Zen Tour - ממשק אודיו שולחני קומפקטי + אפקטים מ-Antelope Audio
עם 8 כניסות/יציאות, שפע כלים למוזיקאים בתוכו, אנטילופ מטילה ג'אם השראה לשוק

Antelope Audio, בעלת המוניטין בתחום ממשקי האודיו בעלי המרה ושעון יוצאים מהכלל, פונה אל נישת המוסיקאים והיוצרים עם ממשק עתיר יכולות גם בתחום עיבוד הסאונד.
ידוע שהטכנולוגיה העכשווית מאפשרת כיום לכל אחד להקליט בקלות יתרה. אולם, יצירת מוזיקה היא לרוב חוויה משותפת של כמה נגנים, וממשק של 2 כניסות ואפילו ארבע כבר לא מספיק. כדי להנציח חוויית נגינה עם חברים, לדוגמה, אנו זקוקים ל-8 ערוצים לפחות, בתוך ממשק אודיו נייד, כזה שניתן להכניס לתיק בקלות ולקחת איתנו לכל מקום.
כאן נכנסת אנטילופ לתמונה עם שבירת המוסכמות לגבי ממשק נייד וקומפקטי עבור מוזיקאים, וזאת
אנטילופ כבר מובילה בתחום שעוני המרה, אך כאן היא יוצרת מהפכה בתחום ממשקי האודיו, עם רכיבים נבחרים ותכנון מעגל המבטיחים עכבת נמוכה מכל ממשק בשוק, וזאת גם תחת תעבורת אודיו מורכבת.
32 ערוצים תחת ThB או 24 ערוצים תחת USB יחד עם חיבוריות מגוונת, הופכים אותו לאידאלי עבור אולפני פרויקטים, הקלטות שטח, חדרי חזרות, מופעים וכדומה.
לדוגמה, לחבר 4 מיקרופונים ו-4 גיטרות, להוציא 16 נתיבים אנלוגיים (שניים מאוזנים למוניטור, 8 יציאות על מחבר D, שתי אוזניות ו-2 חיבורי Reamp), ועוד 2 כ/י ADAT וגם S/PDIF, וכל אלה תחת סדרת שלטים ידידותית, כולל מסך מגע, תקשורת אמן וכפתור ווליום ענק.
הייחודיות, שתהפוך כל מוזיקאי למרוצה, מונחת כבר בתוכו, עם עיבוד בחומרה מסיבי המעניק יכולות השראה כבונוס מתוק, אך כיום חיוני ביותר, ומעבדי החומרה שהחברה הכניסה בתוכו מתדלקים גם את סוויטת האפקטים (FPGA) להדמייה של ציודי אולפן קלאסיים ואפקטים, כך שזה מרגיש כאילו מפעילים את המכשירים האלה ממש.

יכולות העשרה אלה כוללות אמולציה של מעבדי וינטאג' כמו איקיו Pultec או 1073, הוספת חיים לתופים וגיטרות עם ה-VEQ-55A, ולדמות מגברים ובוקסות-גיטרה מ-דגמי הוינטאג' ועד העכשוויים, וכל זאת כדי ליצור סאונד גדול מהחיים המניע השראה, כאשר האפקטים האלה יכולים לשבת על כל כניסה, יציאה, ואפילו ערוץ בתוכנת ההקלטה, מה שהופך את ה-Zen Tour לארון אפקטים וירטואלי חזק במינו.
בהקשר של מידול מגברים ותיבות רמקולים, החברה הכניסה את הדגמים המפורסמים ביותר, וכל שיש לעשות זה לחבר גיטרה לכניסה המתאימה, לבחור מגבר ובוקסה וכל צירוף של מיקרופונים בהדמיה, והנגן מוכן להקלטה ללא טיפת עכבת במסלול.

האפקטים כוללים את ה-AuraVerb, מכשיר ריוורב שתוכנן בידי צוות כשרונות האודיו של החברה, וכיוון שהוא פועל בזמן אמת על מנוע ה-FPGA, ניתן להשתמש בו להקלטות וגם למיקס באפס לטנסי.
החברה אף מבטיחה להמשיך ולהעשיר את מלאי האיקיו, קומפרסורים והאפקטים עבור מנוע זה, וניתן יהיה לעדכן ישירות מהחברה.
בין התכונות ראוי להזכיר את שעון המערכת הממוקד אקוסטית ב-64 ביט, 2 יציאות מוניטור ברמת מסטרינג, מיקרופון מובנה לתקשורת אמנים, 4 כניסות DI לחיבור ישיר לכלי נגינה ועוד 4 כניסות למיק/כלי, חבילת אפקטים מובנה בחומרה, 2 יציאות אוזניה עצמאיות בעלות יכולת ניתוב ולוח בקרה ידידותי וניתן להפעלה ברשת בשליטה מרחוק.








