תפריט
שלום אורח ::: Tue, 09 Aug 2022, 14:34
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine

TD1 - ערוץ הקלטה איכותי מתוחכם ונייד מ- Millennia

Sunday, 18-11-12, 00:00, מקור: ACT @ RM ::: ::: נושא: אולפן והפקה
TD-1ה-TD-1 הנו ערוץ הקלטה אנלוגי (channel strip) מלא, רב שימושי, קומפקטי ונייד, המציע 4 כניסות ייחודיות, להתאמה מושלמת למקורות סאונד שונים או משתנים, כמו מיקרופונים, גיטרות חשמליות ובסים, מתמרי כלים אקוסטיים, מקלדות, תחנות עבודה ממוחשבות ומערכות מידי.
שלב הכניסה לכלי נגינה מתפקד כ-DI ומציע כניסה הניתנת לבחירה בין שלב שפופרתי עם מנורת 12AT7 שקטה במיוחד או FET טרנזיסטורי.

בדרגת הכניסה Twin Direct קיים הפרה האיכותי HV-3 של מילניה, מה שעושה אותו לחזית הקלטה ללא פשרות עבור כל הקלטה,  ולהעברת מיקס או ערוצים בודדים ממערכת הקלטה דיגיטלית מציע ה-TD1 נתיב טרנזיסטורי מדויק, ובנוסף, לצורך קבלת סאונד הישר מראש מגברי גיטרה ולהקלטה ישירה, מציג המכשיר שלב כניסה מיוחד בשיטת Speaker Soak ויציאות REAMP.

המכשיר מציע טופולוגיה כפולה בקדם המגבר - שפופרות או טרנזיסטורי (מרכיבים נפרדים), עם איקיו פרמטרי ומגוון אפשרויות כניסה/יציאה. עם מגבר מתח גבוה בנוי 100% על טהרת השפופרת או מגבר שקוף הבנוי במלואו על רכיבי FET נפרדים, כולם על מעגלים בתקן צבאי. ניתן לבחור בין מצבי הכניסה ובין שלשה מצבי עכבה שלוקטו מוסיקלית במיוחד (470K/2M/10M), וזאת עם עד 65 דיבי של רגישות מיקרופון וכלי נגינה לכיול בחזית המכשיר.

החברה אף מיישמת כאן טכנולוגיה רשומה בפטנט והמותאמת ליישומי גיטרות. זוג יציאות REAMP מאפשרות למכשיר למדל פיקאפים של לס-פול וסטראט (לס פול בעצמו ניגן דרך מילניה), מה שגורם למגבר הגיטרה לחשוב שהוא מחובר לפיקאפ פסיבי של גיטרה בעל עכבה גבוהה, להבדיל מכניסת טייפ או ממשק אודיו.

בנוסף, בשימוש כ-DI, יציאה מותאמת למטרה מכילה שנאי עם היענות תדר רחבה ביותר (3-300 אלף הרץ). הקלטה ישירות מתוך כל מגבר גיטרה אפשרית כעת עם טכנולוגית Speaker Soak; כל שיש לעשות זה לחבר יציאת רמקול מקבילה ולהתחיל להקליט את האופי האותנטי של יציאת המגבר תחת עומס רמקול דינמי אמיתי. למטרות בקרה קיימת גם יציאת אוזניות משובחת, בעל שליטה עצמאית.

ה-TD-1 כולל איקיו פרמטרי בסגנון NSEQ עם היענות תדרים של 20 עד 25 אלף הרץ ומעניק מגוון צבעים רחב. סוג זה של איקיו הינו זהה לזה הקיים באולפני מסטרינג ברחבי העולם - שקוף ביותר ובעל רזולוציה גבוהה המאפשר לפסל סאונד של כלים כמו גיטרות, בס, מקלדות, הוספה של נפח ופאנץ' או הסרה של בוץ מהסאונד.

עם תחום דינמי רחב, ומעגלים שקופים מהכניסה ועד היציאה, המשתמש יכול לבחור את כמות העיבוד המתאימה לו בעת הקלטה. תכונות שימושיות כמו היפוך מופע (בכל הכניסות), פאד 20- דיבי המבוסס על ממסר (גם בכל הכניסות), 3 מתגי ניתוק אדמה לבידוד, מתגי השתק וספק כוח טורודיאלי שקט מעניקים גמישות נוספת, כאשר ה-TD-1 מציג 4 כניסות אודיו כולל כניסת קו (XLR), כניסת פרהאמפ HV-3, כניסת כלי/DI על מחבר 1/4" וכניסת מגבר/רמקול. כל כניסה מלווה עם האיקיו הפרמטרי NSEQ, עם אפשרויות ניתוב, בידוד אדמה ו-9 יציאות אודיו בו זמנית... טנק הקלטות אמיתי.

  • אקוסטיקה, סביבת עבודה
    RE: בניית קיר בידוד - מניעת זליגת רעשים בין חדרי עבודה צמודים
    Vintage: 1) נראה שבכל האופציות, משתמשים בעץ, בחו"ל העץ זול לעומת הארץ, בנוסף אין ספק שבניה עם עץ מונעת זימזום לפעמים של מסגרת לשרשור המלא אחרון
  • קידום עצמי
    RE: שיר חדש שלי - תרגיש אותי. כמו תמיד, כאן קצת לפני כולם.
    Maorb: תודה שהקשבתם. תודה ראובן לשרשור המלא אחרון
  • בקרת צליל, שמיעה
    RE: סוגי מגנטים בתוך אלמנט של רמקול
    Nechmia: האם יש הבדל בגודל הדרייבר כאשר מדובר במגנט ניאודימיום? הסיבה לשאלה שלי היא כי לאחרונה סוני השיקו את הדגם החדש של האוזניות לשרשור המלא אחרון
  • מש' Steinberg
    RE: עוצמת השמע בזמן האזנה, גבוהה מעוצמת השמע בזמן הקלטה
    acidhead: עם פתיחת פרוייקט חדש, מ-אפס, הבעיה נעלמה והעוצמה בהשמעה דומה לעוצמה בהקלטה. עם זאת, הבעיה שתיארתי היתה נוכחת (ולא פרי דמ לשרשור המלא אחרון