אכן, אם הכניסות לכרטיס מגיעות מה"מיין".
תראה, אין כאן קומבינה, אלא מהלך עבודה ונתיב סאונד לפיו נוהגים לעבוד ובהתאם בנוי המיקסר. קומבינות זה כל האפשרויות האחרות, ולרוב כאשר עובדים אקזוטית או מחוסר ברירה.
אם יש לך אפשרות לעבוד בנתיב אות נכון, למה לחפש קומבינות? _________________ Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
כמו שאמרתי: כפתור המוניטור ישמש לעוצמות האזנה בלבד, וכך צריך להיות (יש כאלה שאין להם את היציאה/כפתור הזה במיקסר, ומייחלים לזה, או רוכשים התקן חיצוני לאותה מטרה!).
כך תוכל להמשיך להקליט ברמת אות קבועה ונכונה ללא תלות בווליום השמיעה בחדר.
כמו כן לחצני המיתוג של המוניטור מאפשרים קבלת הזנה מנקודות שונות, וזאת מבלי לגרום לפידבק או שמירה על זליגה מינימלית של אות אחד לשני במערכת. _________________ Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
לא התעמקתי בתמונת המיקסר שלך, אבל אם ציינת שיש יציאות מוניטור נפרדות, אז כנראה שיש ווסת עוצמה ליציאות האלה. חפש על המיקסר.
ואם מדובר במאקי, יש להם תמיד חוברות הפעלה מצוינות, הכוללות סכימות חיבור מומלצות. זה גם אמור להיות רשום שם (אם אין לך, הורד מהאתר שלהם). _________________ Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
דבר אחד עדיין לא ברור לי, כשחיברתי את המוניטורים דרך XLR ל MAIN LEFT\MAIN RIGHT היה נשמע כאילו התקבלה עוצמה חזקה ונקייה יותר
לא ברור אם זה קשור לעניין המאוזן\לא מאוזן
החיבור כרגע הוא ל Control Room
דרך PL גדול (TRS 1\4?) ל RCA עם מתאם ל PL גדול (עדיין נשמע רע, המונח הנכון הוא TRS 1\4?)
אז יכול להיות שהכבלים שקניתי לחיבור מ XLR ל XLR מעבירים יותר טוב מהכבל הדק יותר, עם מתאם בצידו האחד וכנראה לא מאוזן
מה עושה הבחור שכל חסכונותיו הושקעו ולא יכול להרשות לעצמו, כרגע, עוד זוג כבלים?
לצורך העניין יש לי פרה-אמפ חיצוני שחשבתי לחבר אותו לכניסות של הכרטיס בינתיים ולהרשות לעצמי לחבר את המוניטורים דרך XLR
ל MAIN LEFT\MAIN RIGHT
לפחות עד המשכורת הבאה
=]
מה אתם אומרים?
נ.ב
הרגע שמתי לב שבחיבור של המוניטורים דרך XLR ל MAIN LEFT\MAIN RIGHT כאשר הפיידר של Main Mix על Unity Gain, משמע 0, וה CTL ROOM כל הדרך למטה אפשר לשמוע ממש ממש חלש את מה שמתקבל דרך ה Tape input ורק כאשר מעלים את ה CTL ROOM עולה גם העוצמה בהדרגה, ועוצמה רצינית יש לציין, כ"כ רצינית שהאצבע שלי צריכה להיות ממש זהירה על הפיידר כיוון שכבר ב 45DB הווליום גבוהה יחסית
מכאן 3 שאלות
*מה פשר העוצמה החלשה כאשר ה CTR ROOM עדיין למטה?
*מה פתאום המוניטורים עדיין תלויים ב CTR ROOM?
*מה העניין עם העוצמה הגבוהה ב 45 דציבל?, הזחלן בקושי זז מעוצמת האינסוף _________________ http://www.RECstudio.co.il
'אתה מתעקש לחווט את המיקסר/מוניטורים/כרטיס שלא כפי שמומלץ לך כאן'
חלילה, בלי דווקא=] הבנתי שיש יותר מסט-אפ אחד נכון אז אני מנסה לחפש את שלי, עם האביזרים הקיימים ו 0 מתאמים
אני אכווץ את הבלאגן בהודעה הקודמת לשאלה אחת- האם שימוש בפרה חיצוני יאפשר לי לחבר את המוניטורים למיין לפט\רייט?
הרי לפרה יש נוב משלו והמיקסר משמש סוג של בקר עוצמה למוניטורים כך שלא תהיינה צוותא בין הפלט לקלט
רק עניין אותי לדעת אם זו אפשרות
מה שגם ניסיתי לחבר את הכניסות של הכרטיס ל AUX SEND ונראה שגם זו דרך לכניסה של אות שלא תלויה ב MAIN MIX
אולי אני טועה? _________________ http://www.RECstudio.co.il
אני אתן לך תשובה קצת יותר ספציפית .. לאיך אני משתמש במיקסר הזה
יצאות קונטרול --> לרמקולים
יציאות MAIN מאחורה --> מגבר אזניות (לשליטה נפרדת על אזניות)
יציאות ALT 3\4 --> לכניסות של הכרטיס קול
ערוץ 13\14 --> יציאות של הכרטיס קול
מה זה נותן ?
* קודם כל יש לך כפתור מוניטור שאתה תמיד יכול להשתיק את הרמקולים
* יש לך שליטה נפרדת על האזניוות (דרך מגבר אזניות)
* כדי להקליט ערוץ כלשהו אתה פשוט מפנה אותו ל ALT 3\4 וכך מבטיח שרק הוא יוקלט
בעוד השאר אתה שומע כרגיל