שני 23 יול',07 05:00   
מה זה שמונה שעות?
אתה יודע כמה אפשר להספיק בזמן כזה?
בחצי מהזמן אתה מסיים את הקיק והבס בהנחה והם לא בעייתיים מדיי,
אבל גם אם כן ובכל זאת הם ברי טיפול, זו לא נוסחה קבועה!
אם צריך שמונה שעות זה מה שצריך אז עושים,
ואחר כך יש לך יסודות חזקים לטראק בכל ז'אנר שהוא,
כמובן ומן הסתם ביחס לשאר הטראק.
פה מדובר על קיק ובס נטו, ומה שאתה אומר זה שלא שווה להשקיע
דם ויזע לבנות את היסודות של הבית.
נו גישה ישראלית חאפרית טיפוסית,
זה לא אישי נגדך אבל תבין שיש תשובה לשאלה הזאת
והיא לא תלוית פלאגין או מעשה קסם,
אלא עבודה - עבודה, ובוא ננחש, המממ, שוב- עבודה!
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
ds-sound
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: שני 23 יול',07 07:51   
...אבל לא בהכרח עבודה קשה. תפריד בין הקיק לבאס וגמרנו.
אוטומאציות ידניות הן לא "השקעה", אלא סתם עבודה שחורה.
הדרך הפשוטה היא כמעט תמיד הטובה ביותר.
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
Eric.Bar
Act Compatible
הצטרף: 26 ינו' 02
הודעות: 1575
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שני 23 יול',07 08:23   
למה אנחנו לא מדברים פה על קופרסור ב Side Chain ?
Adiel Levi
הצטרף: 22 פבר' 03
הודעות: 163
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שני 23 יול',07 09:26   
באמת שאלת השאלות
#thumbsup
ds-sound
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: שני 23 יול',07 12:50   
דיברנו על קומפרסור בסייד-צ'יין בעמוד הקודם.
ספארו המליץ לוותר עליו ולעשות את ההנחתה ידנית, ועל כך אני חולק.
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
shaharv
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שני 23 יול',07 13:13   
ציטוט:
להשקיע לפחות סשן אחד (8שעות מלאות) בעבודה אך ורק על התפקידים האלה


sperrow, אתה אמרת 8 , לא אני....
אני מסוג האנשים שחושבים שאם זה לא יושב מהתחלה, חבל על הזמן.
כבר יצא לי לתקן גיטרות ולהתעמת עם ווקלים מזעזעים, שבשניה של מחשבה יכלו לחסוך הרבה זמן ולקבל תוצאה טבעית יותר.

אם הממקסס מקבל כסף לפי שעה, סבבה, אם זה תרגיל ב"חיתוכי EQ" אז מילא, אבל אם מדובר על לקבל את התוצאה הטובה ביותר, מחשבה תחילה GOES A LONG WAY.

סאונד הוא הרבה פעמים פתרון בעיות, אבל לפעמים זה פשוט לא עובד, הנה, הבחור ניסה EQ, ואיבד את ה"כח", מרבית המתחילים ינסו במצב כזה לקמרפס, ויקבלו שוב עיסה טובענית וחזרנו למצב ההתחלתי, עם פחות חומר לעבוד עליו.

אם כבר גישה ישראלית, זה ה"נתקן את זה במיקס".....

סייד צ'יין זה לא טכניקה למתחילים לדעתי, בלי להעליב, כשאדם מתקשה עם EQ, לשלוח אותו לקומפרסור זה קצת לא אחראי (במיוחד אם אנחנו מדברים על קיובייס והסייד צ'יין בקומבינה שלה)


חבל שכרגיל מי ששואל שאלות לא מעלה דגימות של הסאונדים, ערוץ קיק, ערוץ באס, וערוץ שהוא מיקס ביניהם (התוצאה הטובה ביותר שהשואל קיבל בעצמו)
Radioactive
תומך
הצטרף: 24 דצמ' 01
הודעות: 1835
מיקום: הותאם בהקטנה
הודעה פורסם: שני 23 יול',07 13:14   
עוד לא דברנו על Side Chain EQ...

אני אישית הייתי מחליף את הקיק בסאמפל אחר שמתאים יותר.
_________________
?המודעות שלי בבזאר
Manny Zagri
תומך
הצטרף: 06 אוק' 04
הודעות: 2944
מיקום: אלפי מנשה
הודעה פורסם: שני 23 יול',07 16:07   
אחי ראשית לא שללתי קימפרוס או Side Chain
אבל הרוב פה לא יודעים בכלל מה זה עושה,
לא יודעים מה זה איקיו ולא יודעים מה זה קומפרסור
לא בתיאוריה ולא לעומק.
זה שיושבים ומשחקים עם פלאגינים פרוצים, ניחא,
זה לא נקרא לעשות מיקס וזה לא נקרא לקמפרס.
עוד לפני Side Chain /Compressio/Eq עוד לפני המיקס אפילו,
אני בטוח שאתם לא חושבים על לגעת אפילו במתיי הקיק נגמר,
מה האורך שלו, מתיי התדרים הנמוכים שלו בהתקף מקסימלי,
מתיי הבס נכנס ביחס אליו, מתי הוא נגמר ומתי התדרים הנמוכים שלו בעוצמה מירבית.
אם בכלל יש התנגשות, ואולי אפשר להקליט אותם אחרת?
אולי אפשר לחתוך אותם בכלל, כך שיסתיימו מוקדם יותר,
אולי אפשר לנקות מהם תדרים לא נחוצים בעזרת פילטר, לכאן או לשם.

דבר שני וזה תפנימו, לפני האפקטים והפיצוצים,
Garbage in Garbage out
ושום פלאגין קסם לא יעשה את העבודה.

דבר שלישי ואחרון, וזה אם כבר אתם מקמפרסים,
תביאו קומפרסור ברזל חיצוני.
כל הפלאגינים הם חיקויי, לא יעזור כלום זו אמולציה של הדבר האמיתי.
יכול להיות שזה נשמע טוב, אבל זה לעולם לא ישתווה לברזל שנשמע פצצה
וזה בהנחה שערכתם את הערוצים שלכם, טיפלתם בהם, ועשיתם ביניהם מיקס מצויין.

וסליחה אם אני פוגע באגו של מי שמוריד תוכנות פרוצות ועכשיו יתווכח איתי
על זה ש"הם נשמעים ממש נפלא וכ"ו וכ"ו"....
אבל זאת האמת - לא סתם הציוד הזה עולה הון.
_________________
א. אוהל
ב. בית
ג. גרנולר סינת'סיס
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מתחילים - Newbies

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3   הבא
עמוד 2 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון