תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 18:13
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
Headroom ועצמה כללית במאסטר
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (135) ›
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מתחילים - Newbies
DrDataMiner
Expert
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1944
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: ראשון 08 אוק',06 23:00   
eran :
ציטוט:
אולי הייתי ממליץ לך במקום כרטיס וUAD איזה Outboard יקר.
לדוגמא לחלילית יש קומפרסורים ופרה-אמפים של UA.

מודה לך על ההמלצה אבל לא רואה בה כפתרון. אם הייתי ניזון מאקטים שיווקיים אולי הייתי הולך על זה אבל לדעתי ניתן להגיע לתוצאות יפות בשימוש נכון גם ללא השקעה של 2500 דולר על URIE יד שניה . ואם כבר השקעה כזו אז ה MANLEY VARIABLE MU ..... #biggrin גררררר מרייר עליו

eran :
ציטוט:
תשקיע את הכסף הנוסף בממירים איכותיים יותר (RME?),

תעשה קצת שיעורי בית ותקרא ברשת על איכויות הממירים של LYNX שמתחרה מול הרבה יחידות קצה חיצוניות ותבין ש RME זה הרבה שיווק מאסיבי ונתונים על הנייר.

ערן

היות ולא הבנתי כל כך מה שאלת, אני אתייחס - ברשותך - רק לעניין של הממירים. כי במקרה, לא ממזמן מישהו העלה פה גם את נושא הממירים ואת לינקס ואת RME ועוד כל מיני ירקות. התחלתי לענות לטופיק ההוא, אבל מחקתי. פעמיים. הפעם, הרגשתי צורך להגיד משהו בכל זאת.... אתה, כמובן, יכול לחשוב שזה "תעלול שיווקי" (מה שדיי מתבקש לאור מה שרשמת עד עכשיו) אבל אולי יהיה פה מידע חיוני לך ולעוד אנשים.

איכות זה דבר נתון שמושפע מהרבה דברים. חלק טכניים, חלק פסיכולוגיים. השאלה היא מה אתה רוצה, מה אתה צריך, ולמה אתה צריך את זה. אם אתה רוצה להתהדר ב-ז^ן הכי גדול בשכונה, למה לא ללכת כבר על Benchmark, או על Lavry או על אפוגי ? למה לא Aurora עם AES16 ? לך כבר על הכי, אחי !

או שלא.

מה שהאדון מעל רצה להגיד (נראה לי) זה שבסה"כ כרטיסי RME נותנים תמורה מעולה - מהגבוהות ביותר שיש - בסביבת מחירי הכרטיסים הקרובים אליהם. כמובן שתמיד תוכל לקנות את הטוב ביותר המוחלט אבל האם אתה מוכן להוציא, 20 אלף ? 30 אלף ? 40 אלף ? וגם אז, האם אתה יודע בוודאות (כלומר מבחן שמיעה A/B, אחד ליד השני - ראובן כבר הזכיר את נחיצותו של מבחן זה) שתשמע פתאום את הזבוב שטס ליד המיקרופון של הזמר - מפליץ קלות ?

הייתי אומר שאולי כדאי שתצבור נסיון בלהבין מה אתה רוצה לשמוע ואחר כך תצא לרדוף אחרי המטרה הזו. יהה זה כל כרטיס שתבחר.

eran :
zooot :
יש פה כזה סלט ועובדות לא ברורות, שבזה מוזהר כל קורא עתידי לא להתיחס למילה מכל השרשרת הזו, מאחר ורוב הסיכויים שיוטעה.

ולעניות דעתי, על שאלות שלא מנוסחות כהלכה יש להימנע מלהגיב עד שישאלו באופן ברור המוליד תשובה ברורה - בדיוק מהטעם הר"מ.

יואיל בטובו הדוקטור .....בגדול אני שואל אותך זוט ...... הבנת מה אני מנסה לשאול ? אם לא אני אשמח לנסות לארגן את השאלה בצורה ברורה יותר .

[עריכה] חשבתי שכבר לא תתקבל תשובה לשאלה הזו... טעיתי #smile (התקבלה בזמן שרשמתי את התשובה שלי....)
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  eran  
הצטרף: 20 יונ' 02
הודעות: 180
הודעה פורסם: שני 09 אוק',06 00:20   
ציטוט:
ע"מ לקבל עוצמת שמיעה חזקה במסטר מקובל דווקא להקטין את הטווח הדינמי, ובשל כך קטו דווקא ה-HR, ולא גדל.

אם אני מבין נכון בפועל הפעולה שמתבקשת היא הנחתה בפיידר ראשי שתקטין את הטווח הדינמי אבל תאפשר לפלאגינים יעודיים יותר HR או שאני שוב מבלבל ?
אם יש לינק לחומר כתוב בנושא מה טוב .
ציטוט:
לא הבהרת באיזה סוג חיווי אתה משתמש - "אנלוגי" יכול להיות גם VU, גם PEAK.

peak meter VLZ PRO 1642 .
ציטוט:
לקבלת העוצמה המטורפת שיש בדיסקים היום, משתמשים עיבוד צליל בשיטות שונות, במכשירים אנלוגים ודיגיטלים, שמטרת כל שלב היא לצמצם עוד את הטווח הדינמי ובכך להעלות את העוצמה.

על זה אני מדבר ....... תוכל להפנות אותי לחומר כתוב בנושא על טכניקות שונות בכדי להבין איך מתבצע התהליך ?
ציטוט:
אל תסיק מכך שאלו ה"פטנט", המכשירים היחידים - בדיסק המסחרי יתכן ומשולבים כמה מכשירים, יקרים יותר ויקרים פחות.

זו בדיוק הנקודה , אני לא מחפש שום פטנט או כלי ספציפי אלא מנסה להבין ברמה התיאורטית מה התהליכים ומה אני אמור לעשות בשביל להגיע לתוצאה כזו או אחרת .
ציטוט:
כשאתה מנסה לבצע את המשימה במכשירים שאינם מיועדים לכך - אתה מקבל עיוות, ולא במקרה.

אלו הכלים שאני עובד איתם בד"כ על בסיס קבוע על ערוץ המאסטר והם משורשרים לפי הסדר הנ"ל :
waves r comp , urs fultec eq , timeworks mastering compressor
אני משתדל להמנע משימוש באיקיו עד למצב של לא להשתמש בכלל מהסיבה שאני מעדיף להביא את המיקס הסופי למצב הכי מאוזן שנשמע לי .
ואריאל ........ מה בדיוק אתה רוצה לא הבנתי ?
לא ביקשתי לנהל פה ויכוח או לפתוח דיון בנושא איכות ממירים בין LYNX או RME .
אתה מאמין ב RME .....אחלה מה טוב . אני ועוד הרבה טובים ממני וממך לא מתווכחים עם עובדות שאומרות שגם ביחס של עלות תועלת ה lynx משתלמים יותר.
בנאדם צא מההתגוננות הזו שכל פעם שמישהו מזכיר מוצר ש"האדון" משווק כנחות יותר ממוצר אחר. זה מצטייר רע בעיניי אחרים שקוראים את התגובות האובר ריגשי שלך . ואם אין לך תשובה עניינית וניטרלית עדיף שתפנה את הבמה למנוסים ממך .
_________________
watch out from Solar Plexus.
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: שני 09 אוק',06 00:48   
eran :
ציטוט:
ע"מ לקבל עוצמת שמיעה חזקה במסטר מקובל דווקא להקטין את הטווח הדינמי, ובשל כך קטו דווקא ה-HR, ולא גדל.

אם אני מבין נכון בפועל הפעולה שמתבקשת היא הנחתה בפיידר ראשי שתקטין את הטווח הדינמי אבל תאפשר לפלאגינים יעודיים יותר HR או שאני שוב מבלבל ?


אתה מבלבל.

ציטוט:
אם יש לינק לחומר כתוב בנושא מה טוב .
-SNIP-
על זה אני מדבר ....... תוכל להפנות אותי לחומר כתוב בנושא על טכניקות שונות בכדי להבין איך מתבצע התהליך ?



בבקשה.
_________________
Peace,

Zooot
DrDataMiner
Expert
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1944
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: שני 09 אוק',06 01:19   
eran :
ואריאל ........ מה בדיוק אתה רוצה לא הבנתי ?

אם לא הבנת, ביזבזתי את זמני, את זמנך ואת זמנם של אלו שטרחו לקרוא את דבריי.
התנצלותי.

eran :
לא ביקשתי לנהל פה ויכוח או לפתוח דיון בנושא איכות ממירים בין LYNX או RME .
אתה מאמין ב RME .....אחלה מה טוב . אני ועוד הרבה טובים ממני וממך לא מתווכחים עם עובדות שאומרות שגם ביחס של עלות תועלת ה lynx משתלמים יותר.


גם אני לא ביקשתי לנהל ויכוח. זה מעניין אותי כקליפת השום.
הייתי מציע לך לבדוק במילון מה היא ההגדרה של הביטוי "יחס של"... ואח"כ להשתמש בהגדרה הזו כדי לחשב את הטענה שלך. כשתסיים, חזור לתשובה שלי מעלה ובדוק את הנתונים שוב (בלי להכניס בכלל שמות של חברות אלו או אחרות) #smile

eran :
בנאדם צא מההתגוננות הזו שכל פעם שמישהו מזכיר מוצר ש"האדון" משווק כנחות יותר ממוצר אחר. זה מצטייר רע בעיניי אחרים שקוראים את התגובות האובר ריגשי שלך . ואם אין לך תשובה עניינית וניטרלית עדיף שתפנה את הבמה למנוסים ממך .


אובר ריגשי ? המממ.... גבר, לא הבנת בכלל מה אמרתי #smile

אבל שלא תגיד שלא צפיתי אותך :

relG@MS :
הפעם, הרגשתי צורך להגיד משהו בכל זאת.... אתה, כמובן, יכול לחשוב שזה "תעלול שיווקי" (מה שדיי מתבקש לאור מה שרשמת עד עכשיו) אבל אולי יהיה פה מידע חיוני לך ולעוד אנשים.


תגובה שצפיתי בפעם הקודמת, בטופיק אחר, מאנשים אחרים - לכן לא הגבתי שם

relG@MS :
....כי במקרה, לא ממזמן מישהו העלה פה גם את נושא הממירים ואת לינקס ואת RME ועוד כל מיני ירקות. התחלתי לענות לטופיק ההוא, אבל מחקתי. פעמיים.


לא הבנת מה אמרתי בכלל
לכן, ביזבזתי את זמני, את זמנך ואת זמנם של כל אלו שטרחו לקרוא את דבריי.
התנצלותי לכולם.
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
MrSoundMan
Act Compatible
הצטרף: 30 אפר' 04
הודעות: 2836
מיקום: טורונטו, קנדה
הודעה פורסם: שני 09 אוק',06 01:28   
אני סולח #smile
  eran  
הצטרף: 20 יונ' 02
הודעות: 180
הודעה פורסם: שלישי 10 אוק',06 20:58   
Dear Zoot #biggrin
תודה רבה על הקישור , הוא דיי "מצומצם" מבחינת פירוט טכני באופן כללי ויותר מתמקד בדרך שבה עובד הפלאג אין הספציפי אבל עדיין נוגע בנקודות חשובות .
נקודה שקשה לי להבין אותה היא עניין ה dither . לא הבנתי אם עדיף לבצע את התהליך בשלבים ולייצא כל פעם בירידה ברזולוציה עד לתוצאה הסופית שתעמוד על 16ביט או שעדיף לקבוע על הערך הגבוה ביותר וליצא ?
היה פעם דיון בפורום שעסק בדיוק בנקודה הזו אבל אני לא מצליח למצוא אותו.
עוד מאמר מעניין שמצאתי שמכיל בתוכו גם טיפים מעניינים כאן
ואריאל , כשיגיע ה EVENTIDE להדגמות בחנות , תודיע לי , עד אז אל תבזבז זמן יקר בלענות לי , אני גוזל לך זמן מכירה יקר "גזר" #thumbsup
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: שלישי 10 אוק',06 21:58   
eran :
Dear Zoot #biggrin
נקודה שקשה לי להבין אותה היא עניין ה dither . לא הבנתי אם עדיף לבצע את התהליך בשלבים ולייצא כל פעם בירידה ברזולוציה עד לתוצאה הסופית שתעמוד על 16ביט או שעדיף לקבוע על הערך הגבוה ביותר וליצא ?


את ה-dither יש להוסיף לפני הירידה ברזולוציה - אבל יורדים בה פעם אחת, לפני המעבר ל-CD.

אני מציע אבל שאם יש לך שאלות בנושא אחר פתח אותן בנושא אחר, ושמור את נושא הזה ממוקד.
_________________
Peace,

Zooot
  eran  
הצטרף: 20 יונ' 02
הודעות: 180
הודעה פורסם: שלישי 10 אוק',06 22:44   
ציטוט:
את ה-dither יש להוסיף לפני הירידה ברזולוציה - אבל יורדים בה פעם אחת, לפני המעבר ל-CD

כלומר , כל זמן שאני חושב על עריכה נוספת על קובץ המיקס הסופי שאותו אני מייצא מהסיקוונסר אני מייצא אותו ללא ה Dither ורק אחרי שסיימתי עם כל העריכות אני מעביר אותו שוב דרך ה L2 (לצורך העניין) כשה Dither פועל ב 24 ביט ?
ציטוט:
אני מציע אבל שאם יש לך שאלות בנושא אחר פתח אותן בנושא אחר, ושמור את נושא הזה ממוקד

אוקיי ..... לא הגיע הזמן שיהיה כאן מדריך מסודר ומפורט על כל נושא המאסטרינג ?
שוב אני לא מדבר על "מתכון" מסויים אלא על קווים מנחים איך לגשת לתהליך בתפיסה נכונה , השלבים שכלולים ובכלל טיפים ועצות מטכנאים מנוסים (שבטוח משוטטים פה #biggrin )
ds-sound
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: שלישי 10 אוק',06 23:08   
מצטרף לבקשה.
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: שלישי 10 אוק',06 23:42   
ציטוט:
אני מציע אבל שאם יש לך שאלות בנושא אחר פתח אותן בנושא אחר, ושמור את נושא הזה ממוקד


eran :

כלומר , כל זמן שאני חושב על עריכה נוספת על קובץ המיקס הסופי שאותו אני מייצא מהסיקוונסר אני מייצא אותו ללא ה Dither ורק אחרי שסיימתי עם כל העריכות אני מעביר אותו שוב דרך ה L2 (לצורך העניין) כשה Dither פועל ב 24 ביט ?


אני מציע אבל שאם יש לך שאלות בנושא אחר פתח אותן בנושא אחר, ושמור את נושא הזה ממוקד.
_________________
Peace,

Zooot
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מתחילים - Newbies

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3   הבא
עמוד 2 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון